Your browser does not support JavaScript!
نماشا

مدیران خرید Flash PMI (شاخص اقتصادی)

مدیران خرید Flash PMI (شاخص اقتصادی)

شاخص flash manufacturing pmi برآورد رشد اقتصادی یک کشور است. این شاخص از اولین داده های اقتصادی هست که هرماه در تقویم اقتصادی منتشر میشود. انتشار این داده ها تاثیر قابل توجهی بروی نوسانات بازار می گذارد.

هرگونه چاپ داده بالای 50درصد نشان از رونق اقتصادی آن کشور و هر داده پایین قلمرو 50درصد چاپ شود نشان از رکود اقتصادی است.

کلمه flash در ابتدای عنوان مدیران خرید نشان از ارزیابی مقدماتی دارد که بیشتر مورد توجه فعالان بازار است.

به دلیل آنکه شاخصPMI شامل 100درصد از ظرسنجی مدیران تولید نیست، بنابراین ممکن است برای هر ماه مشخص بعد از انتشار اصلاح شود که به آن ارزیابی نهایی گفته می شود که کمتر مورد توجه سرمایه گذاران و اقتصاددانان و تحلیلگران است.

 

مفهوم شاخص flash manufacturing pmi

مدیران خرید Flash PMI تخمینی از تولید بر اساس 85 تا 90 درصد کل نظرسنجی شاخص مدیران خرید است. این در درجه اول به عنوان یک نشانگر اولیه از محل استقرار داده های نهایی PMI و ردیابی خروجی، سفارشات جدید و قیمت ها استفاده می شود. هر عدد بالاتر از 50 نشان دهنده بهبود شرایط اقتصادی است، در حالی که انتشار زیر 50 نشان دهنده کاهش است.


چرا شاخص flash manufacturing pmi ارزشمند است؟

به عنوان یکی از اولین شاخص های اقتصادی که هر ماه منتشر می شود، مدیران خرید Flash PMI می تواند تأثیر قابل توجهی بر بازار داشته باشد. به خصوص که قبل از اکثر آمارهای دولتی تغییرات در اقتصاد را برجسته می کند. PMI تولید فلش نه تنها معیار دقیقی برای سلامت اقتصادی ایالات متحده است، بلکه برای ارزیابی روندها در صنعت تولید نیز ارزشمند است.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید