Your browser does not support JavaScript!
نماشا

حرکات شاخص دکس زیر سطح قلمرو و خط روند صعودی نشان از بازگشایی منفی دارد.

حرکات شاخص دکس زیر سطح قلمرو و خط روند صعودی  نشان از بازگشایی منفی دارد.

در تقویم اقتصادی اروپا یک روز آرام در پیش است. هیچ آماری برای در نظر گرفتن وجود ندارد، و DAX را کاملاً تحت تاثیر رویداد شهادت پاول قرار می دهد.

 سه شنبه روز نزولی برای DAX بود که 0.55 درصد سقوط کرد. پس از افت 0.96 درصدی در روز دوشنبه، DAX روز را در 16111 به پایان رساند. به طور قابل توجهی، DAX برای سومین بار در هفت جلسه قرمز رنگ مشاهده کرد.

بانک خلق چین PBoC لحن سنتیمنت جلوتر از زنگ افتتاحیه اروپا بود. مطابق با انتظارات،  LPR 5 ساله را از 4.3% به 4.2% و LPR یک ساله را از 3.65% به 3.55% کاهش داد.

 

DAX.png
نمودار روزانه شاخص دکس و نرخ بازدهی ده ساله آلمان

 

سرمایه گذاران امیدوار به کاهش بیشتر از پیش بینی نرخ های اولیه وام بودند. این ناامیدی بر دارایی‌های پرریسک‌تر تأثیر گذاشت و پکن از ارائه بسته محرک اقتصادی برای اقتصاد بیمار چین خودداری کرد و بر روحیه نزولی سنمینت افزود.

شاخص‌های اقتصادی آلمان نیز نزولی بودند زیرا سرمایه‌گذاران به دو روز شهادت پاول رئیس فدرال رزرو در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نگاه می‌کردند.

داده‌های بخش مسکن ایالات متحده نتوانست توجه سرمایه‌گذاران را منحرف کند، علی‌رغم اینکه تعداد شروع مسکن و مجوز ساخت بهتر از حد انتظار بود.

سایر محرک های بازار

دیروز همچنین یک جلسه سه شنبه نزولی برای بخش خودرو بود. Continental AG 3.24% کاهش یافت و فولکس واگن و پورشه به ترتیب 1.47% و 1.98% ضرر داشتند. گروه BMW و مرسدس بنز نیز با افت 0.45 درصدی و 0.65 درصدی مواجه شدند.

همچنین برای بانک ها یک جلسه نزولی بود. Commerzbank و Deutsche Bank به ترتیب 0.39% و 0.84% کاهش روز را به پایان رساندند.

رویدادهای پیش رو برای DAX

امروز هیچ شاخص اقتصادی از منطقه یورو برای جلب علاقه وجود ندارد. نبود شاخص های اقتصادی اظهارات اعضا بانک مرکزی اروپا را در کانون توجه قرار می دهد.

فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا غیرمتعهد در مقابل حرکت سپتامبر، اعضای هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا را مجبور به جابجایی سطوح قیمت می‌کند. روز دوشنبه، لین اذعان کرد که بانک مرکزی اروپا احتمالاً در ماه جولای نرخ بهره را افزایش خواهد داد، در حالی که گفت هنوز برای صحبت در مورد حرکت سپتامبر که وابسته به داده خواهد بود، خیلی زود است.

شاخص دکس زیر سطح مهم 16151 در حال نوسان است، حرکات زیر این سطح نزول بیشتر را برای دکس به همراه خواهد داشت.

 

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید