Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو : XRP ده کوین برتر را رهبری می کند.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو : XRP  ده کوین برتر  را رهبری می کند.

این یک شروع صعودی برای هفته بود، به طوری که بازار کریپتو برای اولین بار از نوامبر، با حمایت صعودی شاخص NASDAQ ، روز خود را با حجم 1 تریلیون دلار به پایان رساند.

موارد کلیدی:

  • دیروز یک جلسه رنج برای ده کوین برتر ارزهای دیجیتال بود. ADA و ETH روند صعودی را کاهش دادند.
  • به‌روزرسانی‌های اخبار ورشکستگی Genesis،   یک جلسه صعودی را برای شاخص NASDAQ ارائه کردند.
  • ارزش بازار ارز دیجیتال 9.02 میلیارد دلار افزایش یافت و به 1000 میلیارد دلار رسید.

این یک جلسه مختلط برای ده کوین برتر ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه بود. ADA و ETH (در حالی که XRP پیشتاز بود)، روند صعودی ده کوین برتر را کاهش دادند. قابل ذکر است که بیت کوین برای سومین بار از ماه آگوست تا کنون به 23000 دلار رسید و در عین حال نتوانست به بالاترین حد خود در سال 2023 برسد.

 

بیت کوین.png

 

جلسه صعودی شاخص NASDAQ در روز دوشنبه با سهام فناوری  حمایت شد. شروع صعودی هفته پیش از یک تقویم شلوغ درآمد، با مایکروسافت (MSFT) و تسلا (TSLA) در میان نام‌های بزرگی بود که درآمدهای این هفته را منتشر کردند.
شاخص NASDAQ به میزان 2.01% افزایش یافت و S&P 500 به میزان 1.19% رشد کرد.

از طریق آنتن های خبری رمزنگاری، جمینی برنامه‌های خود را برای کاهش ۱۰ درصدی نیروی کار خود اعلام کرد، در حالی که طبق گزارش‌ها، وکلای جنسیس و طلبکاران به حل و فصل اختلافات با طلبکاران خوش‌بین بودند. وکلای جنسیس همچنین به دادگاه گفتند

که در حال بررسی امکان فروش شرکت هستند.

این یک شروع مناسب برای بازار ارزهای دیجیتال برای روند ورشکستگی بود که از شروع صعودی هفته حمایت کرد.

امروز، شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده و درآمد شرکت‌ها احتمالاً شاخص NASDAQ و بازار ارزهای دیجیتال را در جلسه بعد از ظهر جهت‌گیری می‌کنند.

PMIهای اولیه بخش خصوصی در ژانویه باید بهتر از حد انتظار باشد تا از یک جلسه صعودی حمایت کنند. مایکروسافت (MSFT) نتایج درآمدی را منتشر می کند که باعث جلب توجه می شود. با این حال، به‌روزرسانی‌های FTX و Genesis احتمالاً تأثیر بیشتری بر بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال خواهند داشت.

امروز صبح، NASDAQ mini به میزان 11.75 واحد کاهش یافت.

 

1.jpg


بازار کریپتو روز را با 1 تریلیون دلار به پایان می رساند

این یک جلسه دوشنبه صعودی بود. پس از یک صبح صعودی، ارزش بازار ارزهای دیجیتال (قبل از بازگشت به حالت معکوس)به بالاترین سطح 1014 میلیارد دلاری در اوایل بعدازظهر رسید و . این روند معکوس باعث شد ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 979.69

میلیارد دلار کاهش یابد. با این حال، پایان صعودی جلسه باعث شد ارزش بازار کریپتو در روز به 1000 میلیارد دلار برسد که نشان دهنده افزایش 9.02 میلیارد دلاری است.

 

2.webp

 

این یک جلسه ترکیبی برای ده کوین برتر ارزهای دیجیتال بود.

XRP با افزایش 5.97 درصدی پیشرو شد و BNB (+0.69%)، BTC (+0.87%)، DOGE (+0.11%) و SOL (+0.45%) پشتیبانی را پیدا کردند.

با این حال، ADA (-0.27٪) و ETH (-0.08٪) روند را با زیان اندکی کاهش دادند.

از 100 مورد برتر CoinMarketCap، این یک جلسه ترکیبی بود.

STEPN (GMT) با افزایش 17.69 درصدی پیشتاز شد و lido DAO (LDO) و سلو (CELO) به ترتیب شاهد افزایش 14.25 درصدی و 9.52 درصدی بودند.

با این حال، aptos (APT) 4.66٪ کاهش یافت و sandbox (SAND) و uniswap (UNI) به ترتیب 1.83٪ و 2.49٪ ضرر داشتند.

انحلال‌های 24 ساعته علیرغم یک جلسه صعودی با کاهش اندک مواجه می‌شوند

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای دیجیتال با وجود یک جلسه متلاطم در سطوح پایین‌تری باقی ماند. موقعیت های خرید سهم بیشتری از انحلال ها را به خود اختصاص دادند و 56.3 درصد از کل نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این تحلیل،

انحلال 24 ساعته 103.65 میلیون دلار در مقابل 118.57 میلیون دلار در صبح روز دوشنبه بود.

معامله گران انحلال شده در 24 ساعت گذشته نیز کاهش یافته اند. در زمان نگارش این تحلیل، معامله‌گران منحل‌شده در صبح دوشنبه 30122 معامله‌گر بودند در مقابل 39186 معامله‌گران در صبح روز دوشنبه. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت و بیش از

یک ساعت کمتر بود.

 

3.webp


طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 73.73 میلیون دلار رسید که از 79.72 میلیون دلار در روز دوشنبه کاهش یافت و انحلال‌های چهار ساعته از 16.66 میلیون دلار به 8.56 میلیون دلار کاهش یافت. انحلال یک ساعته از 1.50 میلیون دلار به 0.824 میلیون دلار کاهش یافت.

نمودار زیر شرایط بازار را در طول جلسه نشان می دهد.

 

4.webp

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

2 رای (2.5)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید