Your browser does not support JavaScript!
نماشا

بلومبرگ

بلومبرگ

بلومبرگ ارائه دهنده اخبار و اطلاعات مالی ۲۴ ساعته جهانی است. از جمله خدمات آن، ارائه داده های قیمتی کنونی و اطلاعات قیمتی تاریخی، داده های مالی ، اخبار معاملات و پوشش تحلیل تحلیلگران و همچنین اخبار عمومی است. این خدمات در قالب شبکه تلوزیونی، رادیو، مجله و شبکه اینترنتی برای مشتریان ارائه میشود. همچنین Bloomberg ابزارهای تجزیه و تحلیل حرفه ای را برای متخصصان اقتصاد و فعالان حرفه ایی ارائه می دهند.

درآمد بلومبرگ

یکی از مهمترین درآمد بلومبرگ از ترمینال خبری است که یک پلتفرم یکپارچه است که داده های قیمتی، منابع مالی، اخبار و داده های معاملاتی را به بیش از ۳۰۰/۰۰۰ مشتری در سراسر جهان می رساند.

بلومبرگ توسط مایکل بلومبرگ در سال ۱۹۸۱ به عنوان ارائه دهنده فناوری تجزیه و تحلیل و اطلاعات مالی تاسیس شد. این شرکت با پرچمداری ترمینال بلومبرگ آغاز به کار کرد. و طی ۱۰ سال اول فعالیت خود، شاهد رشد بیش از ده هزار واحد نصب شده پلتفرم خود بود. پس از آن، موفقیت خود را با پیاده سازی اخبار بلومبرگ که یک ارائه دهنده اخبار مالی بین المللی است، به دست آورد.

تعداد اعضا در دریافت منابع خبری طی ۱۰ سال گذشته به رشد ۱۵۰/۰۰۰ عضو جدیدرسید، و سپس این شرکت Tradebook Bloomberg را راه اندازی کرد. و به مردم امکان تجارت مستقیم از طریق بلومبرگ را داد. از سال ۲۰۱۸ ، این شرکت  محصولات مالی و اقتصادی ، محصولات سازمانی ، محصوالت صنعتی و خدمات رسانه ای را تشکیل داد.

بلومبرگ از بدو تاسیس تاکنون به یکی از مهمترین شرکتهای مالی در جهان تبدیل شده است. بیش از ۳۲۵۰۰۰ اشتراک اعضا جهت دریافت خدمات حرفه ای وجود دارد ،با یک میلیون تیراژ جهانی مجله (Businessweek)، و بیش از ۱۵۰ دفتر خبری در سطح بین المللی دارد. اولین بار پس از بحران مالی ۲۰۰۸ و بار دوم در سال ۲۰۱۶ , تعداد مشترکان پایانه های آن کاهش دو برابری را به خود دید.

ترمینال بلومبرگ

ترمینال بلومبرگ یک سیستم رایانه ای است. که دسترسی به سرویس داده های سرمایه گذاریBloomberg . اخبار فوری ، پیام رسانی و خدمات اجرای تجارت Bloomberg را ارائه می دهد. تقریبا تمامی موسسات مالی و معامله گران بزرگ بازار از سرویس ترمینال خبری بلومبرگ استفاده میکنند.

blomberg.png

 

این خدمات به عنوان سرویس حرفه ای بلومبرگ شناخته می شود. که یک سیستم نرم افزاری و واسط رایانه ای است که به متخصصان مالی و اقتصاددان ها امکان ردیابی و تجزیه و تحلیل اخبار فوری در سراسر جهان را می دهد. ترمینال بلومبرگ معامله گران رابه سمت سرمایه گذاری بزرگ و نهادی می برد. و ارتباط ، اطلاعات و تجارت بین موسسات را تسهیل می کند. مشتریان به طور متوسط سالانه بالغ بر ۲۰/۰۰۰دلار بابت خدمات پرداخت می کند.( که ما این خدمات را بصورت ترجمه فارسی در اختیار شما قرار میدهیم).

امنیت Bloomberg

باتوجه به این شبکه عظیم اطلاعات مالی و اقتصادی ، برای محرمانه نگهداشتن داده ها ، پیام رسانی و معامله گری ، Bloomberg بیش از ۴۰۰۰ مهندس کامپیوتر از سراسر جهان استخدام کرده است. این مهندسان هر روز تغییرات و بهبودهایی را در سرویس حرفه ای Bloomberg ایجاد می کنند. بنابراین همچنان قادربه ارائه جامع ترین مجموعه اطلاعات مالی برای عموم مردم می باشد.

در ماه مه ۲۰۱۵ ، بلومبرگ با راه اندازی یک مرکز فناوری در سانفرانسیسکو ، اکثر مهندسان خود را در دفتر مرکزی خود در نیویورک مرخص کرد. این شرکت امیدوار است که این امر بتواند استعدادهای برتر مهندسی را به دست آورده و حفظ کند. و به کمک آن بتواند بالاترین سطح توانایی های فنی را به مشتریان سرویس حرفه ای Bloomberg ارائه دهد.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید