Your browser does not support JavaScript!
نماشا

اتریوم ETH برای هدفگذاری سطح 1750 دلار آماده میشود.

اتریوم ETH برای هدفگذاری سطح 1750 دلار آماده میشود.

امروز شروعی متفاوت برای ETH و BTC بود. در حالی که اخبار هارد فورک شانگهای بروی بازار تأثیر خواهد گذاشت، درآمد شرکت ها و آمار ایالات متحده نیز جهت گیری دیگری را ارائه می دهند.
اتریوم (ETH) در روز پنجشنبه 0.06 درصد افزایش یافت. پس از افزایش 3.60 درصدی در روز چهارشنبه، ETH روز را با 1643 دلار به پایان رساند.

 

اتریوم.png

 

پس از یک جلسه صبحگاهی مختلط، ETH قبل از رسیدن به حالت معکوس به بالاترین سطح 1715 دلاری اواخر بعدازظهر رسید. اتریوم از اولین سطح مقاومت اصلی (R1) در 1674 دلار و دومین سطح مقاومت اصلی (R2) در 1707 دلار عبور کرد. معکوس شدن ETH به پایین ترین سطح خود یعنی 1626 دلار کاهش یافت. با این حال، با دوری از اولین سطح پشتیبانی اصلی (S1) در 1583 دلار، ETH بهبود یافت تا روز را ثابت به پایان برساند.

 

اخبار هارد فورک شانگهای پشتیبانی ETH را در یک پس‌زمینه نزولی ارائه می‌کند

پیشرفت به سمت هارد فورک اتریوم شانگهای پشتیبانی قیمت ETH را در روز پنجشنبه فراهم کرد. آزمایش شبکه آزمایشی برداشت ژجیانگ در حال انجام است، که در آن کاربران می‌توانند برداشت‌های سهامدار ETH، یکی از ویژگی‌های اصلی هارد فورک شانگهای را شبیه‌سازی کنند.

در حالی که هیچ به روز رسانی برای این موضوع وجود نداشته، اعتبار سنجی همچنان افزایش می یابد. بر اساس BeaconScan، تعداد اعتبار سنجی ها در روز پنجشنبه به 512432 افزایش یافت که از 495204 در اول ژانویه افزایش یافت.

 

اعتبار سنجی.webp

با این حال، چشم انداز غم انگیز Amazon.com (AMZN) با نظارت قانونگذاران ایالات متحده و نظارت نظارتی بر بازارهای ارزهای دیجیتال اشتهای خریدار را مورد آزمایش قرار داد.

روز پنجشنبه، اخباراز رمزنگاری وزارت دادگستری ایالات متحده رسید که در حال تحقیق از بانک Silvergate برای معاملات آن با FTX و Alameda Research است. آخرین تحقیقات به دنبال درخواستی از سوی اداره کاخ سفید برای افزایش نظارت بر بازار ارزهای دیجیتال در پی ورشکستگی FTX صورت گرفت.

اخبار مربوط به تعطیلی کراکن دفتر خود در ابوظبی به عنوان بخشی از تمرینات کاهش هزینه های جاری خود نیز افت بازار بود.

از ایالات متحده، شاخص های اقتصادی نتوانستند تأثیر بگذارند، در حالی که درآمدهای Amazon.com و راهنمایی های آینده بر اشتهای خریدار در اواخر جلسه پنج شنبه تأثیر گذاشت.

برای روز پیش رو، سرمایه گذاران باید به نظارت بر سیم های خبری برای به روز رسانی در مورد آزمایش ژجیانگ ادامه دهند. با این حال، با توجه به گزارش مشاغل ایالات متحده و PMI غیر تولیدی ISM، شاخص های اقتصادی ایالات متحده نیز مورد توجه قرار خواهند گرفت. نتایج و چشم انداز سود شرکت ها جهت گیری را فراهم می کنند

اپل (AAPL) و شرکت آلفابت (GOOGL) نتایج درآمد خود را اواخر امروز منتشر خواهند کرد.

با این حال، از خبرهای کریپتو، شایعه های نظارتی همچنان تاثیرگذار خواهد بود. سرمایه‌گذاران همچنین باید به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و پرونده جاری SEC v Ripple را دنبال کنند.

پرایس اکشن اتریوم

در زمان نگارش این تحلیل، ETH با 0.02 درصد کاهش به 1643 دلار رسید. شروع متفاوت روز باعث شد که ETH به بالاترین حد اولیه 1651 دلار قبل از سقوط به پایین ترین سطح 1631 دلار افزایش یابد.

 

پرایس اکشن اتریوم.png

روند کوتاه مدت اتریوم نزولی است ولی سطح 1619 میتواند ریزش ها را محدود کند. چشم انداز میان مدت ما برای اتریوم همچنان صعدی باقی میماند.

ابزارهای تکنیکال

پیووت پوینت

اتریوم باید از محور 1661 دلار عبور کند تا اولین سطح مقاومت اصلی (R1) را در 1697 دلار و حداکثر روز پنجشنبه 1715 دلار هدف قرار دهد. بازگشت به 1700 دلار نشانه یک جلسه شکست است. با این حال، شاخص‌های اقتصادی و به‌روزرسانی‌های هارد فورک شانگهای باید برای پشتیبانی از شکست ETH سازگار باشند.

در صورت افزایش طولانی مدت، گاوها احتمالاً سطح مقاومت اصلی دوم (R2) را در 1750 دلار آزمایش خواهند کرد. سومین سطح مقاومت اصلی (R3) 1839 دلار است.

 

 

پیووت پونت اتریوم.png

در صورت عدم حرکت در محور، اولین سطح پشتیبانی اصلی (S1) در بازی 1608 دلار باقی خواهد ماند. با این حال، با منع فروش گسترده در بازار ارزهای دیجیتال، ETH باید از زیر 1600 دلار و دومین سطح پشتیبانی اصلی (S2) در 1572 دلار جلوگیری کند. سطح پشتیبانی اصلی سوم (S3) 1483 دلار است.

میانگین متحرک

با نگاهی به EMA ها و نمودار کندل استیک 4 ساعته (زیر)، این یک سیگنال صعودی بود. اتریوم بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه، در حال حاضر ۱۶۱۰ دلار است. متحرک نمایی 50 روزه از متحرک نمایی 100 روزه فاصله گرفت و متحرک نمایی 100 روزه از متحرک نمایی 200 روزه گسترش یافت و سیگنال های صعودی را ارائه کرد.

نگه داشتن بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه (1610 دلار) از R1 (1697 دلار) به هدف R2 (1750 دلار) پشتیبانی می کند. با این حال، سقوط از طریق متحرک نمایی 50 روزه (1610 دلار) و S1 (1608 دلار) باعث می شود خرس ها در EMA 100 روزه (1577 دلار) و S2 (1572 دلار) حرکت کنند. سقوط از طریق EMA 50 روزه یک سیگنال نزولی ارسال می کند.

 

تحلیل میانگین متحرک اتریوم.png

اسیلاتور استوکاتیک

نوسان گرا های استوکاستیک در تایم فریم یک ساعته نشان از کاهش مومنتوم نزول را دارد که با تحلیل پرایس اکش مطابقت دارد. در تایم فریم چهارساعته نوسانگر در میانه 50% واقع شده که فضای نزولی باقی مانده را اشاره دارد. در تایم فریم یکساعته نوسانگر از 50% کراس داشته که میتواند نوساگر نمودار چهار ساعته را نیز صعودی کند.

 

استوکاستیک اتریویم.png

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

1 رای (5.0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید