Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجست روزانه ه بازار کریپتو: DOGE پیشتاز حرکات اصلاحی نزولی بود..

نکات برجست روزانه ه بازار کریپتو: DOGE پیشتاز حرکات اصلاحی نزولی بود..

این یک جلسه نزولی برای ده ارز برتر ارزهای دیجیتال در روز پنجشنبه بود. SOL و DOGE به BTC و XRP ضعیف بودند ، در حالی که BNB پیشتاز بود. BTC با وجود یک جلسه نزولی از بازگشت به زیر 23000 دلار اجتناب کرد.

 

بیتکوین زیر 23000.png
نمودرا یکساعته بیتکوین

 

بانک های مرکزی روز پنجشنبه با همسویی بانک مرکزی اروپا و بانک مرکزی با فدرال رزرو در مورد تورم، دوباره در کانون توجه قرار گرفتند. بیلی، رئیس بانک مرکزی انگلستان، با اشاره به اینکه خطرات چشم انداز تورم متعادل تر شده است، در مورد کاهش تورم صحبت کرد.

شاخص های اقتصادی ایالات متحده اشتهای خریداران را مورد آزمایش قرار دادند، به طوری که ادعاهای اولیه بیکاری به طور غیرمنتظره ای از 186 هزار به 183 هزار در آستانه گزارش مشاغل امروز ایالات متحده کاهش یافت. با این حال، با توجه به اینکه پاول رئیس فدرال رزرو کمتر به شرایط بازار کار و بیشتر به تورم توجه می کند، ارقام ادعاهای بیکاری ممکن است تأثیر کمی بر فدرال رزرو داشته باشد.

 

داده اشتغال امریکا.png

 

در مقابل، گزارش مشاغل امروز ایالات متحده بر احساسات سرمایه گذاران تأثیر می گذارد. فراتر از اعداد حقوق و دستمزد غیرکشاورزی، سرمایه گذاران باید رشد دستمزد را در نظر بگیرند، که می تواند علاقه فدرال رزرو را جلب کند.

اخبار شرکت‌های ایالات متحده به جلسه صعودی NASDAQ کمک کردند، به طوری که Meta Platforms Inc (META) با افزایش 23.28 درصدی درآمد سه ماهه و اخبار مربوط به بازخرید 40 میلیارد دلاری همراه بود.

در پاسخ، شاخص NASDAQ 3.25 درصد افزایش یافت. امروز صبح، NASDAQ mini  به میزان 177.25واحد کاهش یافت.

 

نزدک و بازار کریپتو.png

اخبار کریپتو اشتهای خریداران را آزمایش می کند

 افزایش نظارت قانونگذار و نظارتی همچنان بر عدم اطمینان نظارتی دامن می‌زند. بانک سیلورگیت آخرین هدف قانونگذاران شد و وزارت دادگستری ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد معاملات بانک و بانک با FTX و Alameda Research آغاز کرد.

اقدامات بیشتر برای کاهش هزینه‌ها نیز بر عناوین اخبار ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است. طبق گزارش ها، Kraken دفتر خود در ابوظبی را کمتر از یک سال پس از دریافت مجوز از بازار جهانی ابوظبی (ADGM) تعطیل کرد. این موضوع ، تمرکز سرمایه گذاران را به اثرات مداوم فصل زمستان کریپتو بر صرافی های پیشرو بازگرداند.

 

index.jpg
تبلیغات

 

رویدادهای پیش رو

امروز، شاخص های اقتصادی ایالات متحده با توجه به گزارش مشاغل ایالات متحده و PMI غیر تولیدی ISM مورد توجه قرار خواهند گرفت. پس از کنفرانس مطبوعاتی پاول رئیس فدرال رزرو در روز چهارشنبه، بازارها به دنبال سبز شدن شاخص های اقتصادی و کاهش شاخص های تورم خواهند بود. افزایش رشد دستمزد و تعداد ناامیدکننده حقوق و دستمزد غیرکشاورزی می تواند اشتهای خریدار را کور کند.

درآمد شرکت های ایالات متحده نیز جهت گیری را ارائه خواهد کرد. اپل (AAPL)، Amazon.com (AMZN) و Alphabet Inc. (GOOGL) امروز نتایج را منتشر خواهند کرد.

با این حال، سرمایه‌گذاران همچنین باید به‌روزرسانی‌های FTX و Genesis را زیر نظر داشته باشند و اخبار مربوط به پرونده SEC v Ripple نیز نیاز به بررسی دارد. در حالی که کاهش خطر  ترس فدرال رزرو صعودی است، عدم اطمینان نظارتی همچنان یک باد مخالف است. افزایش نظارت قانونگذار و نظارتی می تواند اشتهای خریدار را آزمایش کند.

بازار کریپتو در  جلسه پنج‌شنبه‌ای متلاطم سقوط می‌کند

این یک جلسه پنجشنبه نزولی بود. پس از یک صبح مختلط، ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا اواخر بعد از ظهر به بالاترین سطح 1063 میلیارد دلار رسید و قبل از اینکه به روند معکوس شود، برسد. این حرکت معکوس باعث شد که ارزش بازار ارزهای دیجیتال به پایین ترین سطح اخیر یعنی 1018 میلیارد دلار کاهش یابد. با این حال، با یافتن پشتیبانی دیرهنگام، ارزش بازار کریپتو آن روز را با 1027 میلیارد دلار به پایان رساند و 3.83 میلیارد دلار ضرر را نشان داد.

 

شاخص کل کریپتو.png


این یک جلسه ترکیبی برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال بود.

BNB 2.08 درصد افزایش یافت و پیشتاز شد، با ETH (+0.07٪) و ADA (+0.25٪) روند گسترده تر بازار را کاهش دادند.

با این حال، DOGE و SOL به ترتیب 3.50٪ و 2.72٪ سقوط کردند و BTC (-0.98٪) و XRP (-0.86٪) نیز با مشکل مواجه شدند.

 

ده ارز بزتر ارز دیجیتال.png

 

در بین صد ارز بازار کریپتو چطور؟

EthereumPoW (ETHW) با افزایش 20.47 درصدی پیشتاز شد و توکن huobi (HT) و توکن رندر (RNDR) به ترتیب شاهد افزایش 11.04 درصدی و 11.98 درصدی بودند.

با این حال، synthetix (SNX) 6.20٪ کاهش یافت و کامپیوترهای اینترنتی (ICP) و aptos (APT) به ترتیب 4.47٪ و 5.59٪ ضرر داشتند.

 

انحلال 24 ساعته در یک جلسه پنج شنبه متلاطم صعود کرد

در طی 24 ساعت، نقدینگی ارزهای دیجیتال با وجود یک جلسه نزولی افزایش یافت. پوزیشن های فروش با 41/53 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این تحلیل، انحلال‌های 24 ساعته 130.22 میلیون دلار در مقابل 100.83 میلیون دلار در صبح پنجشنبه بود.

با این حال، معامله گران انحلال شده در 24 ساعت گذشته کمتر بودند. در زمان نگارش این تحلیل، معامله‌گران منحل‌شده به 41,912 در مقابل 43,156 در صبح پنجشنبه رسید. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت کمتر بود در حالی که بیش از یک ساعت بیشتر بود.

 

انحالال.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 81.23 میلیون دلار رسید که از 83.56 میلیون دلار در روز پنج‌شنبه کاهش یافت و انحلال‌های چهار ساعته از 45.38 میلیون دلار به 32.00 میلیون دلار کاهش یافت. با این حال، نقدینگی یک ساعته از 1.62 میلیون دلار به 2.30 میلیون دلار افزایش یافت.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید