Your browser does not support JavaScript!
نماشا

آیا Uniswap V3 قیمت بایننس کوین را از سقوط 20 درصدی نجات می دهد؟

آیا Uniswap V3 قیمت بایننس کوین را از سقوط 20 درصدی نجات می دهد؟

پیشنهادی برای استقرار Uniswap V3 در زنجیره BNB جنگی را در جامعه کریپتو به راه انداخته است. A16Z، Andreesen Horowitz از تمام وزن خود استفاده کرده و 15 میلیون UNI برای رای مخالف به پیشنهاد استقرار Uniswap V3 در زنجیره BNB مستقر کرده است.

اینفلوئنسرها در جامعه کریپتو شناسایی کردند که این پیشنهاد از Wormhole به عنوان یک پل زنجیره ای استفاده می کند در حالی که a16z یک سرمایه گذار پیشرو در رقیب LayerZero است.

 

پیشنهاد Uniswap V3 برای استقرار در Binance Chain با مخالفت شدید a16z روبرو است

پیشنهادی برای استقرار پروتکل DeFi Uniswap V3 در زنجیره بایننس با مخالفت a16z، Andreessen Horowitz مواجه شده است. سرمایه گذار برای مخالفت با استقرار Uniswap V3 در زنجیره BNB، پیشنهاد شده توسط آزمایشگاه 0xPlasma، 15 میلیون UNI سرمایه گذاری کرد.

 

Untitled.png

این پیشنهاد از Wormhole به عنوان یک پل زنجیره ای متقابل استفاده می کند، در حالی که A16z با استفاده از Wormhole مخالف است و از استفاده از LayerZero پشتیبانی می کند. در حال حاضر، به نظر می رسد Wormhole انتخاب در جامعه باشد، اما این انتخاب نهایی نیست.

یک جنگ پشت پرده بین VC های با deep poketed وجود دارد که می تواند رأی گیری را تغییر دهد که کدام پل زنجیره ای برای استقرار Uniswap V3 در BNB Chain استفاده می شود. Changpeng Zhao جزئیات تاثیر a16z بر آخرین پیشنهاد Uniswap V3 را با 8.1 میلیون دنبال کننده رمزارز به اشتراک گذاشت.

رای بررسی دمای جامعه به نفع Wormhole انجام شد، اما این از نظر فنی نهایی نیست و رای رسمی برای تایید پل بین اتریوم و زنجیره BNB هنوز در راه است. نتیجه ممکن است به طور بالقوه در جهت دیگری تغییر کند و صدها میلیون دلار در خطر باشد.

A16z و Jump دو شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر هستند که به ترتیب از LayerZero و Wormhole حمایت می کنند. یک منبع نزدیک به این موضوع فاش کرد که a16z 15 میلیون توکن رای نمی‌توانند در بررسی دما به دلیل تنظیم نگهدارنده توکن‌های آن شرکت کنند.

Eddy Lazzarin، یک شریک سرمایه گذاری در a16z در یک پست انجمن نظر داد و از جامعه خواست که آنها را به نفع LayerZero در بررسی دما حساب کنند. Wormhole در رای بررسی دما با تقریبا 11 میلیون رای رمزی برنده شد.

 

index.jpg
تبلیغات

 

 

بایننس کوین در خطر سقوط 20 درصدی به منطقه حمایت است

در حالی که جامعه موافق یا مخالف استقرار Uniswap V3 در زنجیره BNB است، توکن بومی بایننس BNB در معرض خطر افت 20 درصدی قرار دارد. در دو هفته آخر دسامبر، قیمت بایننس کوین بین 257 تا 229.50 دلار، منطقه پشتیبانی توکن بومی صرافی، متغیر بود.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، شاخص قدرت نسبی (RSI) برای بایننس 45.41 است و زیر منطقه خنثی است. RSI نشان می دهد که روند صعودی اخیر BNB فاقد قدرت اساسی است. احتمال کاهش 20 درصدی به منطقه حمایتی در 321 دلار وجود دارد.

 

بایننس.png

تا زمانی که قیمت به زیر این سطح حمایت نفوذ نکند روند نزولی در میان مدت تایید نمیشود.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید