Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات مهم روزانه بازار کریپتو: بازار سهام بروی بازار کریپتو فشار وارد کرد.

نکات مهم روزانه بازار کریپتو: بازار سهام بروی بازار کریپتو فشار وارد کرد.

دیروز یک جلسه پنجشنبه نزولی برای بازار کریپتو بود، محرک بازار اخباری مبنی بر توقف خدمات کراکن برای مشتریان آمریکایی بود که احساسات سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار داد.
دیروز ADA و DOGE راه را به سمت پایین ادامه دادند . بیت کوین برای اولین بار از 19 ژانویه این روز را با قیمت زیر 22000 دلار به پایان رساند.

 

بیت کوین زیر 22 هزار.png

 

در روز پنج شنبه، شاخص های اقتصادی ایالات متحده تسکین مختصری را به همراه داشت، به طوری که ادعای بیکاری اولیه ایالات متحده از 183 هزار به 196 هزار افزایش یافت. با این حال، پس از حراج ناامیدکننده اوراق قرضه 30 ساله، افزایش بازدهی خزانه داری بر احساس ریسک تأثیر گذاشت.
شاخص NASDAQ روز خود را با افت 1.02 درصدی به پایان رساند، زیرا صحبت های افراطی فدرال رزرو در طول جلسه طنین انداز شد.

 

 

SEC خدمات Kraken و Staking را برای مشتریان خرده فروشی ایالات متحده معرفی می کند

در حالی که شاخص NASDAQ بر روی اشتهای سرمایه گذاران تاثیر می گذاشت، فعالیت SEC و ترس از ممنوعیت سهام کریپتو در ایالات متحده، بازار کریپتو را به سمت سقوط عمیق کشاند.

یک شبه، اخباری به گوش کراکن رسید که موافقت خود را با توقف ارائه یا فروش اوراق بهادار از طریق برنامه‌های سهامداری دارایی‌های رمزنگاری موجود در Payward Ventures Inc. و Payward Trading Ltd، دو شرکت تابعه صرافی، اعلام کرده است.

هیستر پیرس، کمیسر کمیسیون بورس و اوراق بهادار، بیانیه ای مخالفت خود را صادر کرد و گفت:

«امروز، SEC برنامه سهام Kraken را تعطیل کرد و آن را به عنوان یک پیروزی برای سرمایه گذاران به حساب آورد. من مخالفم و بنابراین مخالفم.»

 

پیرس در بیانیه ای طولانی افزود:

 

اما نکته نگران کننده این است که راه حل ما برای نقض ثبت نام این است که برنامه ای را کاملاً خاموش کنیم که به خوبی به مردم خدمت کرده است. این برنامه دیگر در ایالات متحده در دسترس نخواهد بود.

 

گری جنسلر، رئیس SEC، این را گفت:

 

«امروز SEC کراکن را به دلیل پیشنهاد و فروش ثبت نشده اوراق بهادار از طریق برنامه سهامداری به‌عنوان یک سرویس، متهم کرد. چه از طریق سرمایه گذاری به عنوان یک سرویس، وام دادن، یا سایر روش ها، واسطه های رمزنگاری باید افشاگری های مناسب و حفاظت های لازم توسط قوانین ما را ارائه دهند.

 

با توجه به اینکه Kraken فقط مجاز به ارائه خدمات سهام به مشتریان غیر آمریکایی است، سایر صرافی ها ممکن است با سرنوشت مشابهی روبرو شوند. در روز پنجشنبه، سهام کوین بیس (COIN) 14.13 درصد سقوط کرد و به 59.63 دلار رسید.

 

index.jpg
تبلیغات

 

رویدادهای پیش رو


امروز، ارقام احساسات مصرف کننده میشیگان در کانون توجه قرار خواهند گرفت. در حالی که شماره عنوان تاثیر می گذارد، سرمایه گذاران باید مولفه های فرعی از جمله شاخص انتظارات تورمی را در نظر بگیرند.

سرمایه‌گذاران باید صحبت‌های اعضای FOMC را نیز زیر نظر داشته باشند، با اظهارنظرهای هاویش که احتمالاً بر دارایی‌های پرریسک‌تر تأثیر می‌گذارد. کریستوفر والر امروز سخنرانی خواهد کرد.

با این حال، سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر سیم‌های اخبار ارزهای دیجیتال برای به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و Silvergate Bank ادامه دهند. پچ پچ مقررات و اخبار SEC v Ripple نیز جهت را ارائه می دهد.

بازار کریپتو به دلیل ریسک نظارتی به زیر 1 تریلیون دلار سقوط کرد

دیروز یک جلسه پنجشنبه نزولی بود. بازار کریپتو قبل از اینکه معکوس شود به بالاترین حد خود یعنی 1033 میلیارد دلار رسید. این معکوس باعث شد ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 958.26 میلیارد دلار کاهش یابد. با این حال، با یافتن پشتیبانی دیرهنگام، ارزش بازار کریپتو آن روز را با 969.15 میلیارد دلار به پایان رساند که نشان از زیان 55.53 میلیارد دلاری در آن روز داشت.

 

بازار کریپتو.png

وضعیت ده ارز برتر بازارکریپتو

این یک جلسه نزولی برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال بود.

DOGE و ADA به ترتیب 9.67% و 8.12% کاهش یافتند تا پیشتاز باشند.

با این حال، BNB (-6.70٪)، BTC (-5.04٪)، ETH (-6.37٪)، MATIC (-5.54٪)، و XRP (-4.10٪) نیز با مشکل مواجه شدند.

 

ده ارز برتر.png

 

از 100 مورد برتر CoinMarketCap، این یک جلسه نزولی بود.

Rocket Pool (RPL) با افزایش 19.89 درصدی پیشتاز شد و سهام lido DAO (LDO) و frax (FXS) به ترتیب 2.90 درصد و 0.20 درصد افزایش یافتند تا روند گسترده تر بازار را کاهش دهند.

با این حال، singularityNET (AGIX) با کاهش 18.18٪، با شبکه WOO (WOO) و نمودار (GRT) به ترتیب 16.47٪ و 15.56٪ کاهش یافت.

 

افزایش انحلال 24 ساعته بیت کوین به زیر 22000 دلار

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای دیجیتال به سطوح بالاتر از حد نرمال رسید. پوزیشن های خرید با 91.25 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از انحلال ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این مطلب، انحلال 24 ساعته 278.53 میلیون دلار در مقابل 91.34 میلیون دلار در صبح پنجشنبه بود.

معامله گران منحل شده در 24 ساعت گذشته نیز بالاتر بودند. در زمان نوشتن این تحلیل، معامله‌گران منحل‌شده در صبح پنج‌شنبه 107037 معامله‌گر بودند در مقابل 44138 معامله‌گران در صبح پنجشنبه. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت و بیش از یک ساعت بالاتر بود.

 

انحلال.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 203.06 میلیون دلار رسید در مقابل 67.99 میلیون دلار در روز پنجشنبه، با انحلال چهار ساعته از 5.56 میلیون دلار به 75.29 میلیون دلار. نقدینگی یک ساعته از 0.785 میلیون دلار به 1.56 میلیون دلار افزایش یافت.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید