Your browser does not support JavaScript!
نماشا

توکن Lido DAO با نظرات آرمسترانگ درباره SEC Staking Ban افزایش یافته است.

توکن Lido DAO با نظرات آرمسترانگ درباره SEC Staking Ban افزایش یافته است.

SEC از اظهار نظر در مورد شایعات مبنی بر اینکه قصد دارد توکن هایی را که اجازه سهام دادن را به عنوان اوراق بهادار طبقه بندی می کند، خودداری کرده است.

توکن لیدو با شایعاتی که توسط برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌بیس، مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ممکن است سهام‌داری برای مشتریان خرده‌فروش را ممنوع کند، افزایش یافته است.

LDO، نشانه حاکمیتی سازمان غیرمتمرکز مستقل پشت لیدو، بلافاصله پس از این اظهار نظرها حدود 11 درصد افزایش یافت و در 24 ساعت گذشته حدود 8.4 درصد افزایش یافت.

 

LDO.png

پروتکل Lido که توسط توکن LDO اداره می شود، امکان استقرار اتر را فراهم می کند. به کاربران توکنی به نام stETH داده می‌شود که نشان‌دهنده موقعیت سهام آنها در اتر است، و پس از ارتقاء شبکه ماه آینده به نام «شانگهای»، آن‌ها 1:1 برای اتر قابل بازخرید خواهند بود. به عنوان یک پروتکل غیرمتمرکز، بعید است که مطابق با قوانین اوراق بهادار مانند یک نهاد متمرکز در ایالات متحده مانند Coinbase باشد.

 

index.jpg
تبلیغات

داده های ارائه شده توسط DeFiLlama نشان می دهد که ارزش کل قفل شده در Lido در ماه گذشته 33 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، Lido TVL 8.56 میلیارد دلاری دارد.

داده های زنجیره ای نشان می دهد که Lido در حال حاضر سهم بازار 25٪ از بازار استخر سهام را دارد.

پرایس اکشن LIDO

بعد از صعود این توکن به بالاترین سطح روزهای اخیر به سطح 3.028، فروشندگان بالافاصله قیمت را به پایین ترین سطح روزانه رساندند.  و همین موضوع باعث تشکیل کندل دوجی در تایم فریم روزانه شد. اکنون چشم انداز ما برای ادامه حرکات صعودی است بطوری که سطوح بالای 2و74 برای ورود به ممعامله خرید مناسب خواهد بود. مقاومت در 3.028 و 3.1 است. در صورت ریزش قیمت سطح 2.439 میتواند از ریزش قیمت جلوگیری کند.

 

پرایس اکشن لیدو.png

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید