Your browser does not support JavaScript!
نماشا

درباره ما

درباره ما.png

تیم حرفه‌ای ما کاملاً روی خدماتی که ارائه می‌دهد متمرکز است. در واقع، شما را برای واکنش در مقابل تغییرات بزرگ آتی در گرایشات بازارهای مالی آماده می‌کند تا توانایی درک و واکنش مناسب را در برابر آنها داشته باشید. همچنین، بتوانید اخبار تاثیرگذار یا بی تاثیر در بازار ارزها را تشخیص دهید. مطمئن باشید اگر قرار است حرکتی در بازارها اتفاق بیوفتد، شما ابتدا آن را از طریق داشبورد معاملاتی ما خواهید شنید. ما همچنین سخت کار می کنیم تا همه اخبار مهم را از طریق صوت اسکواک به صورت فوری ارائه دهیم.

 

در سال 2015 یک منبع اطلاعاتی مستقل به نامPipsradar.com  تأسیس شد تا طیف گسترده‌ای از اخبار مربوط به فارکس، ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین را ارائه دهد.
هدف و رسالت ما اطلاع رسانی، آموزش و به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند با کاربران و علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتال است. تیم ما دقیق‌ترین اخبار و تحلیل‌های به روز  بازار را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و تحلیلگران ما این اطلاعات را به ایده‌های تجاری سودآور تبدیل می کنند.


ما تجارت و معاملات خود را قبل از اینکه روایت‌های (تبلیغات) کلاهبردارانه‌ رسانه‌های اجتماعی ادعا کنند که مسبب میلیون‌ها دلار درآمد روزانه برای معامله‌گران هستند، شروع کردیم. همان‌طور که می‌دانیم یافتن منابع آموزشی مناسب و کاربردی و از همه مهمتر منابع قابل اعتماد، برای کاربران و معامله‌گران تازه‌کار در دنیای بی انتهای ارزهای دیجیتال بسیار دشوار است، بنابراین، ما وب سایت pipsradar.com  را ایجاد کردیم تا منبعی قابل اعتماد برای معامله گران باشیم و به آنها کمک کنیم که حرکت‌های آتی بازارها را به خوبی درک و تحلیل کنند. وب سایت ما در نظر دارد رابطه نزدیکی با همه افراد از اقتصاددانان برجسته تا معامله گران تازه کار برقرار کند.  تحلیلگران وب سایت Pipsradar.com آخرین تغییرات بازارهای مالی را از طریق داشبورد تجاری خود در سطح جهانی انجام می‌دهند.
تخصص تیم ما برای ایجاد یک داشبورد معاملاتی خلاقانه که مورد پسند کاربران باشد، حاصل بیش از 20 سال تجربه کاری در بازارهای مالی است. رابط وب سایت pipsradar.com  بر اساس توجه دقیق به بازخوردهای مشتریان در طول سال‌ها توسعه یافته است.