Your browser does not support JavaScript!
نماشا

معاملات آتی سهام اروپا در روز دوشنبه کاهش می یابد

معاملات آتی سهام اروپا در روز دوشنبه کاهش می یابد

بازارهای سهام اروپا روز دوشنبه به دلیل ترکیبی از لحن تهاجمی بانک های مرکزی بزرگ و داده های اقتصادی ناامید کننده چین، در آستانه باز شدن با کاهش همراه بودند. داده‌ها در چین نشان می‌دهند که کاهش تورم  این کشور بیش از حد انتظار در ژوئن عمیق‌تر شد، در حالی که قیمت‌های مصرف‌کننده راکد ماندند و کمتر از افزایش 0.2 درصدی مورد انتظار بود. سرمایه گذاران همچنین به دقت داده های هزینه مصرف کننده در ایالات متحده را زیر نظر دارند تا بینشی در مورد مسیر بالقوه فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره کسب کنند. شاخص‌های تشویقی مانند رشد قوی دستمزدها و کاهش جزئی نرخ بیکاری که روز جمعه گزارش شد، نشان می‌دهد که فدرال رزرو احتمالاً در نشست برنامه‌ریزی‌شده ژوئیه به افزایش نرخ‌ها ادامه خواهد داد. معاملات آتی در یورو STOXX 50 0.6٪ کاهش یافته است، در حالی که معاملات آتی در FTSE 100 و DAX 0.3٪ کاهش یافته است.

FTSE 100، شاخص پیشرو بریتانیا، بیشتر شامل شرکت هایی است که تجارت خود را در خارج از کشور انجام می دهند. پیشروی پوند بر آن سنگینی می کند.  نگرانی در مورد نرخ بهره بالاتر، ناشی از تورم بالا با بیش از 8 درصد، بریتانیا بالاترین سرعت افزایش قیمت را در گروه 7 دارد، و بانک مرکزی انگلیس مشتاق به مهار آن است.

و در حالی که BOE خوشحال خواهد شد که کمبود نیروی کار را کاهش دهد - کاهش دستمزدها و تورم - نگرانی هایی وجود دارد که این کاهش می تواند منجر به اخراج بسیاری از کارکنان شود. در مجموع، FTSE 100 تحت فشار است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید