Your browser does not support JavaScript!
نماشا

اخبار مرتبط با ETF همچنان بیت کوین را تحت فشار قرار داده است.

اخبار مرتبط با ETF همچنان بیت کوین را تحت فشار قرار داده است.

بیت کوین (BTC) در روز دوشنبه 1.71 کاهش یافت، در حالی که اتریوم (ETH) 0.50٪ افزایش یافت. بی حوصلگی سرمایه گذاران در مورد عدم پیشرفت SEC به سمت تأیید ETF اسپات BTC احتمالاً به ضرر ها دامن زده است.

یک پنجره تأیید برای SEC برای تأیید 12 برنامه ETF اسپات BTC در 8 نوامبر باز شد. با این حال، این پنجره فقط تا 17 نوامبر باز می ماند.

جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، به پست نیت گراچی، رئیس ETFStore پاسخ داد و گفت:

 

"1. اگر واقعاً می‌خواهیم تأییدیه‌های ETF بیت‌کوین را برای این موج ببینیم، من فکر می‌کنم که احتمال وقوع آن در ژانویه بیشتر از این پنجره فعلی است.

2. همانطور که گفتم و نیت در توییت خود گفت: ما می‌توانیم تایید را تحت آن فرآیند 19b-4 ببینیم و سپس لیست ETF بیت کوین را برای روزها، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها پس از تایید گفته شده به دلیل فرآیند تایید موازی S-1 / S-3 نیز مورد نیاز است."

 

Nate Geraci فکر می‌کند که SEC ترجیح می‌دهد از بازاری که SEC را پادشاه ساز می‌داند اجتناب کند و همه ETF‌های نقطه BTC را در یک دسته تأیید کند. با در نظر گرفتن تاریخ های تشکیل پرونده، SEC نمی تواند تمام ETF های نقطه BTC را در پنجره فعلی تأیید کند.

برای یادآوری، مهلت‌ها به شرح زیر است:

 

BTC-Spot-ETF-Deadlines.png

فایل جعلی BlackRock XRP-Spot ETF به طور خلاصه XRP را به 0.75 دلار میفرستد.

روز دوشنبه، یک بلک راک جعلی (BLK) ETF بایگانی برای iShares XRP Trust در سیمای اخبار منتشر شد.

XRP برای مدت کوتاهی به بالاترین سطح 0.7501 دلار رسید و به زیر 0.70 دلار کاهش یافت. پمپ و دامپ کمتر از یک ساعت دوام آورد.

پس از دریافت تاییدیه بلک راک، جیمز سیفارت و اریک بالچوناس، تحلیلگران هوش بلومبرگ، پرونده جعلی را اعلام کردند. با این حال، سیفارت این پرونده را جعلی تلقی کرد و گفت:

 

"این یکی را ندیدم که آمد. حتما تو سایت هست اطلاعات بایگانی مشابه با پرونده Ethereum Trust. اگر این اعتماد واقعاً از طرف BlackRock باشد، این اعتماد XRP نشانه ای از این است که BlackRock واقعاً به دنبال SEC است. من تمایل دارم فکر کنم که این یک فریب/جعلی است اما منتظر تایید هستم."

 

اخبار جعلی به‌روزرسانی‌های پرونده جاری SEC v Ripple را تحت الشعاع قرار داد. روز دوشنبه، یک دستور زمان‌بندی دادگاه، زمان‌بندی‌های مربوط به کشف و پاسخ‌های مربوط به درمان را تعیین کرد. اولین تاریخی که باید در نظر گرفته شود، 12 فوریه 2024 خواهد بود، زمانی که SEC و Ripple باید کشفیات مربوط به درمان را تکمیل کنند.

پیش بینی کوتاه مدت

پرایس اکشن قیمت سیگنال های صعوی ارسال میکنند. اخبار مربوط به ETFاسپات BTC همچنان بر تقاضای خریداران تاثیر میگذارید.

 

بیت کوین.png
نمودار روزانه بیت کوین

بیت کوین بالاتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و 200 روزه باقی ماند و EMA ها سیگنال های افزایشی قیمت را ارسال کردند.

شکست بیت کوین بالاتر از سطح مقاومت 36,400 دلاری، از حرکت به سطح مقاومت 37,600 دلار و بالاترین سطح 38,020 دلار در 9 نوامبر حمایت می کند.

شکستن از سطح مقاومت 36,400 دلاری، سطح حمایت 35,265 دلار را وارد میدان خواهد کرد.

خوانش 14 RSI روزانه 70.44 بیت کوین را در قلمروی بیش از حد خرید نشان می دهد. فشار فروش در سطح مقاومت 36400 دلار باقی خواهد ماند.

 

 

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید