Your browser does not support JavaScript!
نماشا

بیت کوین برای اولین بار در هفت جلسه روز را با قیمت زیر 24000 دلار به پایان رساند

بیت کوین برای اولین بار در هفت جلسه روز را با قیمت زیر 24000 دلار به پایان رساند


شاخص ترس و طمع پیش از اعداد تورم ایالات متحده به منطقه خنثی رسید و بیت کوین برای اولین بار در هفت جلسه روز را با قیمت زیر 24000 دلار به پایان رساند.
روز پنجشنبه بیت کوین (BTC) 1.00 درصد کاهش یافت. پس از افت 1.12 درصدی در روز چهارشنبه، BTC روز را با 23950 دلار به پایان رساند. این جلسه نزولی برای اولین بار در هفت جلسه بیت کوین را زیر 24000 دلار قرار داد. BTC روند شکست خود را به سه جلسه افزایش داد.

 

بیت کوین.png
نمودار یکساعته بیت کوین

 

شروع صعودی روز باعث شد که بیت کوین به بالاترین سطح 24600 دلار در صبح زود برسد. در مقابل اولین سطح مقاومت اصلی (R1) با قیمت 24591 دلار، بیت کوین به کمترین میزان در اواسط روز یعنی 23622 دلار سقوط کرد. بیت کوین برای مدت کوتاهی از اولین سطح پشتیبانی اصلی (S1) به 23,684 دلار سقوط کرد و سپس با 23,950 دلار به پایان رسید.

 

حمایت و مقاومت بیت کوین.png

 

فعالیت نظارتی بیت کوین را در یک روند نزولی طولانی مدت قرار می دهد

روز پنجشنبه، افزایش نظارت نظارتی بر فضای دارایی دیجیتال بر احساسات سرمایه گذاران تأثیر گذاشت.

فدرال رزرو در هدف قرار دادن فضای دارایی دیجیتال به SEC، وزارت دادگستری ایالات متحده و CFTC پیوست. با این حال، صندوق بین‌المللی پول نیز دیدگاه‌های خود را در مورد فضای دارایی‌های دیجیتال به اشتراک گذاشت و مقاله‌ای در مورد دارایی‌های دیجیتال و سیاست‌های مؤثر برای مدیریت ریسک‌های مرتبط با رمزنگاری منتشر کرد.

اخبار مربوط به SEC و دپارتمان خدمات مالی نیویورک (NYDFS) در اعتراض به خرید وویجر توسط Binance.US نیز نزولی بود. برنامه Binance.US برای خرید وویجر به کاهش خطر سرایت در پایان سال 2022 کمک کرد.

با این حال، شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده و شاخص ترکیبی NASDAQ حمایت متوسطی را بعد از ظهر ارائه کردند.

در سه ماهه چهارم، اقتصاد ایالات متحده 2.7 درصد رشد کرد، از 3.2 درصد اولیه. اقتصاددانان رشد 2.9 درصدی را پیش بینی کردند. با این حال، شرایط بازار کار با کاهش بیکاری اولیه از 195 هزار به 192 هزار ادامه یافت. اقتصاددانان افزایش به 200 هزار پیش بینی می کنند.

شاخص ترکیبی NASDAQ در پاسخ به اعداد و سود شرکت ها 0.72 درصد افزایش یافت. با این حال، NASDAQ mini امروز صبح 16 واحد کاهش داشت.

 

index.jpg
تبلیغات

 

رویدادهای پیش رو

شاخص های اقتصادی ایالات متحده و شاخص NASDAQ بر جلسه بعد از ظهر تأثیر خواهند گذاشت. شاخص قیمت اصلی PCE، درآمد شخصی و مخارج باعث جلب توجه می شود. افزایش غیرمنتظره شاخص قیمت Core PCE باعث افزایش ترس فدرال رزرو تا آخر هفته می شود.

سرمایه گذاران همچنین باید صحبت های اعضای FOMC را دنبال کنند. لورتا مستر، عضو FOMC امروز سخنرانی خواهد کرد.

با این حال، فعالیت های نظارتی ایالات متحده و صحبت های قانونگذاران ایالات متحده به نظارت مستمر نیاز دارند. سرمایه‌گذاران همچنین باید سیم‌های اخبار ارزهای دیجیتال را برای به‌روزرسانی‌های Binance، FTX، Silvergate Bank، و اخبار SEC v Ripple که می‌تواند شماره‌گیر را جابجا کند، ردیابی کنند.

 

بیت کوین و شاخص کل.png

شاخص ترس و طمع به منطقه خنثی می لغزد

امروز شاخص ترس و طمع BTC از 59/100 به 53/100 سقوط کرد. به طور قابل توجهی، شاخص برای اولین بار از 15 فوریه به منطقه بی طرف بازگشت.

افزایش بررسی نظارتی و طولانی شدن ترس فدرال رزرو منجر به یک جلسه نزولی BTC و عقب نشینی شاخص شد.

پس از قرار گرفتن در منطقه خنثی، شاخص باید به منطقه Greed برگردد تا از شکست بیت کوین از 25000 دلار به هدف 30000 دلار پشتیبانی کند. با این حال، بازگشت شاخص به منطقه ترس نشان دهنده یک تغییر روند صعودی کوتاه مدت است.

 

شاخص ترس و طمع بیت کوین.webp

پرایس اکشن بیت کوین

امروز صبح، بیت کوین با 0.06 درصد کاهش به 23935 دلار رسید. با شروع روز محدود، BTC به بالاترین سطح اولیه 24,031 دلار رسید و به پایین ترین سطح 23,906 دلار سقوط کرد.

 

پرایس اکشن بیت کوین.png

ما انتظار داریم با توجه به محرک های موجود در بازار بیت کوین روند نزولی داشته باشد. مقاومت 24000 میتواند حرکات صعودی را محدود کند.

خریداران بیت کوین برای از سرگیری روند صعودی باید بالای سطح 24000 صعود کنند.
BTC/USD اخیراً در محدوده ای بین 23,596 و 25,295 معامله می شود و در ارتباط ضعیف با بازارهای سهام گسترده تر معامله می شود. اگر بازارها ریزش خود را از سر بگیرند، جا برای ریزش وجود دارد و از دست دادن 23,596، در را به 22,625 باز می کند. ارزهای دیجیتال تحت فشار نظارتی فزاینده ای قرار گرفته اند و این ممکن است آن را کاهش دهد.
با این حال، Core PCE ضعیف به تثبیت ارز دیجیتال کمک می‌کند و امکان چالش مقاومت در 24595 و پس از آن 25295 و 25958 را فراهم می‌کند.

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید