Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پرونده های بیت کوین اسپات ETF همچنان ادامه دارد که SEC از کراکن شکایت می کند

پرونده های بیت کوین اسپات ETF همچنان ادامه دارد که SEC از کراکن شکایت می کند

گزارش‌های بایننس در مذاکرات تسویه حساب با وزارت دادگستری ایالات متحده، با واکنش جامعه ارزهای دیجیتال به اخبار Kraken، به افزایش کوین های بایننس دامن زد.

بیت کوین (BTC) روز دوشنبه 0.30 درصد افزایش یافت و جلسه را با 37498 دلار به پایان رساند. خوش بینی نسبت به بازار ETF نقطه بیت کوین همچنان به افزایش تقاضای خریداران ادامه داد.

روز دوشنبه، Ark Invest اصلاحیه ای را برای پرونده ETF اسپات BTC ارائه کرد. این پرونده پیشرفت را نشان می دهد زیرا گفتگوهای بین متقاضیان و SEC در پس زمینه ادامه دارد. این اصلاحیه بر بهبود حمایت از سرمایه گذار متمرکز بود.

امروز در تقویم اقتصادی شتخص اصلی برای تحت نظر گرفتن وجود ندارد.

اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ این خبر را به اشتراک گذاشت و گفت:

 

"ARK به تازگی S-1 خود را دوباره به روز کرده است، اصلاحیه شماره 3. صادقانه بگویم نیمه تکان دهنده است اما به روشی خوب. هر چه به روز رسانی بیشتر برای این اسناد بهتر باشد، نشان می دهد که آنها این پسران بد را برای تأیید SEC در فرم قرار می دهند."

 

بالچوناس اصلاحات را تشریح کرد که شامل ساختار هزینه و افشای ریسک بود. به طور قابل توجهی، ARK علیرغم درخواست‌های SEC برای تغییر به خلاقیت‌ها/بازخریدهای نقدی، به خلاقیت‌ها/بازخریدهای خود پایبند است.

آخرین مهلت برای ETF بیت کوین ARK 21Shares  ده ژانویه 2024 است.

 

a-screen-shot-of-a-computer-description-automatic-4.png

SEC از Kraken به دلیل قوانین اوراق بهادار شکایت می کند

روز دوشنبه، SEC از کاکن به دلیل فعالیت به عنوان کارگزار، فروشنده، صرافی و آژانس تسویه حساب اوراق بهادار دارایی های کریپتو شکایت کرد. علاوه بر این، SEC ادعا کرد که Kraken دارایی‌های نقدی مشتری و دارایی‌های رمزنگاری شده خود را جذب کرده است.

دیو ریپلی، مدیرعامل کراکن به این اتهامات پاسخ داد و گفت که کراکن اوراق بهادار را فهرست نمی کند و به شدت از موقعیت خود دفاع خواهد کرد.

در فوریه 2023، کراکن تحت نظارت SEC قرار گرفت. در پاسخ، کراکن موافقت کرد به عرضه یا فروش اوراق بهادار در برنامه‌های سهامداری دارایی‌های کریپتو خود پایان دهد.

بایننس نزدیک به تسویه حساب با وزارت دادگستری ایالات متحده است

روز دوشنبه، اخباری مبنی بر نزدیک شدن بایننس به توافق با وزارت دادگستری ایالات متحده منتشر شد. به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، بایننس می تواند بیش از 4 میلیارد دلار در تسویه حساب بپردازد.

کوین بایننس (BNB) روز دوشنبه 2.68 درصد افزایش یافت و جلسه را با 253.20 دلار به پایان رساند. به طور قابل توجهی، BNB قبل از کاهش قیمت به بالاترین سطح 268.40 دلار رسید. امروز صبح، BNB با 3.79 درصد افزایش به 262.80 دلار رسید.

 

بایننس.png

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید