Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: DOGE پیشتاز حرکات صعودی بود.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: DOGE پیشتاز حرکات صعودی بود.

پس از جلسه سه‌شنبه صعودی، بازار ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه‌ متلاطم خواهد بود چرا که کنفرانس مطبوعاتی پاول، رئیس فدرال رزرو، رویداد اصلی است.
این یک جلسه ترکیبی برای ده برتر ارزهای دیجیتال در روز سه شنبه بود. DOGE پیشتاز بود در حالی که SOL روند صعودی را کاهش داد. بیت کوین برای ششمین بار در هفت جلسه روی دسته 23000 دلاری ماند.

شاخص NASDAQ با حرکات صعودی حمایت بسیاری را در روز سه شنبه ارائه کرد. شاخص NASDAQ 1.67% افزایش یافت تا بهترین ژانویه از سال 2001 را به پایان برساند. شاخص های اقتصادی ایالات متحده از جلسه صعودی قبل از فدرال رزرو حمایت کردند.
شاخص هزینه اشتغال 1.0 درصد در سه ماهه چهارم افزایش یافت که نسبت به سه ماهه سوم 1.2 درصد کاهش نشان داد و دستمزدهای اشتغال 1.0 درصد در مقابل 1.3 درصد در سه ماهه سوم افزایش یافت. شاخص های تورم تاثیر بیشتری نسبت به کاهش اعتماد مصرف کننده در سال جدید داشتند. شاخص اعتماد مصرف کننده CB از 109.0 به 107.1 سقوط کرد.

 

index.jpg
تبلیغات

 

 

از بازار کریپتو، به‌روزرسانی‌های پرونده SEC v LBRY پشتیبانی ارائه کرد. جان دیتون، وکیل آمیکوس کوریا، توییتی از LBRY به اشتراک گذاشت و توضیح داد:

 

"برخی افراد می گویند قاضی گفت که LBC فروخته شده در بازار ثانویه قطعا یک امنیت نیست. او این را نگفت. او گفت که دستور او برای فروش در بازار ثانویه اعمال نمی شود و او قرار نیست دستور درخواستی SEC را صادر کند، که احتمالاً شامل فروش ثانویه نیز می شود."

 

LBRY توییتی منتشر کرد و گفت:

"بسیاری دیروز را پیروزی LBRY می‌خوانند، اما ما هنوز برنده نشده‌ایم. فرقی نمی‌کند که قاضی بگوید LBC یک امنیت نیست، اگر اشخاص ثالث (صرافی‌ها و غیره) همچنان از SEC وحشت دارند و نمی‌توانند با آن کار کنند. این آزمون واقعی است."


به‌روزرسانی‌های جلسه سه‌شنبه پشتیبانی از قیمت XRP را به همراه داشت و دارندگان XRP منتظر احکام دادگاه از پرونده SEC v Ripple بودند.

رویدادهای پیش رو

در حالی که اخبار بازار ارزهای دیجیتال همچنان مورد توجه قرار خواهد گرفت، فدرال رزرو احتمالاً امروزجهت بازار را هدایت خواهد کرد. بازارها انتظار دارند نرخ بهره فدرال رزرو 25 واحد افزایش یابد. با این حال، در مورد کنفرانس مطبوعاتی پاول، رئیس فدرال رزرو، عدم اطمینان وجود دارد. یک پاول هاوکیش که در مورد افزایش برای مدت طولانی‌تر به ضرر اقتصاد ایالات متحده صحبت می‌کند، بر دارایی‌های پرریسک‌تر تأثیر منفی می‌گذارد.

امروز صبح، NASDAQ mini 57.25 واحد کاهش یافت.

 

شاخص نزدک.webp

بازار کریپتو پشتیبانی را  از شاخص NASDAQ پیش از فدرال پیدا می کند

دیروز یک جلسه سه شنبه صعودی بود. با شروع متفاوت روز، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد در ساعت اول یعنی 985.37 میلیارد دلار سقوط کرد و سپس به بالاترین حد خود یعنی 1016 میلیارد دلار رسید. علیرغم عقب نشینی دیرهنگام، ارزش بازار این جلسه را با 1005 میلیارد دلار به پایان رساند و 13.47 میلیارد دلار افزایش را در روز ثبت کرد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه 248.52 میلیارد دلار افزایش یافت.

 

شاخص کل بازار کریپت.webp

 

انحلال 24 ساعته به سطوح زیر نرمال باز می گردد

در طی 24 ساعت، نقدینگی ارزهای دیجیتال به سطح پایین‌تر از حد نرمال بازگشت، زیرا سرمایه‌گذاران شاخص NASDAQ را در حالت بازیابی ردیابی کردند. پوزیشن های فروش با 60.88 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از نقدینگی را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این تحلیل، انحلال 24 ساعته 61.12 میلیون دلار در مقابل 161.03 میلیون دلار در صبح روز سه شنبه بود.

معامله گران منحل شده در 24 ساعت گذشته نیز کاهش یافته اند. در زمان نگارش این تحلیل، معامله‌گران منحل‌شده در صبح روز سه‌شنبه 23306 معامله‌گر بودند در مقابل 53503 معامله‌گران در صبح روز سه‌شنبه. انحلال‌های کریپتو طی 12 ساعت کمتر بود در حالی که بیش از چهار ساعت و یک ساعت بیشتر بود.

 

انحلال معامله گران.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال 12 ساعته به 44.40 میلیون دلار رسید که از 94.13 میلیون دلار در روز سه شنبه کاهش یافته است. با این حال، انحلال های چهار ساعته از 9.93 میلیون دلار به 24.21 میلیون دلار افزایش یافت و انحلال یک ساعته از 1.38 میلیون دلار به 8.78 میلیون دلار افزایش یافت.

نمودار زیر شرایط بازار را در طول جلسه نشان می دهد.

 

وضعیت کلی بازار کریپتو.webp

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید