Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریچتو: SOL پیشتاز حرکات بازار

نکات برجسته روزانه بازار کریچتو: SOL پیشتاز حرکات بازار

زیرا بازار ارزهای دیجیتال از شرط‌بندی‌های سیاست فدرال رزرو حمایت می‌کرد و خطر FTX و Genesis را کاهش داد.
یک جلسه صعودی برای ده برتر ارزهای دیجیتال در روز یکشنبه بود. SOL پیشتاز بود در حالی که XRP عقب ماند. بیت کوین به بالاترین قیمت جدید 2023 یعنی 23962 دلار رسید و برای اولین بار از 19 آگوست از زیر 23000 دلار جلوگیری کرد.

 

عکس اول.jpg

 

هیچ نیروی بین بازاریخارجی برای هدایت سرمایه گذاران در روز یکشنبه وجود نداشت. با این حال، تمایل سرمایه گذاران نسبت به سیاست های پولی فدرال رزرو و چشم انداز اقتصادی ایالات متحده یک جلسه صعودی را نشان داد. کاهش نرخ تورم در ایالات

متحده و کاهش هزینه‌های شخصی، از شرط‌بندی فدرال رزرو حمایت کرد که پایش را از بنزین خارج کند.

در حالی که آمار روز جمعه افزایش ۲۵ صدم درصد نرخ بهره را در روز چهارشنبه تقویت کرد، شرط‌بندی‌ها در ماه مارس در پاسخ به این رقم از ۱۵.۵ درصد به ۱۷.۲ درصد افزایش یافت.

از بازار کریپتو، سرمایه گذاران با کاهش ریسک  FTX و Genesis که پشتیبانی قیمت را فراهم می کند، آخرین تمرکز بر بازار ارزهای دیجیتال اداره کاخ سفید را کنار گذاشتند. با این حال، افزایش فعالیت شبکه در میان بلاک چین های پیشرو نیز صعودی بود.

امروزه هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای هدایت سرمایه گذاران وجود ندارد. با این حال، بازار کریپتو منتظر تصمیم روز چهارشنبه فدرال رزرو برای نرخ بهره و راهنمایی آینده است. شاخص ترکیبی NASDAQ احتمالاً جهت گیری را در جلسه بعد از ظهر ارائه

خواهد کرد.

سرمایه‌گذاران همچنین باید  اخبار ارزهای دیجیتال را برای به‌روزرسانی FTX، Genesis و پرونده SEC v Ripple رصد کنند. به روز رسانی های بیشتر از سوی اداره کاخ سفید نیاز به بررسی دارد.

امروز صبح، NASDAQ mini 17.25 واحد کاهش یافت.

 

نزدک.png


بازار کریپتو در سال 2023 با سنتیمنت فدرال رزرو وارد بازار جدیدی شد

دیروز یک جلسه یکشنبه مختلط بود. شروع نزولی روز شاهد بود که ارزش بازار ارزهای دیجیتال قبل از حرکت به پایین‌ترین حد اولیه یعنی 996.22 میلیارد دلار رسید. در ادامه روز صعودی، ارزش بازار کریپتو قبل از کاهش به بالاترین حد خود یعنی 1041 میلیارد دلار افزایش یافت.

علیرغم عقب نشینی دیرهنگام، بازار کریپتو روز را با 1031 میلیارد دلار به پایان رساند که 31.8 میلیارد دلار سود را برای جلسه به ثبت رساند. چهار جلسه صعودی از هفت جلسه افزایش 39.84 میلیارد دلاری را برای هفته به همراه داشت.

 

index.jpg
تبلیغات

 

این یک جلسه صعودی برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال بود.

SOL با افزایش 8.66 درصدی پیشرو شد و ADA (+ 4.19 درصد)، BNB (+ 3.56 درصد)، BTC (+ 3.11 درصد) و ETH (+ 4.62 درصد) از جلسات شکست لذت بردند.

DOGE (+2.27٪) و XRP (+1.35٪) پس از دوندگان پیشتاز قرار گرفتند.

 

ده ارز برتر.png

 

با مقایسه 100 مورد برتر CoinMarketCap، این یک جلسه صعودی بوده.

مینا (MINA) با افزایش 20.22 درصدی پیشتاز شد و مناطق غیرمرکزی (MANA) و خوش‌بینی (OP) به ترتیب 16.28 درصد و 8.85 درصد رشد کردند.

با این حال، UNUS SED LEO (LEO) و toncoin (TON) روند گسترده تر بازار را کاهش دادند و به ترتیب 2.78٪ و 3.47٪ کاهش یافتند.

انحلال 24 ساعته اینچ بالاتر است اما زیر سطح عادی باقی می ماند

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای دیجیتال افزایش یافت، اما علیرغم شکست در روز یکشنبه، به پایین‌تر از سطح نرمال ادامه داد. پوزیشن های فروش با 2/82 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این

تحلیل، انحلال 24 ساعته 43.53 میلیون دلار در مقابل 59.34 میلیون دلار در صبح یکشنبه بود.

با این حال، معامله گران انحلال شده در 24 ساعت گذشته کمتر بودند. در زمان نگارش این مقاله، معامله‌گران منحل‌شده به 21,265 در مقابل 24,888 در صبح یکشنبه رسید. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت و بیش از یک ساعت بالاتر بود.

 

انحلال ارز دیجیتال.webp


طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 43.53 میلیون دلار رسید که از 30.11 میلیون دلار در روز یکشنبه، با انحلال چهار ساعته از 8.52 میلیون دلار به 12.83 میلیون دلار افزایش یافت. نقدینگی یک ساعته از 1.48 میلیون دلار به 2.66 میلیون دلار افزایش یافت.

نمودار زیر شرایط بازار را در طول جلسه نشان می دهد.

 

شاخص کل کریپتو.webp

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید