Your browser does not support JavaScript!
نماشا

علی رغم افزایش انتظارات برای پایان یافتن چرخه افزایش نرخ بهرهف بیت کوین نزول کرد.

علی رغم افزایش انتظارات برای پایان یافتن چرخه افزایش نرخ بهرهف بیت کوین نزول کرد.

بازار کریپتو در روز سه‌شنبه متحمل ضرر شد، علی‌رغم اینکه ارقام تورم ایالات متحده انتظارات را برای پایان دادن به چرخه افزایش نرخ توسط فدرال رزرو افزایش داد.

بیت کوین (BTC) در روز سه شنبه با افت 2.42 درصدی، روند شکست خود را به چهار جلسه افزایش داد و معاملات روز سه شنبه را در سطح 35613 دلار پایان داد. اتریوم (ETH) متحمل ضررهای سنگین تری شد و 3.66 درصد کاهش یافت و جلسه را با قیمت 1988.00 دلار به پایان رساند.

برنامه تایید SEC برای تصمیم گیری درباره سرنوشت 12 ETF نقطه BTC در روز جمعه بسته می شود. عدم اظهار نظر در مورد برنامه های SEC برای تایید یک، برخی یا همه ETF های اسپات BTC همچنان بر تقاضای خریداران تاثیر می گذارد.

نزول روز سه‌شنبه برای BTC و ETH با وجود افزایش شدید بازارهای سهام ایالات متحده در پاسخ به گزارش CPI ایالات متحده در تقویم اقتصادی در ماه اکتبر اتفاق افتاد. ارقام ملایم‌تر تورم، انتظارات فدرال رزرو را برای پایان دادن به چرخه افزایش نرخ بهره افزایش داد. شاخص کامپوزیت نزدک 2.37 درصد افزایش یافت.

 

 

گری جنسلر، رئیس SEC، تخلفات رمزنگاری را به نمایش گذاشت

روز سه‌شنبه، گری گنسلر، رئیس SEC، آخرین موفقیت‌های مقررات توسط اجرا را به اشتراک گذاشت و گفت:

 

"مردم سرمایه‌گذار از کار بخش اجرا به‌عنوان یک پلیس در حال ضرب و شتم سود می‌برند. نتایج سال مالی 2023 نشان‌دهنده اثربخشی بخش - کار در کنار همکاران در سرتاسر SEC - در پیروی از حقایق و قانون در هر جایی که منجر به پاسخگویی افراد خاطی شود، است."

 

با توجه به نتایج اجرایی سال مالی 2023، SEC 784 اقدام اجرایی را ثبت کرد و دستوراتی در حدود 5 میلیارد دلار برای جبران خسارت مالی دریافت کرد و در عین حال نزدیک به 1 میلیارد دلار را بین سرمایه گذاران آسیب دیده توزیع کرد.

SEC با ارجاع به فضای کریپتو، ادعاهایی را علیه سام بانکمن-فرید، مدیر عامل سقوط کرده FTX و سایر مدیران FTX مطرح کرد. سایر موارد کلاهبرداری در لیست SEC شامل Terraform Labs/Do Kwon، Richard Hear، Hex، PulseChain/PulseX، Genesis/Gemini، Celsius، Kraken و Nexo بودند.

با این حال، رئیس SEC زیان های متحمل شده به سرمایه گذاران را فاش نکرد زیرا SEC نتوانست از سرمایه گذاران محافظت کند. SEC به پیروزی LBRY و اقدامات اجرایی علیه Binance و Coinbase (COIN) در میان دیگران اشاره کرد. SEC به زیان سال 2023 اشاره ای نکرد.

این ضرر و زیان در حال افزایش است و قضات فدرال ایالات متحده به منتقدان شدید SEC تبدیل می شوند. ضرر SEC به ریپل در فروش برنامه‌ای XRP قابل توجه بود. ضرر قابل توجه دیگر به Grayscale بود که به شرط بندی در SEC برای تأیید ETF های نقطه BTC دامن زد.

تحلیل تکنیکال

 

بیت کوینمیانگینمتحرک.png

 

بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه باقی ماند و سیگنال های قیمتی صعودی را تایید کرد.

بازگشت بیت کوین به 36000 دلار از شکستن بالاتر از سطح مقاومت 36400 دلار برای هدف قرار دادن 37000 دلار پشتیبانی می کند.

گمانه زنی های پیرامون برنامه های SEC برای تایید ETF های معلق BTC-spot همچنان یک محرک اصلی است.

شکستن زیر سطح پشتیبانی 35265 دلاری زیر 35000 دلار، متحرک نمایی متحرک 50 روزه و سطح پشتیبانی 32436 دلار را به همراه خواهد داشت.

قرائت 60.78 در شاخص قدرت نسبی RSI 14 روزه نشان می دهد که بیت کوین قبل از ورود به محدوده اشباع خرید به سطح مقاومت 36400 دلاری می رسد.

 

بیتکوین.png

 

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید