Your browser does not support JavaScript!
نماشا

ریپل با خوش بینی نسبت به Ripple Case و SEC سطح 0.4 را هدف قرار داده است.

ریپل با خوش بینی نسبت به Ripple Case و SEC سطح 0.4 را هدف قرار داده است.

در روز سه شنبه، XRP  به میزان 2.68درصد افزایش یافت. پس از افزایش 0.92 درصدی در روز دوشنبه، XRP روز را با 0.38015 دلار به پایان رساند. به طور قابل توجهی، XRP برای اولین بار در شش جلسه روز را در سطح 0.38 دلار به پایان رساند.
شروع نزولی روز شاهد سقوط XRP به پایین ترین سطح 0.36702 دلار در اوایل صبح بود. با فاصله گرفتن از اولین سطح پشتیبانی اصلی (S1) در 0.3619 دلار، XRP به بالاترین قیمت 0.38430 دلاری رسید. XRP اولین سطح مقاومت اصلی (R1) را در 0.3761 دلار و برای مدت کوتاهی از سطح مقاومت اصلی دوم (R2) در 0.3820 دلار عبور کرد و سپس کاهش یافت و روز را با 0.38015 دلار به پایان رساند.

 

ریپل.jpg

ارائه پشتیبانی SEC v Ripple Case Rulings  برای XRP

سرمایه گذاران بیشتر به احکام دادگاه روز دوشنبه از پرونده SEC v Ripple پاسخ دادند. قاضی تورس درخواست های هر دو طرف رد کرد. با این حال، دادگاه ها درخواست های بیشتر کمیسیون SEC برای رد شهادت کارشناسی را رد کردند و متهمان را در موقعیت بهتری قرار دادند.

آخرین احکام دادگاه، تمرکز بازار را بر پرونده SEC v Ripple بازگرداند، که نتیجه آن می‌تواند برای فضای گسترده‌تر دارایی دیجیتال بسیار مهم باشد. فقدان یک چارچوب قانونی رمزنگاری، SEC را قادر می سازد تا با اعمال قانون تنظیم کند.

براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، این را گفت:

 

بادهای مخالف همچنان در حال زیاد شدن هستند، با اعلان جنگ SEC به کریپتو، رئیس Gensler همچنان می گوید که شرکت ها فقط باید وارد شوند و ثبت نام کنند، اما حقیقت این است که هیچ زیرساختی برای یک توکن ثبت شده برای تجارت وجود ندارد و هیچ وضوحی در مورد آنچه وجود دارد وجود ندارد. این نشانه ها هستند.

 

مدیر عامل ریپل افزود:

 

«اگر می خواهید تنظیم کنید، پس تنظیم کنید. کار سختی را برای ایجاد یک چارچوب و تنظیم راهنمایی انجام دهید، همانطور که بسیاری از کشورهای دیگر G20 در حال حاضر انجام می دهند. 27 کشور عضو اتحادیه اروپا می توانند روی مجموعه ای از قوانین با MiCA به توافق برسند... چه چیزی آمریکا را متوقف می کند؟!

 

رویدادهای پیش رو

به‌روزرسانی‌ها و تفسیرهای بیشتر از پرونده SEC v Ripple باید تأثیر بیشتری نسبت به سایر رویدادهای رمزنگاری داشته باشد. پس از احکام دادگاه در روز دوشنبه، سرمایه گذاران به تصمیمات دادگاه مربوط به اسناد هینمن چشم خواهند داشت که می تواند تأثیر با اهمیتی بر پرونده داشته باشد.

سرمایه گذاران پس از ناکامی در محافظت از کل اسناد Hinman تحت امتیاز وکیل-مشتری، منتظر حکمی در مورد پیشنهاد SEC برای ویرایش محتوای خاص هستند. یک حکم علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار می‌تواند گمانه‌زنی‌هایی را درباره توافق احتمالی ایجاد کند.

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل، نظرات خود را در مورد اسناد مربوط به سخنرانی به اشتراک گذاشت و گفت:

 

زمانی که آن‌ها فاش شوند، فکر می‌کنم موارد بیشتری را خواهید دید که چگونه ممکن است کمیسیون SEC با توجه به آنچه که در داخل دیوارهای خود می‌گفتند، علیه ریپل تصمیم بگیرد.

 

از نظر پیشینه، ویلیام هینمن یک شخصیت اصلی در پرونده SEC v Ripple است. ویلیام هینمن، مدیر سابق بخش مالی شرکت SEC گفت که بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) اوراق بهادار نیستند.

موضوع بحث برانگیز سخنرانی سال 2018 به ارتباط هینمن با سیمپسون تاچر مربوط می شود. Simpson Thacher بخشی از گروهی است که Enterprise Ethereum را تبلیغ می کند. پس از خروج از SEC، هینمن به سیمپسون تاچر بازگشت.

با این حال، عدم به روز رسانی باعث می شود XRP در دست اخبار ارزهای دیجیتال باقی بماند.

سرمایه گذاران باید به نظارت بر اخبار مربوط به Binance، FTX و Silvergate Bank ادامه دهند. فعالیت های نظارتی و گفتگوی قانونگذار احتمالاً نقطه کانونی باقی خواهد ماند.

امروز بعدازظهر، پاول، رئیس فدرال رزرو نیز در کانون توجه قرار خواهد گرفت. شهادت دادن به قانونگذاران در کاپیتول هیل، صحبت های جنگ طلبانه تر و شاخص های بازار کار ایالات متحده می تواند اشتهای خریدار را به چلالش بکشاند. تغییر اشتغال غیرکشاورزی ADP ایالات متحده و گشایش های شغلی JOLTs امروز بعد از ظهر مورد توجه قرار خواهند گرفت.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

1 رای (1.0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید