Your browser does not support JavaScript!
نماشا

مدعیان بیکاری (شاخص اقتصادی)

مدعیان بیکاری (شاخص اقتصادی)

مدعیان بیکاری به معنای اداعای افراد بیکار برای دریافت مزایای نقدی در دوران اخراج از کار (به شرط مقصر نبودن شخص) از دولت است.

وزارت کار تعداد مدعیان بیکاری را بصورت هفتگی پیگیری می کند. و تحت عنوان شاخص مدعیان بیکاری در اختیار تحلیلگران و معامله گران قرار میدهد. این شاخص به عنوان نشانه ایی از سلامت اقتصاد کشور است.

در کشور امریکا کسانی که قصد دریافت غرامت بیکاری را دارند، بسته به ایالتی که در آنجا ساکن است بصورت اینترنتی و یا حتی از طریق تلفن ادعای خود را در برنامه UI ثبت کند.

فردی که از مزایای بیکاری بهره مند می شود میبایست معیارهای خاصی داشته باشد. بطور مثال فرد بیکار فعالانه به دنبال موقعیت شغلی جدید باشد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور اسبق ایالات متحده در بحران ویروس کرونا در سال۲۰۲۰ بسته محرک اضطراری را به تصویب رساند. که طی آن بیمه بیکاری برای افرادی که به طور معمول واجد شرایط دریافت بیمه بیکاری نبودند هم شامل می شد.

طبق این قانون( CARES) هر فردی به دلیل بحران کرونا ویروس نتواند کار کند، برنامه جبران خسارت بیکاری فدرال ۶۰۰دلار در هفته به فرد ارائه می دهد. این طرح در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۱ به پایان رسید.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید