Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته بازار کریپتو

نکات برجسته بازار کریپتو

بازار کریپتو با امید به کمک مالی FTX و گزارش CPI ایالات متحده، سودهایی را در جلسه معاملاتی دیروز بدست آورد.

 

نکات برجسته

  • این یک جلسه پنجشنبه صعودی برای ده ارز برتر ارزهای دیجیتال بود. XRP، ETH، و DOGE نیز پیشتاز بودند.
  • امیدها به نجات FTX و گزارش CPI ایالات متحده در ماه اکتبر یک جلسه صعودی ارائه کرد.
  • ارزش بازار ارزهای دیجیتال با 87.7 میلیارد دلار افزایش به 841.6 میلیارد دلار رسید.

جلسه معاملاتی روز پنجشنبه صعودی برای ده کوین برتر ارزهای دیجیتال بود. MATIC به میزان 37.83 درصد افزایش یافت تا جایگاه خود را در ده رتبه برتر تثبیت کند و DOGE، ETH و XRP حمایت قوی پیدا کردند. بیت کوین به یک سری شکست های چهار روزه پایان داد اما نتوانست سطح 18000 دلاری را حفظ کند.

خریداران در طول روز با خبرهایی مبنی بر کار جاستین سان ترون بر روی یک طرح نجات FTX وارد عمل شدند. چندین بازیگر این صنعت در حال مذاکره بوده اند، و همچنین این امید وجود دارد.

با این حال، سرمایه گذاران باید مراقب رویدادهایی باشند که در خلال فروپاشی Terra Labs رخ داد. با گزارش هایی مبنی بر نیاز FTX به بیش از 9 میلیارد دلار و رگولاتورهای ایالات متحده که دور واگن می چرخند، بسیاری از بازیکنان راه بایننس را دنبال می کنند و به آن مجوز می دهند.

در حالی که رهبران بازار تلاش می‌کنند تا یک طرح نجات را تدوین کنند، شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده روز پنجشنبه دوستدار ارزهای دیجیتال بودند. گزارش CPI ایالات متحده برای ماه اکتبر باعث شد تا فدرال رزرو در دسامبرکمتر هاوکیش به نظر برسد. و تقاضا برای ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های پرخطر را افزایش دهد. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در 30 دقیقه اول گزارش 48.5 میلیارد دلار افزایش یافت.

 

نمودار ارز دیجیتال.jpg

 

نرخ تورم سالانه آمریکا در ماه اکتبر از 8.2 درصد به 7.7 درصد کاهش یافت. بازارها به شدت به این اعداد واکنش نشان دادند. امروز صبح، احتمال افزایش نرخ پایه در دسامبر 75 در مقایسه با 48.0 درصد یک هفته قبل به 19.4 درصد رسید.

 

انتظارات از تغییرات نرخ بهره فدرال رزرو.jpg
انتظارات از تغییرات نرخ بهره فدرال رزرو

 

امروز، انتظار می رود که به روز رسانی های عملیات نجات FTX همچنان محرک اصلی باقی بماند. پس از گزارش CPI در روز پنجشنبه، شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده احتمالاً عقب‌نشینی خواهند کرد. با این حال، اظهار نظرهای اعضای FOMC می تواند در صورت پیشرفت در جهت صرفه جویی در FTX تأثیر بگذارد.

در روز پنجشنبه، شاخص ترکیبی NASDAQ در پاسخ به گزارش CPIبه میزان ، 7.35 درصد افزایش یافت. امروز صبح، NASDAQ mini به میزان 20.75 واحد افزایش یافت.

 

نمودار بازار کریپتو.jpg

بازبینی بازار کریپتو با 870 میلیارد دلار در جاستین سان هوپس و گزارش CPI ایالات متحده

دیروز یک جلسه معاملاتی صعودی بود. بازار کریپتو به پایین ترین حد اولیه خود یعنی 743.3 میلیارد دلار سقوط کرد و سپس به بالاترین حد خود یعنی 870.1 میلیارد دلار رسید.

در حالی که در اواخر جلسه کاهش یافت، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 87.7 میلیارد دلار افزایش یافت و به 841.6 میلیارد دلار رسید. علیرغم جلسه صعودی، ارزش بازار همچنان 140 میلیارد دلار در هفته کاهش یافته است.

توکن سوزی ارزهای 24 ساعته با سهولت بازگشت به FTX Bailout Hopes

در طی 24 ساعت، با اخبار مربوط به کار جاستین سان بر روی یک راه حل، کل توکن سوز ها کاهش یافت. در زمان نگارش این مطلب، انحلال‌های 24 ساعته به 365.35 میلیون دلار رسید که از 585.05 میلیون دلار در صبح روز پنجشنبه کاهش یافته است.

 

توکن سوزی ها.jpg

 

بر اساس گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته از 391.49 میلیون دلار به 162.66 میلیون دلار کاهش یافت و انحلال‌های چهار ساعته از 186.75 میلیون دلار به 26.07 میلیون دلار کاهش یافت. نقدینگی های یک ساعته از 23.65 میلیون دلار به 4.38 میلیون دلار کاهش یافت که نشان دهنده بهبود شرایط بازار است.

 

 

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید