Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: MATIC پیشتاز حرکات صعودی

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: MATIC پیشتاز حرکات صعودی

دیروز یک جلسه سه‌شنبه صعودی بود و پاول، رئیس فدرال رزرو، شاخص NASDAQ و پشتیبانی بسیار مورد نیاز بازار ارزهای دیجیتال را پس از گزارش مشاغل ارائه کرد.
 MATIC پیشتاز بود و بیت کوین بازگشت به پایان روز را در 23246 دلار داشت.

 

بیت کوین.png
نمودار یکساعته بیت کوین

 

هیچ رویداد رمزنگاری بر احساسات سرمایه‌گذاران تأثیری نداشت و باعث شد پاول، رئیس فدرال رزرو و شاخص کامپوزیت NASDAQ، سرمایه‌گذاران را جهت دهی کنند.
روز سه شنبه، اولین سخنرانی پاول، رئیس فدرال رزرو پس از کنفرانس مطبوعاتی فدرال رزرو، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. گزارش مشاغل ژانویه و اعداد PMI غیر تولیدی ISM خطر یک مسیر نرخ بهره تهاجمی تر را برای رساندن تورم به هدف افزایش داد.

گزارش شده است که پاول، رئیس فدرال رزرو، کمتر از آنچه بازارها انتظار داشتند، لحن هاوکیش نشان می داد، که باعث افزایش تقاضا برای دارایی های پرریسک تر شد. در مورد کاهش نرخ بهره در سال 2023، پاول اظهار داشت که تصمیمات فدرال رزرو وابسته به داده ها خواهد بود.

شاخص NASDAQ با افزایش 1.90% در روز به پایان رسید و S&P 500 1.29% رشد کرد. صبح امروز، NASDAQ mini با بازگشت تمرکز بازار به سود شرکت ها، 26.75 واحد کاهش یافت.

 

شاخص نزدک.png

امروزه هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای سرمایه گذاران وجود ندارد. فقدان آمار باعث می شود تا صحبت های اعضای FOMC و شاخص ترکیبی NASDAQ تحت تأثیر قرار گیرد. پس از سخنرانی سه شنبه پاول، رئیس فدرال رزرو، اعضای FOMC ویلیامز، بار و والر امروز سخنرانی خواهند کرد. بازارها احتمالا وزن بیشتری به ویلیامز می دهند.

با این حال، سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر اخبار ارزهای دیجیتال برای به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و Silvergate Bank ادامه دهند. شایعات مقررات و اخبار SEC v Ripple نیز جهت را تعیین میکنند.

بازار کریپتو سه روز ضرر را معکوس می کند

 جلسه معاملاتی دوشنبه صعودی بود. بازار کریپتو قبل از کاهش قیمت از پایین ترین ارزش بازار اولیه 1005 میلیارد دلاری به بالاترین سطح یک ساعت پایانی 1043 میلیارد دلاری صعود کرد.

با وجود عقب نشینی دیرهنگام، بازار کریپتو روز را با 1037 میلیارد دلار به پایان رساند که 29.35 میلیارد دلار در روز افزایش یافت.

 

شاخص کل.png


این یک جلسه صعودی برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال بود.

MATIC با افزایش 6.68 درصدی پیشتاز شد و ADA (+4.45 درصد)، DOGE (+3.23 درصد) و ETH (+3.52 درصد) حمایت قوی پیدا کردند.

با این حال، BNB (+ 2.71٪)، BTC (+ 2.16٪) و XRP (+2.97٪) پس از دوندگان پیشتاز قرار گرفتند.

ازمقایسه 100 مورد برتر CoinMarketCap، همچنین یک جلسه صعودی مشاهده شد.

نمودار (GRT) با افزایش 61.75 درصدی پیشرو شد و singularityNet (AGIX) و sandbox (SAND) به ترتیب شاهد افزایش 35.43 درصدی و 28.76 درصدی بودند.

UNUS SED LEO (LEO) روند گسترده تر بازار را کاهش داد و 0.13 درصد سقوط کرد.

انقضای قرار دادها

طی 24 ساعت،  انقضای دیجیتال به سطوح پایین‌تر از حد نرمال بازگشت. پوزیشن های فروش با 74.04 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از انقضا را داشتند. در زمان نگارش این تحلیل، انقضای 24 ساعته 79.12 میلیون دلار در مقابل 69.32 میلیون دلار در صبح روز سه شنبه بود.

با این حال، معاملات منقضی شده در 24 ساعت گذشته بالاتر بودند. در زمان نگارش این تحلیل، معاملات منقضی شده در صبح روز سه‌شنبه ۳۴۸۳۱ معامله‌گر بودند در مقابل ۲۸۴۵۷ معامله‌گر در صبح روز سه‌شنبه. انحلال‌های کریپتو در طی 12 ساعت بیشتر بود در حالی که طی چهار ساعت و یک ساعت کمتر بود.

 

انقضای قراردادهای بازار کریپتو.webp

طبق گزارش Coinglass، انقضای 12 ساعته به 61.08 میلیون دلار در مقابل 40.88 میلیون دلار در روز سه شنبه رسید. با این حال، انقضا های چهار ساعته از 18.89 میلیون دلار به 16.72 میلیون دلار کاهش یافت و انحلال یک ساعته از 14.55 میلیون دلار به 3.30 میلیون دلار کاهش یافت.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید