Your browser does not support JavaScript!
نماشا

XRP سطح  0.42دلار را هدف قرار می دهد زیرا سرمایه گذاران منتظر احکام SEC و Ripple هستند.

XRP سطح  0.42دلار را هدف قرار می دهد زیرا سرمایه گذاران منتظر احکام SEC و Ripple هستند.

در حالی که سرمایه گذاران منتظر صدور حکم از پرونده SEC v Ripple هستند،همچنین ارقام تورم ایالات متحده  امروز بروی بازار تأثیر خواهد گذاشت.

در روز پنجشنبه XRP  به میزان 1.86درصد کاهش یافت. با معکوس کردن جزئی از افزایش 2.26 درصدی نسبت به چهارشنبه، XRP روز را با 0.40947 دلار به پایان رساند. با وجود جلسه نزولی، XRP از بازگشت به سطوح زیر 0.40 دلار جلوگیری کرد.

در طول جلسه نزولی، XRP از بالاترین سطح اولیه 0.41729 دلار به پایین‌ترین سطح بعد از ظهر 0.40549 دلار سقوط کرد. با این حال، XRP با فاصله گرفتن از اولین سطح پشتیبانی اصلی (S1) در 0.4020 دلار، 0.41347 دلار را مجدداً گرفت و دوباره به قلمرو قرمز  سقوط

 

XRP.png

 

فهرست اعتباری FTX بر شاخص های اقتصادی خوش بینانه ایالات متحده سایه افکنده است

هیچ به روز رسانی از پرونده جاری SEC v Ripple وجود نداشت تا توجه سرمایه گذاران را در روز پنجشنبه منحرف کند. عدم به‌روزرسانی، XRP را در دست شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده، درآمد شرکت‌ها و سیم‌های اخبار ارز دیجیتال قرار داد.

تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم ایالات متحده و ادعاهای بیکاری از انتظارات حمایتی از یک جلسه صعودی شاخص NASDAQ بود. با این حال، شرایط سخت‌تر بازار کار و یک فصل چهارم بهتر از حد انتظار می‌تواند به فدرال رزرو فضای بیشتری برای افزایش نرخ‌ها بدهد که تلاش برای بهبود بعد از ظهر را محدود کرد.

 

داده های تولید ناخالص.png

 

در حالی که درآمد شرکت ها از شاخص NASDAQ پشتیبانی می کرد، اخبار FTX بر احساسات سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشت. انتشار فهرست بستانکاران FTX بازار کریپتو را با یک بررسی واقعیت ارائه کرد و تهدید اقدامات نظارتی به سبک سخت‌گیرانه‌تر برای محدود کردن تأثیر بازار کریپتو بر طبقات دارایی سنتی‌تر را افزایش داد.

مقررات اجرایی همچنان بر احساسات سرمایه گذاران تأثیر می گذارد زیرا SEC به دنبال این است که فضای دارایی دیجیتال را در اختیار خود قرار دهد. از دست دادن پرونده به ریپل احتمالاً کنترل را به CFTC می‌دهد، که نتیجه مطلوب‌تری برای بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود.

اسناد مربوط به سخنان ویلیام هینمن یک نقطه کانونی باقی می ماند

با توجه به موقعیت SEC در پرونده SEC v Ripple، اسناد مربوط به سخنرانی ویلیام هینمن می تواند تصمیم بگیرد که کدام مرجع نظارتی فضای دارایی دیجیتال را تنظیم می کند. حکمی به نفع متهمان می‌تواند SEC را مجبور کند از مسیر تسویه حساب خارج شود یا با افشای محتوای اسناد مربوط به سخنرانی مواجه شود.

به عنوان پیشینه، مدیر سابق SEC بخش مالی شرکت، ویلیام هینمن گفت که بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) اوراق بهادار نیستند. موضوع بحث برانگیز سخنرانی مربوط به ارتباط هینمن با سیمپسون تاچر است که بخشی از گروهی است که Enterprise Ethereum را تبلیغ می کند. پس از خروج از SEC، هینمن به سیمپسون تاچر بازگشت.

قبل از تشکیل پرونده برای ویرایش، SEC حداقل شش تلاش برای محافظت از اسناد مربوط به گفتار تحت امتیاز وکیل-موکل انجام داده بود. هفته گذشته، برد گارلینگ هاوس، مدیر عامل ریپل، این را در مورد اسناد هینمن گفت:

"زمانی که آن‌ها فاش شوند، فکر می‌کنم موارد بیشتری را خواهید دید که چگونه ممکن است کمیسیون SEC با توجه به آنچه که در داخل دیوارهای خود می‌گفتند، علیه ریپل تصمیم بگیرد."

رویداردهای پیش رو

امروز، سرمایه‌گذاران باید به‌روزرسانی‌های پرونده SEC v Ripple را نظارت کنند. با این حال، فقدان به‌روزرسانی‌ها باعث می‌شود بازار رمزنگاری گسترده‌تر جهت‌دهی شود. به‌روزرسانی‌های FTX و Genesis محرک‌های کلیدی باقی خواهند ماند. شاخص های اقتصادی ایالات متحده امروز بعدازظهر مورد توجه قرار خواهند گرفت. تورم، مخارج شخصی و درآمد شخصی در کانون توجه قرار دارند.

افزایش هزینه ها و تورم بالا بر شاخص NASDAQ و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر منفی می گذارد.

پرایس اکشن XRP

در زمان نگارش این تحلیل، XRP با 1.39 درصد کاهش به 0.40379 دلار رسید. شروع متفاوت روز شاهد افزایش XRP به بالاترین سطح اولیه 0.41052 دلار بود و سپس به پایین ترین سطح 0.39899 دلار سقوط کرد. XRP از اولین سطح پشتیبانی اصلی (S1) در 0.4042 دلار سقوط کرد تا سطح پشتیبانی اصلی دوم (S2) را در 0.3990 دلار آزمایش کند. رقتار قیمتی در نمودار روزانه نشان از شکست از خط روند نزولی و پولبک به این سطح دارد.تا زمانی که قیمت بتواند بالای نرخ 0.4 معامله شود روند صعودی خواهد بود.

 

پرایس اکشن ریپل.png
نمودار روزانه XRP

شاخص های تکنیکال


XRP باید از طریق S1 و محور 0.4108 دلار حرکت کند تا اولین سطح مقاومت اصلی (R1) را در 0.4160 دلار هدف قرار دهد. بازگشت به بالای 0.4100 دلار نشانه یک جلسه صعودی است. با این حال، بازار رمزنگاری گسترده‌تر و گفتگوی SEC v Ripple باید از یک شکست حمایت کند.

در مورد یک رالی طولانی دیگر، XRP احتمالاً دومین سطح مقاومت اصلی (R2) را در 0.4226 دلار و مقاومت 0.4250 دلار را آزمایش می کند. سطح مقاومت اصلی سوم (R3) 0.4344 دلار است.

در صورت عدم حرکت از طریق S1 و Pivot سطح پشتیبانی اصلی دوم (S2) در بازی 0.3990 دلار باقی خواهد ماند. با این حال، با ممنوعیت فروش طولانی دیگر، XRP باید از زیر 0.3900 دلار و سومین سطح پشتیبانی اصلی (S3) در 0.3872 دلار جلوگیری کند.

 

پیوت پونت ریپل.png
نمودار یکساعته XRP

میانگین متحرک ها و نمودار کندل استیک 4 ساعته یک سیگنال صعودی ارسال کردند.

در زمان نگارش این تحلیل، XRP بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه، در حال حاضر ۰.۳۹۴۶۱ دلار بود. متحرک نمایی 50 روزه به متحرک نمایی 100 روزه کاهش یافت، در حالی که متحرک نمایی 100 روزه از متحرک نمایی 200 روزه افزایش یافت. سیگنال ها مخلوط شده بودند.

شکست از متحرک نمایی 50 روزه (0.40570 دلار) از حرکت R1 (0.4160 دلار) به هدف R2 (0.4226 دلار) و 0.4250 دلار پشتیبانی می کند. با این حال، سقوط از طریق S2 (0.3990 دلار) و متحرک نمایی 100 روزه (0.39461 دلار) S3 (0.3872 دلار) را به نمایش می گذارد. حرکت از طریق متحرک نمایی 50 روزه یک سیگنال صعودی ارسال می کند.

میانگین متحرک ریپل.png
نمودار چهار ساعتهXRP

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

1 رای (1.0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید