Your browser does not support JavaScript!
نماشا

بازیابی مجدد در Sandbox Coin با هدف افزایش 15٪

بازیابی مجدد در Sandbox Coin با هدف افزایش 15٪

در میان ابهامات مداوم در بازار کریپتو، قیمت سکه Sandbox مبارزه قدرت را برای عبور از مقاومت محلی 0.81 دلار به نمایش گذاشت. در نتیجه، قیمت سکه در سه هفته گذشته زیر سقف 0.81 دلار تثبیت شد و تلاش برای بازیابی، حرکت صعودی را از بین برد. بنابراین، یک شکست عظیم از مقاومت عنوان شده در 7 فوریه نشانه از سرگیری رالی صعودی برای دارندگان SAND بود.

 

تحلیل SAND.png


در 14 ژانویه، قیمت SAND یک شکست صعودی از الگوی گوه ای شش ماهه ایجاد کرد و از نشانه اولیه تغییر روند محافظت کرد. علاوه بر این، پس از یک عقب نشینی کوتاه به خط روند شکسته شده، رالی پس از آزمون مجدد، قیمت ها را 23 درصد افزایش داد تا سطح بالای محلی را در 0.81 دلار تشکیل دهد.

 

SAND.png

 

با ادامه ابهام در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت سکه Sandbox به زیر مرز 0.81 دلار رسید و یک مرحله تثبیت جزئی ایجاد کرد. با این حال، در 7 فوریه، قیمت سکه شاهد ورود قابل توجهی بود که جهش روزانه 28 درصدی را نشان داد. این سود عظیم به احتمال زیاد با اخبار اخیر شرکت مبنی بر امضای تفاهم نامه با عربستان سعودی در مورد توسعه پروژه متاورس مرتبط است.

 

کندل صعودی بزرگی که پس از اعلام این خبر شکل گرفت برای آزاد کردن قیمت SAND در مرحله تثبیت جزئی کافی بود. در زمان نگارش این تحلیل، قیمت سکه در 0.887 دلار معامله می شود که در طول روز 2.7 درصد از دست داده است. بنابراین، یک حرکت صعودی دیگر ممکن است پایداری قیمت بالای 0.81 دلار را تأیید کند و فرصتی برای ورود ارائه دهد.

با نشانه از سرگیری بهبود، قیمت سکه سندباکس می تواند به مقاومت 1 دلار و سپس به علامت 1.5 دلار برسد.

پرایس اکشن SAND

رفار قیمتی در نمودار یکساعته نشانه شروع حرکات صعودی را بعد از تثبیت قیمت دارد. حمایت فوری برای پشتیبانی از حرکات صعودی سطح 0.88174 و حمایت بالقوه روزانه در سطح 0.81 واقع شده است.

 

پرایس اکشن SAND.png

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید