Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: DOGE و ADA منجر به نزول ده ارز برتر شدند.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: DOGE و ADA منجر به نزول ده ارز برتر شدند.

دیورز یک جلسه نزولی برای بازار کریپتو بود، و Fed Fear همچنان به نوسانات برای دارایی‌های پرخطر پس از گزارش مشاغل ایالات متحده ادامه داد.
روز دوشنبه DOGE و ADA جهت حرکتی مزولی داشتند. بیت کوین برای دومین بار در شش جلسه روز را با قیمت زیر 23000 دلار به پایان رساند.

 

بیت کوین زیر 23 هزار.png
نمودار یکساعته بیتکوین

 

Fed Fear همچنان بر دارایی‌های پرریسک‌تر فشار می‌آورد، به طوری که گزارش مشاغل ایالات متحده در روز جمعه و اعداد PMI غیر تولیدی ISM برنامه‌های فدرال رزرو کم رنگ تر شده است.
روز دوشنبه، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده، گزارش داد که وقتی نرخ بیکاری آمریکا به پایین ترین حد خود در ۵۳ سال اخیر می رسد، رکودی نخواهیم داشت. رئیس سابق فدرال رزرو در حالی که اذعان داشت که تورم با سرعت قابل توجهی در حال کاهش است، خاطرنشان کرد که تورم بسیار بالا باقی مانده است و در عین حال تاکید کرد که کاهش تورم اولویت اصلی دولت بایدن است.

اظهارات یلن از تغییر تمایل بازار به سمت سیاست های پولی فدرال رزرو حمایت می کند که بر دارایی های پرریسک تر تأثیر می گذارد.

امروزه هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای سرمایه گذاران وجود ندارد. فقدان آمار باعث می شود تا صحبت های اعضای FMOC و شاخص ترکیبی NASDAQ تحت تأثیر قرار گیرد. با این حال، سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر اخبار ارزهای دیجیتال برای به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و Silvergate Bank ادامه دهند. شایعات مقررات و اخبار SEC v Ripple نیز جهت را ارائه می دهد.

پس از کاهش 1.00 درصدی شاخص NASDAQ در روز دوشنبه، NASDAQ mini در آخرین ساعت بازار ارزهای دیجیتال را تحت تأثیر قرار داد. امروز صبح، NASDAQ mini بیش از 100 واحد قبل از بهبودی سقوط کرد.

 

نمودار یکساعته نزدک.png

بازار کریپتو برای سومین جلسه متوالی سقوط می کند

درشروع صعودی روز شاهد بودیم که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین حد در اواسط بعد از ظهر یعنی 1031 میلیارد دلار قبل از رسیدن به حالت معکوس رسید. این حرکت معکوس باعث شد که ارزش بازار کریپتو قبل از بهبود نسبی به پایین ترین سطح اخیر یعنی 999.42 میلیارد دلار کاهش یابد و به 1007 میلیارد دلار پایان دهد.

بهبود نسبی باعث شد ارزش بازار 8.43 میلیارد دلار در روز کاهش یابد. قابل ذکر است که ارزش بازار ارز دیجیتال برای اولین بار در پنج جلسه به زیر 1000 میلیارد دلار کاهش یافت.

 

شاخص کل کریپتو.png

با وجود یک جلسه نزولی دیگر، انقضای 24 ساعته کاهش یافت

طی 24 ساعت، نقدینگی ارزهای دیجیتال علیرغم افزایش انقضای در ساعت آخر کاهش یافت. پوزیشن های خرید با 62.62 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این تحلیل، انقضای 24 ساعته 69.32 میلیون دلار در مقابل 94.47 میلیون دلار در صبح روز دوشنبه بود.

معامله گران منقضی شده در 24 ساعت گذشته نیز کاهش یافته اند. معامله‌گران منقضی شده در صبح دوشنبه 28457 معامله‌گر بودند در مقابل 43931 معامله‌گر در صبح دوشنبه. انقضای رمزارزها طی 12 ساعت کمتر بود در حالی که بیش از چهار ساعت و یک ساعت بیشتر بود.

 

انقضای قراردادهای کریپتو.webp

طبق گزارش Coinglass، انقضای 12 ساعته به 40.88 میلیون دلار رسید که از 82.76 میلیون دلار در روز دوشنبه کاهش یافته است. با این حال، انقضاهای چهار ساعته از 8.17 میلیون دلار به 18.89 میلیون دلار افزایش یافت و انقضاهای یک ساعته از 0.616 میلیون دلار به 14.55 میلیون دلار افزایش یافت.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید