Your browser does not support JavaScript!
نماشا

امروز گزارش بازار کار ایالات متحده بیشتری تاثیر را بروی شاخص دکس خواهد داشت

امروز گزارش بازار کار ایالات متحده بیشتری تاثیر را بروی شاخص دکس خواهد داشت
امروز گزارش بازار کار ایالات متحده بیشتری تاثیر را بروی شاخص دکس خواهد داشت

شاخص دکس از نتایج سود شرکت ها در روز سه شنبه سود برد. با این حال، شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده می‌توانندمحرک اصلی برای دارایی های ریسکی مثل سهام باشند.

ارقام خرده فروشی آلمان به طور غیرمنتظره ای در ماه سپتامبر کاهش یافت و به انتظارات برای رکود اقتصادی طولانی مدت دامن زد. ارقام تولید ناخالص داخلی فرانسه و منطقه یورو نیز ناامید کننده است.

با این حال، درآمد شرکت ها با شاخص های اقتصادی ناامیدکننده مقابله کرد. BASF علیرغم کاهش درآمدهای اصلی سه ماهه سوم و کاهش رتبه به چشم انداز کل سال رشد کرد. سرمایه گذاران ترس از نتایج بدتر و کاهش چشم انداز چشم انداز را کاهش دادند. Qiagen همچنین با درآمد و درآمدهای بهتر از پیش‌بینی‌شده کمک کرد.

شاخص های اقتصادی ایالات متحده علیرغم سیگنال های تورمی نتوانستند DAX را به قلمرو منفی بفرستند. انتظارات بازار بر روی نرخ بهره فدرال رزرو بدون تغییر در 5.5 درصد در روز چهارشنبه، از دارایی‌های پرریسک‌تر حمایت کرد.

 

دکس.png
نمودار روزانه دکس

محرک های سه‌شنبه‌ بازار

BASF و Qiagen جلسه را به ترتیب با افزایش 5.31% و 4.45% به پایان رساندند. Siemens AG و Siemens Healthineers نیز پیشتاز بودند و 1.02% و 1.20% افزایش داشتند. طرح های بازسازی برای زیمنس انرژی پشتیبانی می شود. با این حال، شرکت Siemens Energy AG به دلیل برنامه ریزی برای فروش بخشی از سهام خود در Siemens Ltd، یک شرکت بورسی هند، 0.78 درصد کاهش یافت.

بخش خودرو یک جلسه مختلط داشت. گروه مرسدس بنز به دنبال نتایج ناامیدکننده درآمد، افت بیشتری پیدا کرد. گروه مرسدس بنز 0.27 درصد کاهش یافت و BMW 0.09 درصد سقوط کرد. با این حال، پورشه و فولکس واگن شاهد افزایش 0.48 درصدی و 0.70 درصدی بودند، در حالی که دایملر تراک هلدینگ روز را ثابت به پایان رساند.

تمرکز روی فدرال رزرو تغییر می کند

روز چهارشنبه، بازار کار ایالات متحده پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره در کانون توجه قرار خواهد گرفت. تغییر اشتغال ADP و فرصت های شغلی JOLTs باعث جلب توجه سرمایه گذاران می شود. ارقام بهتر از حد انتظار می‌تواند پس از ارقام روز سه‌شنبه، به نگرانی‌های تورمی دامن بزند.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که ADP به میزان 150 هزار افزایش اشتغال را گزارش کند. با این حال، اقتصاددانان انتظار دارند که فرصت های شغلی JOLTs از 9.61 میلیون به 9.25 میلیون کاهش یابد.

 

 

این اعداد قبل از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره و کنفرانس مطبوعاتی منتشر شده است. انتظارات بازار بر روی ثابت نگه داشتن نرخ بهره توسط فدرال رزرو می‌تواند به حمایت از دارایی‌های پرریسک‌تر ادامه دهد.

هیچ شاخص اقتصادی از منطقه یورو برای تأثیرگذاری بر احساسات سرمایه گذاران وجود ندارد.

فراتر از تقویم اقتصادی، تقویم درآمد ایالات متحده نیز نیاز به بررسی دارد. CVS Health Corp. (CVS)، The Estee Lauder Companies Inc. (EL) و Kraft Heinz Co. (KHC) از جمله نام‌های بزرگی هستند که نتایج درآمد خود را منتشر کردند.

 

پیش بینی کوتاه مدت

روندهای کوتاه مدت به تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره بستگی دارد. در بحبوحه بدتر شدن محیط اقتصاد کلان، یک فدرال رزرو هاوکیش می‌تواند بر خریداران سهام در فهرست DAX تأثیر بگذارد.

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید