Your browser does not support JavaScript!
نماشا

رهبر اکثریت در احزاب سنا ی ایالات متحده

رهبر اکثریت در احزاب سنا ی ایالات متحده

رهبر اکثریت در احزاب سنا به عنوان یک نهاد برای مجلس سنا صحبت کند.

رهبران اکثریت و اقلیت ها که در شروع به کار  هر کنگره توسط اعضای  حزب مربوطه خود، برای نمایندگی از آنها در مجلس سنا انتخاب می شوند. این رهبران به عنوان سخنگوی  احزاب خود فعالیت می کنند.

رهبر اکثریت  به عنوان یک نهاد برای مجلس سنا صحبت کند. در تصویب لوایح، رهبران بیشتر وقت خود را در  مجلس سنا یا نزدیک آن می گذرانند. تا قانون را پیش ببرند و از حقوق و منافع اعضای حزب خود محافظت کنند. هنگامی که چندین سناتور به طور همزمان به دنبال به رسمیت شناختن لایحه ای هستند، رئیس هیئت رئیسه سنا ابتدا رهبر اکثریت، سپس رهبر اقلیت و سپس مدیران لایحه مورد بحث را به ترتیب فراخوانی می کند. این اولویت فراخوانی به رهبر اکثریت این امکان را می دهد که ، موارد جایگزین و پیشنهادهایی را برای تجدید نظر قبل از هر سناتور دیگری ارائه دهد. رابرت سی. برد رهبر پیشین اکثریت، اولین فراخوانی را “قوی ترین سلاح در زرادخانه رهبر اکثریت” خواند.

اسکار اندروود در 27 آوریل 1920 به عنوان اولین رهبر اکثریت سنای ایالات متحده انتخاب شد. پیش از سال 1925 هیچ رهبر حزب جمهوری خواه انتخاب نشده بود. در طی شصت وشش دوره، هنری کابوت لژ رئیس کنفرانس حزب بود. و به عنوان یک غیر رسمی خدمت می کرد.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید