Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات کلیدی و برجسته روزانه بازار کریپتو: XRP پیشتاز حرکات متلاطم

نکات کلیدی و برجسته روزانه بازار کریپتو: XRP پیشتاز حرکات متلاطم

دیروز یک جلسه ترکیبی برای ده برتر ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه بود. XRP پیشتاز بود و BNB، DOGE و MATIC روند نزولی را کاهش دادند. این جلسه مختلط برای دومین بار در هفت جلسه، بیت کوین را از 25000 دلار پایین کشاند.

 

بیت وین.png
نمودار یکساعته بیت کوین

 

 

روز چهارشنبه، صورتجلسات مورد انتظار FOMC مورد توجه بسیاری قرار گرفت. ارزش بازار ارزهای دیجیتال که کمتر از آنچه انتظار می‌رفت تهاجمی بود.
هیچ شگفتی‌ای وجود نداشت، زیرا در صورت جلسه ذکر شد که تورم بسیار بالاتر از هدف فدرال رزرو باقی مانده است و شرایط بازار کار همچنان بسیار ضعیف است و به روند صعودی دستمزدها و قیمت‌ها کمک می‌کند.

با این حال، بازارها از آخرین نشست FOMC به تغییر احساسات به سمت اقتصاد ایالات متحده، شرایط بازار کار و تورم توجه داشتند. نرخ بیکاری در ایالات متحده به 3.4 درصد کاهش یافت، هزینه ها افزایش یافت، فعالیت بخش خدمات افزایش یافت و تورم ثابت ماند و دیدگاه پاول رئیس فدرال رزرو را زیر سوال برد.

احساسات متفاوت نسبت به صورتجلسه باعث شد تا Dow و S&P 500 به ترتیب 0.26% و 0.16% نزول کنند، در حالی که NASDAQ Composite 0.13% افزایش یافت.

همچنین جلسه شلوغ‌تری در مورد  خبری ارزهای دیجیتال بود. دادستان کل نیویورک به دلیل عدم ثبت نام به عنوان دلال اوراق بهادار و کالاها علیه CoinEx اتهاماتی را مطرح کرد. NFT ها در کانون توجه قرار گرفتند، با حکم یک قاضی فدرال مبنی بر اینکه NBA های برتر NBA ممکن است اوراق بهادار ثبت نشده باشند.

 

index.jpg
تبلیغات

 

رویدادهای پیش رو

در جلسه بعد از ظهر، شاخص های اقتصادی ایالات متحده و شاخص NASDAQ احتمالاً جهت گیری را ارائه می دهند. ادعاهای اولیه بیکاری و اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم در کانون توجه قرار خواهند گرفت. کاهش غیرمنتظره مطالبات بیکاری و اقتصاد آمریکا داغتر از حد انتظار می تواند به ترس فدرال رزرو دامن بزند.

سرمایه گذاران همچنین باید صحبت های فدرال رزرو را زیر نظر داشته باشند. Bostic عضو FOMC امروز سخنرانی می کند. پس از صورتجلسه FOMC، سرمایه گذاران ممکن است به راهنمایی های به روز بیشتری در مورد وضعیت فدرال رزرو در برابر تورم، چشم انداز اقتصادی و نرخ بهره نیاز داشته باشند.

با این حال، عناوین خبری کریپتو نیز برای رویدادهایی که می‌توانند قیمت را جابجا کنند، به توجه نیاز دارند. بایننس یک نقطه کانونی باقی خواهد ماند و به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و Silvergate Bank نیاز به بررسی دارند. با این حال، فعالیت های نظارتی و گفتگوی قانونگذاران ایالات متحده، محرک های اصلی باقی خواهند ماند.

NASDAQ mini امروز صبح 69.5 واحد افزایش یافت و در آخرین ساعت از بازار ارزهای دیجیتال حمایت کرد.

 

نزدک.png

بازار کریپتو در چشم انداز سیاست فدرال رزرو در قلمرو قرمز

دیروز شروع متفاوت روز شاهد بودیم که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح 1070 میلیارد دلاری در اوایل صبح قبل از بازگشت معکوس رسید. این حرکت معکوس باعث شد که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به پایین ترین سطح اخیر یعنی 1028 میلیارد دلار کاهش یابد.

با این حال، با یافتن پشتیبانی دیرهنگام، ارزش بازار ارز دیجیتال روز چهارشنبه را با 1055 میلیارد دلار به پایان رساند که 9.5 میلیارد دلار ضرر را در روز چهارشنبه رقم زد.

 

شاخص کل کریپتو.png

انقضا های 24 ساعته در یک جلسه ترکیبی وسط هفته ثابت می ماند

طی 24 ساعت، انقضای ارزهای دیجیتال در سطوح بالاتر از حد نرمال باقی ماند. پوزیشن‌های لانگ سهم بیشتری از نقدینگی داشتند و 77.46 درصد از کل انحلال‌های ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دادند. امروز صبح، انقضای 24 ساعته به 125.29 میلیون دلار رسید در مقابل 123.54 میلیون دلار در صبح چهارشنبه (UTC).

معامله گران منقضی شده در 24 ساعت گذشته کمتر بوده اند. صبح امروز، معامله‌گران منقضی شده در مقابل 51،085 معامله‌گر در صبح چهارشنبه به 49712 رسید. انقضاهای کریپتو طی 12 و 4 ساعت کمتر بود در حالی که بیش از یک ساعت بیشتر بود.

 

قراردادهای منقضی شده کریپتو.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 63.13 میلیون دلار رسید که نسبت به 72.53 میلیون دلار در صبح روز چهارشنبه کاهش یافت و انحلال‌های چهار ساعته از 30.55 میلیون دلار به 8.76 میلیون دلار کاهش یافت. با این حال، نقدینگی یک ساعته از 0.652 میلیون دلار به 5.31 میلیون دلار افزایش یافت.

شاخص ترس و طمع با وجود یک بیت کوین نزولی ثابت می ماند

امروز، شاخص ترس و طمع BTC بدون تغییر در 59/100 باقی ماند. شاخص علیرغم جلسه نزولی BTC در منطقه Greed باقی ماند که نشان دهنده انعطاف پذیری سرمایه گذار در میان عدم قطعیت سیاست فدرال رزرو و محیط ریسک نظارتی بالا بود.

 

شاخص ترس و طمع.webp

 

صورتجلسات جلسه FOMC که کمتر از حد انتظار بود، باعث افزایش تقاضا برای دارایی‌های پرریسک‌تر شد که شاخص را ثابت نگه داشت. با این حال، شاخص‌های اقتصادی اخیر از یک فدرال رزرو جنگ‌طلب‌تر حمایت می‌کنند، که همچنان می‌تواند فرود نرمی داشته باشد.

پس از بازگشت به منطقه Greed، شاخص باید از منطقه خنثی اجتناب کند تا از شکست بیت کوین از 25000 دلار به 30000 دلار پشتیبانی کند. با این حال، بازگشت شاخص به منطقه ترس نشان دهنده یک تغییر روند صعودی کوتاه مدت است.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید