Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو

اترویمETH پیشتاز حرکات نزولی ده کوین برتر بازار کریپتو بود. جیروم پاول، رئیس فدرال رزرو، پس از سخنرانی کلیدی در سمپوزیوم جکسون هول، بازار کریپتو را آسیب پذیر کرد. Huobi TokenوTheta Fuel روند کاهشی داشتند.

بیت کوین BTC ازسمت نرخ حمایت 20000 دلار پشتیبانی شد و حرکات نزولی را محدود کرد. در حالیکه برای هفتمین روز پیاپی بیت کوین کمتر از نرخ22 هزار دلار قرار دارد. اترویم ETHکمتر از نرخ 1500 دلار وSOLبه زیر نرخ 31دلار نزول داشته است.

BTC.png

 

پاول رئیس فدرال رزرو هشداری به بازارها درباره تعهد فدرال رزرو برای رساندن تورم به هدف داد. پاول از پیامدهای احتمالی هدف فدرال رزرو، از جمله تأثیر بر شرایط بازار کار صحبت کرد. رئیس فدرال رزرو همچنین با تاکید بر نیاز به یک دوره رشد پایدا، در کنار بازار کار ضعیف تر برای مهار تورم، هرگونه امید به تغییر سیاست کمتر تهاجمی را از بین برد.

واکنش سرمایه گذاران به سخنرانی پاول مشهود بود، با کاهش 3.94 درصدی NASDAQ 100 و افزایش 78 میلیارد دلاری بازار ارزهای دیجیتال از شروع سخنرانی پاول تا پایان جلسه UTC.

شاخص های اقتصادی حمایت مختصری را ارائه کردند. با این حال، واکنش مثبت بازار به اعداد تورم کمتر، کوتاه مدت بود. شاخص قیمت Core PCE در ماه جولای نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.6 درصد افزایش یافت که از 4.8 درصد در ژوئن کاهش یافت. مخارج شخصی ناامید شد، با افزایش متوسط ​​0.1٪ پس از افزایش 1.0٪ ایی که در ماه جون داشت.

 

photo_2022-08-27_13-26-06.jpg

 

در روز جمعه، ارزش کل بازار کریپتو به بالاترین سطح قبل از سخنرانی پاول یعنی 1032 میلیارد دلار رسید وبعد از آن به کمترین میزان 942 میلیارد دلار رسید.

یک بازیابی ​​در ساعت آخرنشست معاملاتی روز جمعه باعث شد که بازار کریپتو به 952.2 میلیارد دلار برسد که 67.5 میلیارد دلار برای جلسه کاهش داشته است. این فروش باعث می شود ارزش کل بازار کریپتو در ماه اوت 107 میلیارد دلار کاهش یابد.

اظهارات جیروم پاول باعث افزایش احتمال افزایش ۷۵صدم درصد نرخ بهره در سپتامبر شد و این به دلار کمک کرد تا زیان‌های خود را جبران کند. اکنون بازارها در حال هضم همه چیزهایی هستند که درروز گذشته اتفاق افتاده است.

 

fb055b0e12dcbd1a12918.png

 

در حال حاضراحتمال افزایش نیم درصد نرخ های بهره در نشست ماه سپتامبر، 39 درصد است و بازده اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری ایالات متحده بالای 3 درصد صعود کرده است. هر دوی این تحولات حاکی از آن است که خرید کوین ها با ریسک بالایی همراه است.

پاول قرار نیست دوباره صحبت کند. سایر اعضای FOMC می توانند بعداً در روز و در آخر هفته دوباره مصاحبه کنند.

به نظر من، این فقط به این معنی است که تا زمانی که نبینیم تورم و اشتغال در ماه اوت چگونه به نظر می‌رسد، بازار متلاطم‌تر خواهد بود. جلسه بعدی FOMC چهار هفته دیگر است، زمان زیادی برای تصمیم گیری بازارها وجود دارد.

بازارهای کریپتو و سهام از اظهارات پاول ناامید شده‌اند که گفت: «بازیابی ثبات قیمت مدتی طول می‌کشد، نیاز به استفاده قوی از ابزارهای بانک مرکزی دارد» و «بازیابی ثبات قیمت احتمالاً مستلزم حفظ یک سیاست محدودکننده برای «مدتی» است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید