Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی مدیران موسسات مالی د باره آینده بازار کریپتو

پیش بینی مدیران موسسات مالی د باره آینده بازار کریپتو

بیت‌کوین در آستانه نشست فدرال رزرو در 1 فوریه حتی آرام‌تر از شاخص‌های سهام S&P500، داوجونز و نزدک رفتار می‌کند. البته، همبستگی خاصی بین آنها باقی مانده است، اما نوسانات ارز دیجیتال اصلی به‌طور محسوسی کمتر شده است. اگرچه، کاملاً ممکن است که این فقط آرامش قبل از طوفان باشد. که طبق معمول توسط رگولاتور آمریکایی با سیاست پولی خود و نرخ کلیدی دلار تنظیم می شود.

به گفته کتی وود، مدیرعامل Ark Invest، بازار ارزهای دیجیتال در سال 2023 وارد فاز جدیدی خواهد شد. افزایش بیت کوین و سایر ارزهای مجازی نتیجه تسهیل پولی فدرال رزرو در نیمه دوم سال جاری خواهد بود. این حرکت است که محرکی برای سرمایه گذارانی خواهد بود که بازارهای سهام و ارزهای دیجیتال را آزمایش می کنند. (مایک مک گلون، استراتژیست بلومبرگ، قبلاً دیدگاه مشابهی را بیان کرد و به احتمال افزایش بیت کوین به 30000 دلار اشاره کرد).

 

پیش بینی بیت کوین.png

آدام فارتینگ، مدیر ارشد ریسک در شرکت رمزنگاری B2C2، خاطرنشان کرد که برای ادامه روند صعودی، اولین ارز دیجیتال باید بر سطح کلیدی در حدود 25000 دلار غلبه کند. این کارشناس نظر خود را به اشتراک گذاشت: "شکستن این سطح یک مانع سخت خواهد بود." به گفته وی، پس از گذر از نقطه عطف تعیین شده، علاقه افراد خارجی که می خواهند به بازار بازگردند، صعود  از سر گرفته می شود.

 

آدام.png

با این حال، تحلیلگران در شرکت کارگزاری برنشتاین متقاعد شده‌اند که بعید است در حال حاضر چنین افزایشی ادامه پیدا کند، زیرا هیچ نشانه‌ای از "هر گونه تزریق جدید" به صنعت وجود ندارد. با این حال، به عقیده آنها، سرمایه نهادی همچنان علاقه بیشتری به ارزهای دیجیتال در سال جاری نشان می دهد، زیرا به یک طبقه دارایی به طور فزاینده ای تحت نظارت تبدیل می شود. (ما همچنین بارها موضوع مقررات و تضاد آن با ایده اصلی ارزهای دیجیتال را در بررسی های خود مطرح کرده ایم).

نیکلاس مرتن، تحلیلگر و خالق کانال DataDash نیز معتقد است که در حالی که ارزهای دیجیتال آینده روشنی دارند، بسیاری از آنها محیط فعلی جهانی را دست کم می گیرند. به عقیده وی، آسیب های ناشی از FTX، سلسیوس، Three Arrows Capital و Terraform Labs اثری پاک نشدنی در این صنعت بر جای گذاشته است. علاوه بر این، از آنجایی که بسیاری از کشورها با تورم سریع دست و پنجه نرم می‌کنند و زنجیره‌های تامین پس از همه‌گیری ویروس کرونا به طور کامل بهبود نیافته‌اند، لازم است مولفه اقتصاد کلان را نیز در نظر گرفت. به گفته این کارشناس، سرمایه گذاران باید درک کنند که روند صعودی بلند مدت به پایان رسیده است. متأسفانه، صنعت دارایی دیجیتال باید برای چالش های جدید آماده شود و روند صعودی فعلی در بازار تنها یک اصلاح محلی در روند نزولی کلی است.

 

اینده قیمت بیت کوین از دیدگاه نیکلاس.png

جیم کرامر از CNBC با نیکلاس مرتن موافق است. مجری تلویزیونی "Mad Money" همچنین بر روی خطرات ناشی از سقوط FTX تمرکز کرده است. او خاطرنشان کرد که وضعیت مشابهی ممکن است در هر زمان با هر شرکت بزرگ رمزارز دیگری اتفاق بیفتد. به نظر او، هیچ کس نمی داند که بازیگران بزرگ این صنعت واقعاً چه چیزی را پنهان می کنند. و هیچ تضمینی وجود ندارد که آنها واقعاً با مشتریان خود صادق باشند. به گفته وی، هر رسوایی جدید باعث کاهش شدید قیمت بیت کوین می شود که به این معنی است که دارایی های سرمایه گذاران در معرض خطر است. او با استناد به کارلی گارنر، استراتژیست و کارگزار ارشد کالا در DeCarley Trading، توصیه کرد از ارزهای مجازی دوری کنید و به جای آن طلای فیزیکی را به عنوان پوششی در برابر افزایش تورم و هرج و مرج اقتصادی انتخاب کنید.

 

اینده بازار کریپتو از دیدگاه جیم .png

جیمی دیمون، رئیس غول بانکی آمریکایی JPMorgan، نیز با غلتکی سنگین از روی طلای دیجیتال پیش رفته است. او در پخش CNBC شک کرد که عرضه بیت کوین واقعاً به 21 میلیون سکه محدود شده است. "از کجا می دانی؟ شاید به 21 میلیون برسد و عکس ساتوشی ظاهر شود و به همه شما بخندد." این مدیر ارشد قبلاً در اکتبر 2022 به طور عمومی نسبت به کد تعبیه شده در الگوریتم اولین ارز دیجیتال ابراز تردید کرده بود. «آیا همه شما الگوریتم ها را خوانده اید؟ بچه ها آیا به همه اینها اعتقاد دارید؟ (دیمون در آن زمان پوزخندی زد.)

 

پیش بینی قیمت بیت کوین .png

 

جهت اطلاع شما با توجه به نصف شدن برنامه ریزی شده، 21 میلیون باید تا سال 2141 برسد. در همان زمان، کارشناسان می گویند که محدودیت انتشار بیت کوین تنها با پنج خط کد ارائه می شود.

و در اینجا این سوال مطرح می شود: اگر حملات جیمی دیمون به بیت کوین با تمایل به حذف این رقیب موفق مرتبط باشد چه؟ از این گذشته، به لطف افزایش صعودی اخیر، ارزش این ارز دیجیتال پرچمدار از 443 میلیارد دلار فراتر رفته و در این شاخص از همه موسسات مالی سنتی کلیدی، از جمله بانک های جهانی، پیشی گرفته است. به عنوان مثال، سرمایه غول بانکی آمریکایی JPMorgan Chase 406.42 میلیارد دلار است، در حالی که Bank of America دارای سرمایه 277.56 میلیارد دلار است. علاوه بر این، BTC از شرکت هایی مانند علی بابا (317.01 میلیارد دلار)، سامسونگ (335.37 میلیارد دلار)، Mastercard (365.09 میلیارد دلار) و Walmart (385.15 میلیارد دلار) جلوتر است. با این حال، اندکی به تسلا (454.72 میلیارد دلار) ضرر وارد کرده است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید