Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته بازار کریپتو: پشتیبانی خریداران از MATIC و ETH Fun Dip

نکات برجسته بازار کریپتو: پشتیبانی خریداران از MATIC و ETH Fun Dip

دیروز یک جلسه یکشنبه صعودی بود و بازار کریپتو شاهد یک سری ضرر پنج روزه بود. با این حال، بادهای مخالفی وجود دارد که می تواند احساسات امروز را به چالش بکشاند.
ETH و MATIC در ده نفر برتر بودند، در حالی که XRP عقب تر بود. علیرغم جلسه صعودی، بیت کوین برای دومین جلسه متوالی به کمتر از 24000 دلار رسید.

 

بیت کوین زیر 24هزار.png

 

هیچ نیروی بازار خارجی برای تأثیرگذاری بر احساسات سرمایه گذاران در روز یکشنبه وجود نداشت. فقدان اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال، خریداران را مجبور به ارائه پشتیبانی بسیار مورد نیاز بازار ارزهای دیجیتال کرد.
به‌روزرسانی‌های بیشتر از G20 تأثیری ضعیف بر بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال داشت. با توجه به خلاصه نتیجه G20، بانک تسویه بین المللی (BIS)، هیئت ثبات مالی (FSB) و صندوق بین المللی پول (IMF) از توسعه یک چارچوب نظارتی جهانی حمایت خواهند کرد.

BIS در ژوئیه 2023 درباره یافته‌ها و موارد کلیدی پروژه‌های CBDC خود گزارش می‌دهد و صندوق بین‌المللی پول گزارشی درباره پیامدهای مالی کلان بالقوه پذیرش گسترده CBDCها در سپتامبر 2023 ارائه خواهد کرد.
در حالی که بازارها تغییر محتمل در چشم انداز نظارتی را کنار گذاشتند، چشم انداز یک چارچوب نظارتی جهانی می تواند موضوع مقررات را از طریق اجرایی، حل کند. با این حال، توصیه ها باید به جای خفه کردن فضای دارایی دیجیتال، از رشد و نوآوری حمایت کنند.

در حالی که مقررات، درخواست ها برای ممنوعیت کریپتو را رد می کرد، دخالت صندوق بین المللی پول در ایجاد یک چارچوب نظارتی جهانی می تواند نگران کننده باشد. در G20، مدیر عامل صندوق بین المللی پول پیشنهاد کرد که ممنوعیت کریپتو باید یک گزینه باشد.

 

index.jpg
تبلیغات

 

رویدادهای پیش رو

در جلسه بعد از ظهر، شاخص های اقتصادی ایالات متحده، صحبت های فدرال رزرو، و شاخص ترکیبی NASDAQ بر احساسات سرمایه گذاران تأثیر خواهند گذاشت. ما انتظار داریم واکنش بیشتر بازار به آخرین اعداد تورم ایالات متحده و چشم انداز یک مسیر نرخ بهره تهاجمی تر فدرال رزرو برای رساندن تورم به هدف داریم.

با این حال، سرمایه‌گذاران باید اخبار ارزهای دیجیتال را برای فعالیت‌های نظارتی و صحبت‌های قانون‌گذاران ایالات متحده زیر نظر داشته باشند. به‌روزرسانی‌های Binance و FTX به همراه اخبار مربوط به پرونده جاری SEC v Ripple نیاز به بررسی دارند.

 

نزدک و بازار کریپتو.png

بازار کریپتو به ضررهای پنج روزه پایان می دهد

دیروز یک جلسه یکشنبه صعودی بود. با شروع متفاوت روز، ارزش بازار ارزهای دیجیتال قبل از یافتن حمایت، به پایین‌ترین حد خود یعنی 1011 میلیارد دلار در اوایل صبح سقوط کرد. این بهبود باعث شد که ارزش بازار کریپتو قبل از کاهش به بالاترین حد خود یعنی 1042 میلیارد دلار افزایش یابد.

علیرغم عقب نشینی دیرهنگام، ارزش بازار کریپتو در روز یکشنبه با 18.71 میلیارد دلار (+1.84 درصد) افزایش به 1035 میلیارد دلار رسید. با این حال، پنج جلسه منفی از هفت جلسه باعث شد ارزش بازار ارزهای دیجیتال 29.21 میلیارد دلار در هفته کاهش یابد.

 

بازار کریپتو.png

انقضاهای 24 ساعته

در طی 24 ساعت، انحلال ارزهای رمزنگاری شده بیشتر از حد نرمال کاهش یافت. پوزیشن های فروش سهم بیشتری از نقدینگی داشتند و 78.11 درصد از کل انحلال ارزهای دیجیتال را تشکیل می دادند. امروز صبح، انحلال 24 ساعته به 44.16 میلیون دلار رسید که از 71.45 میلیون دلار صبح یکشنبه (UTC) کاهش یافته است.

معامله گران انحلال شده در 24 ساعت گذشته نیز کاهش یافته اند. صبح امروز، معامله‌گران منحل‌شده به 14,509 در مقابل 38,441 در صبح یکشنبه رسید. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت و بیش از یک ساعت کمتر بود.

 

انقضای 24.webp

بر اساس گزارش Coinglass، انحلال 12 ساعته 35.44 میلیون دلار بوده است که از 59.58 میلیون دلار در صبح یکشنبه کاهش یافته است، با انحلال چهار ساعته از 33.45 میلیون دلار به 15.69 میلیون دلار کاهش یافته است. انحلال یک ساعته از 2.98 میلیون دلار به 1.54 میلیون دلار کاهش یافت.

انتظار داریم امروز بازار کریپتو در قلمرو نزول باشد.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید