Your browser does not support JavaScript!
نماشا

جمهوری‌خواهان و دموکرات ها

جمهوری‌خواهان و دموکرات ها

رویکردها نشست جمهوریخواهان و دموکرات ها برای بهبود اقتصاد  گاهی اوقات از هم دور به نظر می رسند و گاهی نظرات  آنان هم جهت با هم است.از منظر تاریخی ، احزاب دموکرات و جمهوری خواه، در نحوه برخورد با مسائل اقتصادی اختلاف زیادی داشته اند. میل حزب جمهوری خواه به سیاست های  محدود دولت در اقتصاد است. این یعنی طرفداری از سیاست هایی که منافع تجاری از آسیب های زیست محیطی، منافع اتحادیه کارگری، مزایای مراقبت های بهداشتی و مزایای بازنشستگی را تامین کند. با توجه به این سوگیری، جمهوریخواهان تمایل دارند از صاحبان مشاغل و سرمایه داران سرمایه گذاری حمایت کنند.

در سمت مقابل  حزب دموکرات تمایل بیشتری برای دخالت دولت در اقتصاد دارد ، و این اعتقاد را دارد. این مداخله می تواند به صورت تخصیص مالیات برای حمایت از برنامه های اجتماعی صورت گیرد. مخالفان این حزب، غالباً رویکرد دموکراتیک در حاکمیت را “مالیات و هزینه” توصیف می کنند.

استدلال ما این است زمانی که رئیس جمهور ایالات متحده امریکا دموکرات است اقتصاد، سریعتر رشد کرده است. در دوره ریاست جمهوری دموکرات ها اقتصاد سریعتر رشد می کند. نرخ بیکاری را کاهش میابد، اشتغال بیشتری ایجاد می کند. سود و سرمایه گذاری بیشتری در شرکت ها و سهام ها  صورت می گیرد.

دموکرات ها

سیسات های اقتصادی حزب دموکرات به نفع خانواده های کم درآمد و متوسط است. همچنین این حزی از نظریه های اقتصادی مبنب بر هزینه کردن دولت برای رفع رکود اقتصادی حمایت میکند. برخی تحقیقات نشان میدهد دردوران حاکمیت دموکرات ها رشد اقتصادی بهتر عمل میکند.

جمهوری خواهان

این حزب استدلال می کنند که کاهش مالیات بر مشاغل به آنها امکان می دهد کارگران بیشتری را استخدام کنند و تقاضا و رشد اقتصادی را افزایش دهند. همچنین این حزب از سیاست های مالی انبساطی جهت افزایش نقدینگی حمایت می کند.

 

مقایسه دموکرات و جمهوری خواه.png

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید