Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: DOGE یک رالی با سوخت پاول را ارائه داد.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: DOGE یک رالی با سوخت پاول را ارائه داد.

با کنفرانس مطبوعاتی دیشن پاول، رئیس فدرال رزرو، تقاضا برای دارایی های کریپتو  افزایش یافت.
عکس العمل دارایی های کریپتو صعودی بود. SOL پیشتاز بود در حالی که DOGE روند صعودی را کاهش داد. بیت کوین روی سطح 23000 دلاری تثبیت اما نتوانست به بالاترین سطح جدید در سال 2023 برسد.

 

بازار کریپتو.png

 

پاول، رئیس فدرال رزرو، اظهارات داویش را در جلسه دیروز داشت. در حالی که فدرال رزرو مطابق با انتظارات، نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد، کنفرانس مطبوعاتی پاول، رئیس فدرال رزرو، تقاضا برای دارایی های پرریسک تر (مثل بازار کریپتو  سهام وبازار کالاها) و کاهش ارزش دلار را افزایش داد.
او در ابتدای سخنرانی خود لحن هاوکیش داشت. پاول اظهار داشت که فدرال رزرو می تواند چند افزایش نرخ دیگر را برای رساندن تورم به هدف خود ارائه دهد اما بعد لباس داویش بر تن کرد و در عین حال اذعان داشت که روند کاهش تورم آغاز شده است. رئیس فدرال رزرو همچنین گفت که نرخ وجوه فدرال رزرو می تواند زیر 5 درصد باقی بماند و هدف تورم را بدون "رکود قابل توجه یا افزایش واقعاً قابل توجه بیکاری" محقق کند.

در پاسخ به این اظهارات، شاخص NASDAQ 2.00 درصد افزایش یافت. امروز صبح، NASDAQ mini  به میزان 121.5 واحد افزایش یافت.

امروزه، شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده با توجه به ادعای بیکاری، هزینه‌های نیروی کار واحد، و سفارشات کارخانه‌ها و کالاهای بادوام اصلی مورد توجه قرار خواهند گرفت. پس از کنفرانس مطبوعاتی پاول، رئیس فدرال رزرو، اعداد بازار کار احتمالاً تأثیر بیشتری خواهند داشت. با این حال، سرمایه‌گذاران به شماره‌های سفارش کارخانه یا کالاهای بادوام اصلی پاسخ خواهند داد.

سرمایه‌گذاران همچنین باید به‌روزرسانی‌های FTX و Genesis را زیر نظر داشته باشند و اخبار مربوط به پرونده SEC v Ripple نیز نیاز به بررسی دارد. در حالی که کاهش خطر سرایت و ترس فدرال رزرو، صعودی است، عدم اطمینان نظارتی همچنان یک باد مخالف است. افزایش نظارت قانونگذار و نظارتی می تواند اشتهای خریدار را زیاد کند.

 

نزدک.png

جهش بازار کریپتو در کنفرانس مطبوعاتی پاول، رئیس فدرال رزرو تعیین شد

دیور یک جلسه صعودی بود. پس از یک صبح نزولی، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 985.06 میلیارد دلار قبل از اظهارات پاول سقوط کرد و به بالاترین حد خود یعنی 1037 میلیارد دلار رسید. علیرغم عقب نشینی دیرهنگام، ارزش بازار این جلسه را با 1031 میلیارد دلار به پایان رساند که نشان دهنده افزایش 25.84 میلیارد دلاری در روز بود.

 

واکنش بازار کریپتو به اظهارات پاول.png

انحلال 24 ساعته در پاسخ به فدرال رزرو افزایش می یابد

در طی 24 ساعت، انحلال ارزهای دیجیتال در پاسخ به یک شکست دیرهنگام توسط فدرال رزرو افزایش یافت. پوزیشن های فروش با 62.21 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این تحلیل، انحلال 24 ساعته 100.83 میلیون دلار در مقابل 61.12 میلیون دلار در صبح چهارشنبه بود.

معامله گران منحل شده در 24 ساعت گذشته نیز بالاتر بودند. در زمان نگارش این تحلیل، معامله‌گران منحل‌شده در صبح چهارشنبه 43156 معامله‌گر بودند در مقابل 23306 معامله‌گران در صبح چهارشنبه. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت بالاتر بود در حالی که بیش از یک ساعت کمتر بود.

 

انحلال 24 ساعته.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 83.56 میلیون دلار رسید که از 44.40 میلیون دلار در روز چهارشنبه، با انحلال‌های چهار ساعته از 24.21 میلیون دلار به 45.38 میلیون دلار افزایش یافت. با این حال، نقدینگی یک ساعته از 8.78 میلیون دلار به 1.62 میلیون دلار کاهش یافت.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید