Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: ADAوMATIC بهترین جهش را داشتند.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: ADAوMATIC بهترین جهش را داشتند.

دیروز یک جلسه کریپتو صعودی برای بازار کریپتو بود، با جلسه استماع کمیته سنا در کاپیتول هیل و اخبار بانک سیلورگیت کمی کمک به SEC را ارائه کرد.
ADA و MATIC بهترین صعود را داشتند. بیت کوین برای اولین بار در شش جلسه روز را با قیمت 22000 دلار به پایان رساند.

 

بیت کوین.png
نمودار یکساعته بیتکوین

 

 

شاخص های اقتصادی ایالات متحده احساسات سرمایه گذاران را در جلسه دیروز سردرگم  کردند. در ماه ژانویه، نرخ تورم سالانه ایالات متحده از 6.5 درصد به 6.4 درصد در مقابل 6.2 درصد پیش بینی شده کاهش یافت. داغتر از حد انتظار، بازار ارزهای دیجیتال را به پایین ترین سطح خود رساند.
با این حال، عناوین خبری کریپتو پشتیبانی بسیار مورد نیاز را ارائه کردند. اخبار حمایت سیتادل اوراق بهادار از بانک سیلورگیت حمایت بازار را ارائه کرد. بر اساس پرونده SEC در روز سه‌شنبه، این صندوق سرمایه‌گذاری 5.5 درصد از سهام این بانک متصل به رمزارز را در اختیار دارد.

در اوایل این ماه، اخباری در شبکه های وزارت دادگستری ایالات متحده منتشر شد که تحقیقاتی را در مورد بانک Silvergate به دلیل معاملاتش با FTX و Alameda Research آغاز کرده است.

اخبار منتشر شده از کاپیتول هیل احتمالاً به جلسه صعودی کمک کرده است. روز سه‌شنبه، کمیته بانکداری سنا جلسه استماع با عنوان Crypto Crash: چرا پادمان‌های سیستم مالی برای دارایی‌های دیجیتال مورد نیاز است، برگزار کرد. پرسش‌ها در مورد مقررات Gary Gensler و SEC توسط اجرا و فقدان راهنمایی SEC برای شرکت‌های رمزنگاری، ناکامی‌های Gensler و SEC را برجسته کرد.

همچنین درخواست‌هایی برای شهادت جنسلر وجود داشت که قانون‌گذاران به حضور جنسلر در برنامه‌های گفتگوی صبحگاهی اشاره کردند.

 

index.jpg
تبلیغات

 

 

رویدادهای پیش رو

سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر  اخبار ارزهای دیجیتال برای به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و Bank Silvergate ادامه دهند. با این حال، فعالیت SEC نقطه کانونی باقی خواهد ماند.

در جلسه بعد از ظهر، شاخص ترکیبی NASDAQ نیز تحت تأثیر بازارها به ارقام خرده فروشی ایالات متحده در ماه ژانویه است. سومین کاهش ماهانه متوالی در خرده فروشی می تواند ترس از رکود را دوباره برانگیزد. امروز صبح، NASDAQ mini 18.5 واحد کاهش یافت. روز سه شنبه، شاخص ترکیبی NASDAQ 0.57 درصد افزایش یافت.

 

شاخص سهام نزدک.png

با بازگشت خریداران ارز دیجیتال، بازار کریپتو به قلمرو صعودی باز می گردد

 روز گذشته پس از یک صبح با معاملات محدود، بازار کریپتو به کمترین میزان خود یعنی 949.74 میلیارد دلار سقوط کرد. با این حال، با پیدا کردن پشتیبانی بعد از ظهر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال قبل از کاهش به بالاترین سطح 990.23 میلیارد دلاری در اواخر بعد از ظهر افزایش یافت.

علیرغم عقب نشینی دیرهنگام، ارزش بازار کریپتو این جلسه را با 982.66 میلیارد دلار به پایان رساند که نشان دهنده افزایش 21.99 میلیارد دلاری در روز بود.

 

کریپتو.png


دیروز یک جلسه صعودی برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال بود.

ADA و MATIC به ترتیب 7.80% و 6.02% افزایش یافتند تا پیشتاز باشند.

ETH (+3.34٪) و XRP (+3.13٪) نیز پشتیبانی قوی پیدا کردند، در حالی که BNB (+ 0.61٪)، BTC (+ 1.95٪) و DOGE (+1.71٪) پشتیبانان برتر بودند.

 

ده کوین برتر بازارریپتو.png

 

از 100 مورد برتر CoinMarketCap، این یک جلسه ترکیبی بود.

SingularityNET (AGIX) با افزایش 21.59 درصدی پیشتاز شد و immutableX (IMX) و نشانه رندر (RNDR) به ترتیب 14.73 درصد و 14.68 درصد افزایش یافتند.

با این حال، باینری ایکس (BNX) 14.99٪ کاهش یافت و سازنده (MKR) و casper (CSPR) به ترتیب 3.85٪ و 1.14٪ کاهش یافتند.

انحلال 24 ساعته با بازگشت بازار کریپتو به سهولت باز می گردد

در طی 24 ساعت، انحلال ارزهای دیجیتال به سطوح پایین‌تر از حد نرمال بازگشت. پوزیشن های فروش با 71.37 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از انحلال را داشتند. در زمان نگارش این مقاله، انحلال‌های 24 ساعته به 79.35 میلیون دلار رسید که از 114.37 میلیون دلار در صبح روز سه‌شنبه کمتر است.

معامله گران انحلال شده در 24 ساعت گذشته نیز کاهش یافته اند. در زمان نگارش این مقاله، معامله‌گران منحل‌شده در صبح روز سه‌شنبه 25938 معامله‌گر بودند در مقابل 50475 معامله‌گران در صبح روز سه‌شنبه. انحلال‌های کریپتو در بیش از 12 بالاتر بود در حالی که بیش از چهار ساعت و یک ساعت کمتر بود.

 

انقضای قراردداها.webp

بر اساس گزارش Coinglass، انحلال 12 ساعته 69.48 میلیون دلار در مقابل 37.02 میلیون دلار در روز سه شنبه بود. با این حال، انحلال‌های چهار ساعته از 10.05 میلیون دلار به 3.08 میلیون دلار کاهش یافت و انحلال‌های یک ساعته از 8.16 میلیون دلار به 0.918 میلیون دلار کاهش یافت.

شاخص ترس و طمع با وجود BTC صعودی خنثی می ماند

امروز، شاخص ترس و طمع بیت کوین علی رغم بازگشت بیت کوین به 22000 دلار، در منطقه خنثی باقی ماند. این شاخص از 50/100 به 53/100 رسید. چتر از کاپیتول هیل از جلسه صعودی BTC و حرکت شاخص به سمت منطقه حرص حمایت کرد.

به دنبال گزارش CPI ایالات متحده، ارقام خرده فروشی ایالات متحده امروز را تحت تاثیر قرار خواهد داد. افزایش شدید خرده‌فروشی به شاهین‌های فدرال رزرو دلیل بیشتری برای فشار به مسیر نرخ بهره تهاجمی‌تر برای مهار تورم می‌دهد.

با این حال، فعالیت SEC و گفتگوی قانونگذاران ایالات متحده نیز بر این موضوع تأثیر خواهد گذاشت.

 

شاخص ترس و طمع.webp

 

پس از بازگشت به منطقه خنثی، شاخص باید از منطقه ترس اجتناب کند تا از بیت کوین با قیمت 23000 دلار پشتیبانی کند. با این حال، بازگشت شاخص به منطقه ترس نشان دهنده یک تغییر روند صعودی کوتاه مدت است.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید