Your browser does not support JavaScript!
نماشا

بازار کریپتو 5 درصد نزول داشته است.

بازار کریپتو 5 درصد نزول داشته است.

بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته بیش از 5 درصد از دست داده است و ارزش سرمایه را به زیر 1 تریلیون دلار رسانده است. سقوط شدید FTT بر بیت کوین و اتر تأثیر گذاشته و طیف قابل توجهی از بازار را به خود جذب کرده است.

بیت کوین اکنون با قیمت 19.8 هزار دلار معامله می شود، با بیشترین ضرر در جلسه آسیایی، که سرمایه گذاران قیمت را به 19.4 هزار دلار بازگرداند. قابل ذکر است که فروش ارزهای رمزپایه اول و دوم در بازارها پس از فروش رخ نداد. بار دیگر، ما مجبوریم حدس بزنیم که آیا ارزهای دیجیتال نگرش ریسک داخلی بازارهای مالی را منعکس می کند یا اینکه شاهد فروش فنی کوتاه مدت بوده ایم. در حالت اول، احساسات بازار در طول روز بدتر خواهد شد. در مرحله دوم، BTCUSD در طول روز بازخرید می‌شود و بازگشت بازار به رشد را تأیید می‌کند.

 

cT_cs_3413246_USDCHF_2022-11-08_14-01-09.png

طبق گزارش CoinShares، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های رمزنگاری شده پس از افزایش جزئی در هفته قبل کاهش یافت. جریان خروجی در مقایسه با جریان ورودی 6 میلیون دلاری در هفته قبل به 16 میلیون دلار رسید. سرمایه گذاری بیت کوین 13 میلیون دلار کاهش یافت و اتریوم 3 میلیون دلار افزایش یافت. سرمایه‌گذاری در صندوق‌هایی که به بیت‌کوین اجازه فروش می‌دهند ۷ میلیون دلار کاهش یافت. CoinShares خاطرنشان کرد که سرمایه گذاران در طول هشت هفته گذشته عدم اشتیاق را در سرمایه گذاری نشان داده اند.

 

321ca28faddb964bdb474.png

پس زمینه خبر

مایکل سیلور، رئیس سابق MicroStrategy، بیت کوین را یک «امید» برای لبنان خواند که پول ملی آن در برابر دلار 96 درصد کاهش یافته و تورم به سه رقمی رسیده است. این کشور خاورمیانه از سال 2019 در یک بحران مالی عمیق قرار دارد.

 

مالک جدید توییتر، ایلان ماسک، قصد دارد توسعه برخی از پروژه های اعلام شده توسط دولت قبلی، از جمله، کار بر روی کیف پول ارزهای دیجیتال را به تعویق بیاندازد یا به طور کامل تعطیل کند. این خبر به Dogecoin آسیب رسانده است که به امید تبدیل شدن به ارز دیجیتال شبکه اجتماعی در حال رشد است.

 

به گزارش رویترز، بانک بریتانیایی سانتاندر در سال 2023 تراکنش های صرافی های ارزهای دیجیتال را مسدود خواهد کرد تا از مشتریان در برابر کلاهبرداری محافظت کند.

 

به گزارش وال استریت ژورنال، شرکت‌های ماینینگ مجبور هستند تجهیزات استخراج ارز دیجیتال را با تخفیف هنگفت بفروشند تا ضررهای ناشی از سقوط بازار را پوشش دهند.

 

 

 

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید