Your browser does not support JavaScript!
نماشا

سفارشات کارخانه ایی آلمان و داده های خدماتی PMI احساسات معامله گران دکس را تنظیم خواهند کرد.

سفارشات کارخانه ایی آلمان و داده های خدماتی PMI احساسات معامله گران دکس را تنظیم خواهند کرد.

تمایل سرمایه گذاران نسبت به اقتصاد آلمان و منطقه یورو با امیدهای بازار مبنی بر کاهش نرخ بهره توسط بانک مرکزی برای جلوگیری از فرودهای سخت تورم مقابله می کند.

روز جمعه، داده های تجاری آلمان تصویری تاریک از اقتصاد آلمان ارسال کرد. صادرات در ماه سپتامبر 2.4 درصد کاهش یافت و واردات 1.7 درصد کاهش یافت. افزایش غیرمنتظره نرخ بیکاری در منطقه یورو به جو منفی بازار افزود.

با این حال، درآمد شرکت ها با تاثیر شاخص های اقتصادی بر شاخص DAX مقابله کرد. بخش خودروی آلمان در مرکز توجه قرار گرفت و بی‌ام‌و نتایج درآمدی خوبی ارائه کرد.

شاخص های اقتصادی ایالات متحده در را بر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو می بندد

روز جمعه، گزارش مشاغل ایالات متحده و اعداد PMI بخش خدمات، راه را برای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بسته بودند. رشد ملایمتر دستمزدها و افزایش غیرمنتظره نرخ بیکاری منعکس کننده اثرات فدرال رزرو بر بازار کار بود. اعداد پایین تر برای دارایی های پرریسک مثبت بود. روز چهارشنبه، پاول، رئیس فدرال رزرو، نیاز به بازار کار ضعیف تر برای بازگرداندن ثبات قیمت ها را مورد بحث قرار داد.

PMI خدمات ISM کاهش سرعت فعالیت بخش خدمات را گزارش کرد. اعداد ضعیف‌تر از حد انتظار، اشتها را برای دارایی‌های پرریسک‌تر به دلیل ترس از افزایش شدید نرخ‌ها توسط FED مورد آزمایش قرار داد.

روز جمعه، شاخص کامپوزیت نزدک 1.38 درصد رشد کرد و S&P 500 و داو 0.66 درصد و 0.94 درصد رشد کردند.

 

سهام وال استریت.png

 

محرک های روز جمعه

زیمنس انرژی با افزایش 8.70 درصدی دوباره پیشتاز شد. تقاضای خریداران به دلیل کاهش نگرانی ها در مورد پایان دادن به قراردادهای مشتریان کلیدی افزایش یافت.

Zalando و Vonovia به ترتیب 7.86% و 7.78% افزایش یافتند. Vonovia در رشد اجاره و فروش دارایی جهش کرد، در حالی که Zalando از کاهش ترس فدرال رزرو حمایت کرد.

بخش خودرو به سود جلسات کمک کرد. پورشه و ب ام و جلسه را با سودهای 2.56 درصد و 2.04 درصد به پایان رساندند. گروه فولکس واگن و مرسدس بنز به ترتیب 2.00 درصد و 0.66 درصد رشد کردند.

PMI خدماتی و سفارشات کارخانه آلمان در کانون توجه است

روز دوشنبه، سفارشات کارخانه آلمان و PMI خدمات منطقه یورو توجه سرمایه گذاران را به خود جلب خواهد کرد. کاهش سفارشات کارخانه و PMI خدمات ضعیف تر از حد انتظار می تواند اشتها را برای سهام های فهرست شده در DAX آزمایش کند.

اقتصاددانان پیش‌بینی می‌کنند که سفارش‌های کارخانه‌ها در سپتامبر 1.0 درصد کاهش یابد (اوت: 3.9 درصد). PMI بخش خدمات می تواند تأثیر بیشتری داشته باشد. طبق بررسی های اولیه PMI، PMI خدمات آلمان از 50.3 به 48.0 و منطقه یورو از 48.7 به 47.8 در ماه اکتبر کاهش یافت. تجدید نظر در ارقام اولیه نیاز به بررسی سرمایه گذار دارد.

هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای تأثیرگذاری بر احساس ریسک بازار در جلسه دوشنبه وجود ندارد.

با این حال، سود شرکتی سطوح قیمت را تغییر خواهد داد. در خارج از آلمان، BioNTech در تقویم برای انتشار نتایج درآمد قرار دارد.

بازارهای آتی به شروع آزمایشی جلسه دوشنبه اشاره می کنند. DAX و Nasdaq mini به ترتیب 3 و 4 واحد کاهش یافتند.

پیش بینی کوتاه مدت

درآمدهای شرکتی باید به تقویت احساسات مثبت ادامه دهند زیرا بازارها انتظار دارند چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو پایان یابد. با این حال، شاخص های اقتصادی منطقه یورو همچنان یک باد مخالف برای سهام های زیر مجموعه در DAX هستند. در کوتاه مدت، بدتر شدن محیط اقتصاد کلان در منطقه یورو و ایالات متحده نیاز به بررسی دارد.

 

شاخص دکس.png
نمودار روزانه شاخص دکس

 

تحلیل تکنیکال

حرکات شاخص دکس در قلمرو صعودی قرار دارد اما روند گسترده تر نزولی است. خط روند نزولی بارها توسط الگوهای کندل استیک دوجی و اینگالف نزولی تایید شده است و کندل دوجی روز جمعه نیز برای خریداران یک نشانه است که باید هشیار باشند.

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید