Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: DOGE و SOL پیشتاز حرکات نزولی هستند

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: DOGE و SOL  پیشتاز حرکات نزولی هستند

 یک جلسه نزولی دیگر برای بازار کریپتو در روز یکشنبه رقم خورد. ترس فدرال‌رزرو و افزایش نظارت‌ها، چالش‌های کوتاه‌مدت برای خریداران بوجود آورده است.
در روز یکشنبه یک جلسه نزولی برای ده برتر ارزهای دیجیتال  بود. DOGE و SOL قیمت را به سمت پایین هدایت کردند. بیت کوین برای اولین بار در پنج جلسه روز را با قیمت زیر 23000 دلار به پایان رساند.

 

نمودار یکساعته بیت کوین.png
نمودار یکساعته بیت کوین

 

هیچ رویداد کریپتویی وجود نداشت که بیت کوین و بازار گسترده‌تر کریپتو را برای دومین جلسه متوالی با مشکل مواجه کند. فقدان به‌روزرسانی‌های FTX، جنسیس، و بانک سیلورگیت باعث شد تا گزارش مشاغل ایالات متحده و نظرسنجی PMI غیر تولیدی ISM طنین‌انداز شود.
آخرین شاخص های اقتصادی از ایالات متحده نشان می دهد که ایالات متحده از رکود اجتناب خواهد کرد. با این حال، کاهش نرخ بیکاری به 3.4 درصد به فدرال رزرو فرصتی برای افزایش نرخ بهره در ماه مارس می دهد. گفتگوی اعضای FOMC و گزارش CPI ژانویه اکنون نقطه کانونی سرمایه گذاران خواهد بود.

امروزه هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای سرمایه گذاران وجود ندارد. فقدان آمار باعث می شود تا صحبت های اعضای FMOC و شاخص ترکیبی NASDAQ تحت تأثیر قرار گیرد. با این حال، سرمایه‌گذاران باید اخبار ارزهای دیجیتال را برای به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و Bank Silvergate رصد کنند. پچ پچ نظارتی نیز جهت را فراهم می کند.

پس از شکست NASDAQ در روز جمعه،  NASDAQ mini امروز صبح 35.25 واحد کاهش یافت.

 

نزدک.png
نمودار یک ساعته نزدک

 

بازار کریپتو دوباره از سقوط زیر 1 میلیارد دلار اجتناب می کند

دیروز جلسه یکشنبه مختلط بود. در شروع صعودی روز شاهد بودیم که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین حد خود در اواخر صبح یعنی 1044 میلیارد دلار رسید، قبل از اینکه معکوس شود. این حرکت معکوس باعث شد که ارزش بازار کریپتو قبل از بهبودی نسبی به پایین ترین سطح اخیر یعنی 1004 میلیارد دلار کاهش یابد تا به 1016 میلیارد دلار پایان دهد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال 19.88 میلیارد دلار کاهش یافت و به 1016 میلیارد دلار رسید.

 

نمودار شاخص کریپتو.png

انقضای 24 ساعته با نزولی شدن احساسات افزایش می یابد

طی 24 ساعت، نقدینگی ارزهای دیجیتال به دلیل یک جلسه نزولی یکشنبه افزایش یافت. پوزیشن های خرید سهم بیشتری از نقدینگی داشتند و 84.1 درصد از کل نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این تحلیل، انقضای 24 ساعته 94.47 میلیون دلار در مقابل 43.93 میلیون دلار در صبح یکشنبه بود.

معامله گران منقضی شده در 24 ساعت گذشته نیز بالاتر بودند. معامله‌گران منقضی شده در صبح یکشنبه 43931 معامله‌گر بودند در مقابل 19621 معامله‌گر در صبح یکشنبه. انقضاهای کریپتو در طی 12 ساعت بیشتر بود در حالی که طی چهار ساعت و یک ساعت کمتر بود.

 

قرارداهای منقضی شده.webp

بر اساس گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 82.76 میلیون دلار رسید که از 43.93 میلیون دلار در روز یکشنبه افزایش یافت. با این حال، انحلال های چهار ساعته از 29.70 میلیون دلار به 8.17 میلیون دلار کاهش یافت و انحلال یک ساعته از 7.61 میلیون دلار به 0.616 میلیون دلار کاهش یافت.

 

 

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید