Your browser does not support JavaScript!
نماشا

شاخص سهام دکس در قلمرو صعود

شاخص سهام دکس در قلمرو صعود

این یک خوب در این هفته برای DAX است. با این حال، داده های تولید صنعتی آلمان و اظهارات فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، قیمت ها را حرکت خواهند داد.
این یک پایان صعودی برای یک هفته صعودی برای DAX بود که با 1.44 درصد افزایش، هفته را در 15961 به پایان رساند.

داده های اقتصادی آلمان شروع نزولی را برای روز به ارمغان آورد. با این حال، واکنش بازار به درآمد شرکت اپل (AAPL) از روز پنجشنبه و آدیداس (ADS) قبل از جلسه ایالات متحده حمایت کردند.
گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه ترس از رکود اقتصادی ایالات متحده را کاهش داد تا از پایان صعودی جلسه جمعه حمایت کند. در حالی که اعداد پیش بینی ها را شکست دادند، شرط بندی ها در مورد افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در جون کماکان پایین ماند.

با توجه به CME FedWatch Tool، احتمال افزایش ۲۵ نقطه ای نرخ بهره فدرال رزرو در ژوئن در پاسخ به گزارش مشاغل صفر درصد باقی ماند . با این حال، Jobs Report شرط‌های کاهش نرخ در جون را از بین برد، با احتمال کاهش نرخ از 9.2٪ به 0.0٪.

 

انتظارات رخ های بهره ماه جون فدرال رزرو.png

 

کاهش تنش‌های بخش بانکی نیز حمایتی را به همراه داشت و بخش خودرو نیز علی‌رغم شاخص‌های ضعیف اقتصادی آلمان از آن روز، سود قابل توجهی داشت.

در روز جمعه، شاخص کامپوزیت NASDAQ با افزایش 2.25 درصدی، داو جونز و S&P 500 به ترتیب 1.65 و 1.85 درصد رشد کردند.

گزارش مشاغل ایالات متحده ترس از رکود اقتصادی را کاهش می دهد

این یک جلسه جمعه نسبتاً آرام در تقویم اقتصادی اروپا بود. با این حال، سفارشات کارخانه آلمانی اشتهای خریدار را برای ورود به جلسه اروپایی آزمایش کردند.

سفارشات کارخانه های آلمان در ماه مارس 10.7 درصد در مقابل 2.2 درصد کاهش پیش بینی شده کاهش یافت. وسایل نقلیه متفرقه (47.4- درصد) و وسایل نقلیه موتوری و قطعات وسیله نقلیه (-12.2 درصد) کشش داشتند.

در مقابل، گزارش مشاغل ایالات متحده برای ارائه پایان صعودی به جلسه، پیش بینی ها را شکست داد.

حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه آوریل 253 هزار افزایش یافت در حالی که 180 هزار افزایش پیش بینی شده بود. در ماه مارس، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی 165 هزار افزایش یافت. به طور قابل توجهی، میانگین درآمد ساعتی 4.4 درصد نسبت به سال گذشته در مقایسه با 4.3 درصد در ماه مارس افزایش یافته است. اقتصاددانان پیش بینی کردند میانگین درآمد ساعتی 4.2 درصد افزایش یابد.

در نتیجه اعداد NFP بهتر از حد انتظار، نرخ بیکاری ایالات متحده از 3.5 درصد به 3.4 درصد کاهش یافت. اقتصاددانان نرخ بیکاری را به 3.6 درصد پیش بینی کردند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید