Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: MATIK تمامی سودهای روز گذشته را پس زد.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: MATIK تمامی سودهای روز گذشته را پس زد.

چهارشنبه نزولی برای بازار ارزهای دیجیتال رقم خورد. در حالی که اعضای FOMC به گزارش مشاغل پاسخ دادند، صحبت های هاوکیش اعضا فدرال رزرو  بر شاخص NASDAQ تأثیر گذاشت.

این یک جلسه ترکیبی برای ده برتر ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه بود. MATIC روند نزولی را در پیش گرفت در حالی که DOGE پیشتاز بود. بیت کوین برای سومین بار در چهار جلسه روز را با قیمت زیر 23000 دلار به پایان رساند.

 

بازار کریپتو.png

 

 ارزهای دیجیتال برای دومین جلسه با اخبار فدرال رزرو و شاخص کامپوزیت NASDAQ در قلمرو قرمز قرار گرفتند.
پس از سخنرانی پاول رئیس فدرال رزرو برای بازاردر روز سه شنبه، اعضای FOMC در روز چهارشنبه مورد توجه قرار گرفتند. جان ویلیامز، عضو FOMC از بازار کار قوی و نیاز به انجام کارهای بیشتر برای رساندن تورم به هدف صحبت کرد. طبق گزارش‌ها، ویلیامز گفت که اوج نرخ 5 تا 5.25 درصد همچنان دیدگاه معقولی است که با امید پاول رئیس فدرال رزرو برای باقی ماندن نرخ‌ها زیر 5 درصد در تضاد است.

کریستوفر والر، عضو FOMC، طبق گزارش ها از نیاز به حفظ سیاست های پولی سخت تر برای مدت طولانی تر از حد انتظار صحبت کرد.

شرکت آلفابت (GOOGL) که در واکنش به پاسخ نادرست آنلاین چت ربات جدید هوش مصنوعی Bard، 7.68 درصد سقوط کرد.

شاخص NASDAQ با افت 1.68 درصدی روز به پایان رسید و S&P 500 1.11 درصد سقوط کرد. امروز صبح، NASDAQ mini 16.5 واحد افزایش یافت.

 

شاخص نزدک.png

امروز، مطالبات بیکاری ایالات متحده در کانون توجه قرار خواهد گرفت. کاهش بیشتر در ادعاهای اولیه بیکاری، چالش دیگری را برای خریداران فراهم می کند. سرمایه‌گذاران همچنین باید صحبت‌های اعضای FOMC را زیر نظر داشته باشند، با اظهارنظرهای هاوکیش که احتمالاً بر دارایی‌های پرریسک‌تر تأثیر می‌گذارد.

با این حال، سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر اخبار ارزهای دیجیتال برای به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و Silvergate Bank ادامه دهند. شایعات مقررات و اخبار SEC v Ripple نیز جهت را ارائه می دهد.

بازار کریپتو سقوط کرد اما از نزول زیر 1000 میلیارد دلار اجتناب کرد

دیروز یک جلسه چهارشنبه نزولی بود. بازار کریپتو قبل از اینکه معکوس شود به بالاترین سطح اولیه خود یعنی 1051 میلیارد دلار رسید. این حرکت معکوس باعث شد که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به پایین ترین سطح خود یعنی 1009 میلیارد دلار در اواخر بعد از ظهر کاهش یابد. با این حال، با یافتن پشتیبانی دیرهنگام، ارزش بازار کریپتو آن روز را با 1025 میلیارد دلار به پایان رساند که نشان دهنده زیان 11.99 میلیارد دلاری در آن روز است.

 

شاخص کل کریپتو.png

انقضای 24 ساعته کریپتو نزولی را صعودی می کند

طی 24 ساعت، انقضای ارزهای دیجیتال افزایش یافت اما زیر سطح نرمال باقی ماند. پوزیشن‌های خرید با 67.92 درصد از کل نقدینگی‌ها، سهم بیشتری از نقدینگی داشتند. در زمان نگارش این مطلب، انقضای 24 ساعته 91.34 میلیون دلار در مقابل 79.12 میلیون دلار در صبح چهارشنبه بود.

معامله های منقضی شده در 24 ساعت گذشته نیز بالاتر بودند. در زمان نگارش این مطلب، معامله‌ های منقضی شده در صبح چهارشنبه 44138 معامله‌ بودند در مقابل 34831 معامله‌ در صبح چهارشنبه. انحلال‌های کریپتو در طی 12 ساعت بیشتر بود در حالی که طی چهار ساعت و یک ساعت کمتر بود.

 

انقضای قراردادها.webp

بر اساس گزارش Coinglass، انحلال 12 ساعته 67.99 میلیون دلار در مقابل 61.08 میلیون دلار در روز چهارشنبه بود. با این حال، انحلال های چهار ساعته از 16.72 میلیون دلار به 5.56 میلیون دلار کاهش یافت و انحلال یک ساعته از 3.30 میلیون دلار به 0.785 میلیون دلار کاهش یافت.

 

index.jpg
تبلیغات

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید