Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: ADAپیشرو در بین ده کوین برتر

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: ADAپیشرو در بین ده کوین برتر

 جمعه یک روز پر نوسانان برای بازار کریپتو بود. با این حال، ارقام پایین تر تورم ایالات متحده حمایت بعد از ظهر را به همراه داشت و ADA در صدر 100 کوین برتر قرار گرفت.

 در روز جمعه ، ADA پیشتازحرکات صعودی بود در حالی که ETH قلمرو قرمز را دید. قابل ذکر است که بیت کوین برای سومین جلسه متوالی روز را با 23000 دلار به پایان رساند.

 

بیتکوین.png

 

شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده شواهد بیشتری از تأثیر فدرال رزرو بر اقتصاد ایالات متحده ارائه کردند. مخارج شخصی پس از کاهش 0.1 درصدی در نوامبر در ماه دسامبر 0.2 درصد کاهش یافت، در حالی که درآمد شخصی 0.2 درصد افزایش یافت.

شاخص احساسات مصرف کننده میشیگان از 59.7 به 64.9 افزایش یافت، از 64.6 اولیه، در حالی که مؤلفه انتظارات تورمی از 4.4 درصد به 3.9 درصد کاهش یافت، از 4.0 درصد اولیه.

ارقام تورم مناسب بازار بودند، به طوری که شاخص قیمت اصلی PCE نسبت به سال قبل 4.4 درصد در دسامبر در مقابل 4.7 درصد در نوامبر افزایش یافت.

 

داده های ایالات متحده.png

 

در حالی که اعداد به اندازه کافی برای تقویت ۲۵ واحدی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در چهارشنبه آینده خوب بود، افزایش احساسات مصرف کننده و کاهش خفیف هزینه های شخصی، امید به فرود نرم را افزایش داد.

بر اساس گزارش FedWatchTool، احتمال افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در صبح امروز در مقایسه با ۵۸.۷ درصد یک ماه قبل به ۹۹.۲ درصد رسید. یک هفته پیش، شانس افزایش 25 واحدی نرخ بهره به 99.3 درصد رسید.

 

canvas.png

 

در روز جمعه، شاخص کامپوزیت NASDAQ 0.95٪ افزایش یافت تا زنجیره برد هفتگی خود را به چهار هفته افزایش دهد.

 

شاخص نزدک کامپوزیت.webp

 

شایعات اشتهای سرمایه گذاران رمزنگاری را آزمایش می کند

از بازار کریپتو، صحبت‌های نظارتی مشکل اصلی بود. روز جمعه، دولت کاخ سفید در بیانیه‌ای خواستار افزایش تلاش‌ها برای تنظیم ارزهای دیجیتال شد و گفت:

"کنگره نیز باید تلاش های خود را افزایش دهد. برای مثال، کنگره باید اختیارات تنظیم‌کننده‌ها را برای جلوگیری از سوء استفاده از دارایی‌های مشتریان ( که به سرمایه‌گذاران آسیب می‌زند و قیمت‌ها را مخدوش می‌کند ) و برای کاهش تضاد منافع، گسترش دهد."

این بیانیه افزود:

"در سال گذشته، مؤسسات مالی سنتی با ارزهای رمزپایه، از آلوده کردن سیستم مالی گسترده‌تر در ارزهای دیجیتال جلوگیری کرده است. این یک اشتباه بزرگ است که قوانینی را وضع کنیم که مسیر را معکوس کرده و روابط بین ارزهای دیجیتال و سیستم مالی گسترده تر را عمیق تر کند."

SEC همچنین در صدر اخبار بود و رویترز گزارش داد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در حال بررسی است که آیا مشاوران سرمایه گذاری ثبت شده به قوانین مربوط به نگهداری دارایی های رمزنگاری مشتری پایبند هستند یا خیر. بر اساس گزارش ها، SEC از زمان فروپاشی FTX تلاش های خود را افزایش داده است.

بر اساس گزارش اداره رفتار مالی (FCA) همه چیز در سراسر حوضچه تفاوتی نداشت، با انتشار نشریه ای از سوی کمیته خزانه داری بریتانیا که تاکید کرد 85 درصد از شرکت های ارز دیجیتال نتوانسته اند حداقل استانداردها را رعایت کنند.

هریت بالدوین نماینده مجلس، رئیس کمیته خزانه داری گفت:

"ما در وسط یک تحقیق در مورد مقررات ارزهای دیجیتال هستیم و این آمار ما را از این تصور که بخش‌هایی از این صنعت ، نادیده نگرفته است."

موارد پیش رو

امروز، سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر اخبار ارزهای دیجیتال ادامه دهند. مراحل ورشکستگی FTX و Genesis و گفتگوهای قانونی ارزهای دیجیتال نیاز به بررسی دارند.

بازار کریپتو حمایت NASDAQ را در مورد تورم ملایم تر ایالات متحده را می یابد

جلسه جمعه پر نوسان بود. با شروع نزولی روز، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به پایین ترین حد اولیه یعنی 978.09 میلیارد دلار رسید. با این حال، سرمایه‌گذاران به ارقام پایین‌تر تورم ایالات متحده واکنش نشان دادند، به طوری که ارزش بازار کریپتو قبل از کاهش به بالاترین حد خود یعنی 1022 میلیارد دلار افزایش یافت.

علیرغم عقب نشینی، ارزش بازار کریپتو این جلسه را با 1006 میلیارد دلار به پایان رساند که نشان دهنده افزایش 4.89 میلیارد دلاری در روز بود.

 

شاخص کل اول.webp

این یک جلسه ترکیبی برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال بود.

ADA با افزایش 2.63 درصدی پیشرو شد و BNB (+1.08 درصد) حمایت قوی پیدا کرد.

با این حال، BTC (+0.27٪)، DOGE (+0.69٪)، SOL (+ 0.33٪)، و XRP (+0.75٪) پس از دوندگان پیشتاز قرار گرفتند، در حالی که ETH (-0.18٪) قرمز شد.

 

ده کوین برتر.png

انحلال 24 ساعته در سطوح پایین تر از حد معمول باقی مانده است

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای دیجیتال در یک جلسه جمعه متلاطم در سطوح پایین تر از حد نرمال باقی ماند. پوزیشن های خرید با 50.77 درصد از کل انحلال ها، سهم کمی بالاتر از انحلال را داشتند. در زمان نگارش این مقاله، انحلال 24 ساعته 110.08 میلیون دلار در مقابل 112.58 میلیون دلار در صبح جمعه بود.

معامله گران انحلال شده در 24 ساعت گذشته نیز کاهش یافته اند. در زمان نگارش این مقاله، معامله‌گران منحل‌شده به 30,628 در مقابل 37,036 در صبح جمعه رسیدند. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت کمتر بود در حالی که بیش از یک ساعت بیشتر بود.

 

انحلال ارز دیجیتال.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته از 63.81 میلیون دلار در روز جمعه به 58.03 میلیون دلار رسید و انحلال‌های چهار ساعته از 37.30 میلیون دلار به 32.95 میلیون دلار کاهش یافت. با این حال، نقدینگی یک ساعته از 0.681 میلیون دلار به 2.33 میلیون دلار افزایش یافت.

نمودار زیر شرایط بازار را در طول جلسه نشان می دهد:

 

شاخص کل دوم.webp

 

 

 

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید