Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: دوج کوین تمامی سود های اول هفته را از دست داد.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: دوج کوین تمامی سود های اول هفته را از دست داد.

 احساسات نسبت به فدرال رزرو باعث حمایت از بازار کریپتو شد، بررسی دقیق بازار بروی سیاست های پولی بیشتر شده است.

دیورز  یک جلسه ترکیبی برای ده برتر ارزهای دیجیتال در روز شنبه بود. ADA پیشتاز بود، در حالی که DOGE روند نزولی را کاهش داشت. بیت کوین برای چهارمین جلسه متوالی روز را با 23000 دلار به پایان رساند.

 

دوجکوین.png
نمودار یکساعته دوج کوین

 

 

هیچ محرک خارجی برای هدایت سرمایه گذاران در روز شنبه وجود نداشت. ارقام پایین تر تورم ایالات متحده و کاهش هزینه های شخصی برای ایجاد مومنتوم دومین جلسه صعودی کافی نبود.

 احساسات سرمایه گذاران بروی حرکات بازار تأثیر گذاشت

 افزایش نظارت بر بازار کریپتو از سوی دولت ایالات متحده و SEC اشتهای خریدار را ایجاد کرد. انتشار نقشه راه دولت برای کاهش خطرات ارزهای دیجیتال در روز شنبه به طنین اندازی بازار ادامه داد.

نقشه راه خواستار افزایش تلاش برای تنظیم ارزهای رمزنگاری شده بود و بیان داشت:

 

"کنگره نیز باید تلاش های خود را افزایش دهد. برای مثال، کنگره باید اختیارات تنظیم‌کننده‌ها را برای جلوگیری از سوء استفاده از دارایی‌های مشتریان ( که به سرمایه‌گذاران آسیب می‌زند و قیمت‌ها را مخدوش می‌کند) و برای کاهش تضاد منافع، گسترش دهد."

 

این بیانیه افزود،

 

"در سال گذشته، مواجهه محدود مؤسسات مالی سنتی با ارزهای رمزپایه، از آلوده کردن سیستم مالی گسترده‌تر از آشفتگی در ارزهای دیجیتال جلوگیری کرده است. این یک اشتباه بزرگ است که قوانینی را وضع کنیم که مسیر را معکوس کرده و روابط بین ارزهای دیجیتال و سیستم مالی گسترده تر را عمیق تر کند."

 

این نقشه راه به دنبال انتشار فهرست 116 صفحه ای طلبکاران FTX بود که شامل شرکت ها و موسسات مالی ایالات متحده از جمله گلدمن ساکس (GS) بود.

قابل ذکر است که در نقشه راه نیز آمده است:

 

"ما قانون‌گذاران را تشویق می‌کنیم که به این تلاش‌ها، از جمله تلاش‌هایی که برای رسیدگی و محدود کردن قرار گرفتن موسسات مالی در معرض خطرات دارایی‌های دیجیتال طراحی شده‌اند، ادامه دهند."

 

index.jpg
تبلیغات

 

 

روز جمعه، گری جنسلر نیز توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرد و با کمیسیونر کارلین کرنشاو در مورد خطرات سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال گفتگو کرد.

رئیس SEC خودداری نکرد و گفت:

 

"وقتی در این سرمایه گذاری های بدیع، سوداگرانه و بی ثبات سرمایه گذاری می کنید که واقعاً فاقد حمایت ها و مقررات اولیه هستند، ریسک افزایش می یابد."

 

نظرات جنسلر و نقشه راه حاکی از افزایش احتمالی فعالیت‌ها برای وارد کردن بازار ارزهای دیجیتال تحت مقررات سخت‌گیرانه‌تر است. به طور قابل توجهی، نقشه راه همچنین ممکن است به SEC آزادی بیشتری برای تنظیم مقررات از طریق اعمال قانون و چراغ سبز برای هدف قرار دادن موسسات مالی در معرض ریسک ارزهای دیجیتال بدهد.

رویدادهای پیش رو بازار کریپتو

امروز، سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر محرک اخبار ارزهای دیجیتال ادامه دهند. مراحل ورشکستگی FTX و Genesis و گفتگوهای قانونی ارزهای دیجیتال نیاز به بررسی دارند. در ساعت پایانی، NASDAQ mini نیز می تواند جهت را ارائه دهد.

تمرکز سرمایه‌گذاران در این هفته به فدرال رزرو معطوف خواهد شد و بازارها بر روی افزایش نرخ بهره ۲۵ صدم درصد و یک مسیر نرخ بهره کمتر تهاجمی برای رساندن تورم به هدف شرط‌بندی می‌کنند.

 

نزدک کامپوزیت.png


بازار کریپتو در افزایش نظارت، در قلمرو قرمز است.

 ارزش بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح اولیه 1016 میلیارد دلاری قبل معکوس شد. این حرکت معکوس باعث شد که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود یعنی 989.69 میلیارد دلار در اوایل بعدازظهر سقوط کند. با این حال، بهبود بعد از ظهر ارزش بازار را به 999.42 میلیارد دلار رساند که نشان دهنده زیان 6.76 میلیارد دلاری در روز بود.

 

شاخص کل کریپتو.png



این یک جلسه معکوس برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال بود.

ADA با کاهش 2.05 درصدی پیشرو شد. BNB (-0.58٪)، BTC (-0.16٪)، ETH (-1.62٪)، SOL (-1.68٪)، و XRP (-1.11٪) نیز قرمز دیده اند.

با این حال، DOGE (+0.92٪) از ده روند برتر را عقب نشیی کرد.

 

عملکرد کلی بازار کریپتو.png

 

از مقایسه صد مورد برتر CoinMarketCap، این یک جلسه ترکیبی بود.

OKB (OKB) و امور مالی محدب (CVX) به ترتیب با 8.53٪ و 8.85٪ افزایش یافتند و گالا (GALA) با 7.60٪ افزایش روز را به پایان رساند.

با این حال، lido DAO (LDO) 6.29٪ کاهش یافت و نشانه منحنی DAO (CRV) و خوش بینی (OP) به ترتیب 5.27٪ و 4.21٪ ضرر را مشاهده کردند.

اسلاید 24 ساعته انحلال در جلسه شنبه محدود بود.

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای رمزنگاری شده در یک جلسه شنبه نسبتا محدود به پایین‌تر از سطح نرمال کاهش یافت. پوزیشن های خرید با 74.71 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این مقاله، انحلال 24 ساعته 59.34 میلیون دلار در مقابل 110.08 میلیون دلار در صبح روز شنبه بود.

معامله گران انحلال شده در 24 ساعت گذشته نیز کاهش یافته اند. در زمان نگارش این مقاله، معامله‌گران منحل‌شده به 24,888 در مقابل 30,628 در صبح شنبه رسید. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت و بیش از یک ساعت کمتر بود.

 

انحلال 24 ساعته بازار کریپتو.webp

 

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 30.11 میلیون دلار رسید که از 58.03 میلیون دلار در روز شنبه کاهش داشت، با انحلال‌های چهار ساعته از 32.95 میلیون دلار به 8.52 میلیون دلار. انحلال یک ساعته از 2.33 میلیون دلار به 1.48 میلیون دلار کاهش یافت.

نمودار زیر شرایط بازار را در طول جلسه نشان می دهد.

 

وضعیت کل بازار کریپتو.png

 

 

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید