Your browser does not support JavaScript!
نماشا

آیا پرداخت‌های با ارزش زیاد ویزا در اتریوم می‌تواند به افزایش قیمت ETH کمک کند؟

آیا پرداخت‌های با ارزش زیاد ویزا در اتریوم می‌تواند به افزایش قیمت ETH کمک کند؟

ویزا، یک غول پرداخت جهانی، به دنبال ایجاد «muscle memory» در اطراف شهرک‌ها است که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را در پلتفرم خود به فیات تبدیل کنند. در StarkWare Sessions 2023، ویزا اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش نحوه پذیرش پرداخت‌های تسویه حساب از صادرکنندگان در بلاک چین اتریوم است.

استفاده از زنجیره ETH توسط ویزا برای تسویه ارزش‌های بزرگ احتمالاً به سودمندی شبکه کمک می‌کند و به عنوان یک کاتالیزور صعودی برای آلت‌کوین عمل می‌کند.

ویزا از طرح هایی برای تسویه پرداخت های با ارزش بالا در بلاک چین اتریوم رونمایی کرد

ویزا تراکنش هایی به ارزش 14.1 تریلیون دلار در سال 2022 پردازش کرد و آن را به یکی از بزرگترین غول های پرداخت در جهان تبدیل کرد. Cuy Sheffield، معاون ویزا رئیس واحد Crypto اخیراً در StarkWare Sessions 2023 صحبت کرد و جزئیات طرح تسویه پرداخت ویزا در بلاک چین اتریوم را به اشتراک گذاشت.

به نقل از کوی شفیلد گفته می شود:

 

ما در حال آزمایش نحوه پذیرش پرداخت‌های تسویه حساب از صادرکنندگان در USDC بوده‌ایم که از اتریوم شروع می‌شود و پرداخت آن در USDC است. بنابراین، اینها پرداخت های تسویه ارزش زیادی هستند.

 

index.jpg
تبلیغات

 

 

ویزا در حال حاضر در تسویه حساب های جهانی با دارایی های دیجیتال و ارزهای فیات با هدف افزایش سهولت تبدیل بین دلارهای دیجیتالی توکن شده و دلارهای سنتی آمریکا سرمایه گذاری می کند.

این غول پرداخت در حال بررسی چگونگی ترکیب فناوری بلاک چین در شبکه های موجود خود برای انتقال سریعتر ارزش است.

آیا تلاش ویزا برای جذب، اتریوم به عنوان یک کاتالیزور صعودی عمل خواهد کرد؟

یکی از بزرگ‌ترین غول‌های پرداخت در جهان، استفاده ویزا از بلاک چین اتریوم برای نقل و انتقالات در مقیاس بزرگ، احتمالاً سودمندی بلاک چین را افزایش می‌دهد. دارندگان اتریوم از سال 2022 شاهد انبوهی از کاتالیزورهای صعودی بوده اند، از مکانیسم اجماع بلاک چین ETH که از اثبات کار به اثبات سهام (ادغام)، تا سوزاندن توکن ETH و سهام در زنجیره Beacon تغییر کرده است.

این کاتالیزورهای صعودی به افزایش مداوم قیمت اتریوم کمک کرده اند. اتریوم در ماه گذشته نزدیک به 30 درصد سود برای دارندگان به همراه داشت. حرکت ویزا به یک روایت صعودی برای اتریوم دامن می‌زند.

اتریوم با کاتالیزورهای صعودی در شبکه خود دچار کاهش تورم می شود

انتقال اتریوم از طریق Merge همراه با سوزاندن توکن های ETH، دارایی را کاهش داد. بر اساس داده های Ultrasound.money، عرضه اتریوم از زمان ادغام 9525.56 کاهش یافته است.

 

وضعیت اتریوم.png

بر اساس بازه زمانی 7 روزه، عرضه اتریوم هر سال 0.22 درصد کاهش می یابد. اتریوم پس از ادغام و راه‌اندازی مکانیسم سوزاندن نشانه‌های دارایی، دچار کاهش قیمت شد.

 

ارزش واقعی اتریوم 1700 دلار است

قیمت اتریوم در حال حاضر در یک روند صعودی قرار دارد که از 3 ژانویه آغاز شده است. قیمت اتریوم از ابتدای ژانویه 30 درصد افزایش را برای دارندگان به همراه داشت و قبل از اصلاح کاهش به حمایت در 1619 دلار، به اوج 1710 دلار رسید.

بر اساس نمودار قیمت ETH/USDT در زیر، اتریوم باید بالاتر از منطقه پشتیبانی که از سطح 1600 دلار شروع می شود، حفظ شود. قیمت اتریوم می‌تواند از حمایت جهش کند و به سمت هدف در 1700 دلار صعود کند.

شکست از سطح 1636 میتواند تاییدی بر روند صعودی داشته بشد.

 

پرایس اکشن اتریوم.png

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید