Your browser does not support JavaScript!
نماشا

به‌روزرسانی‌های بازار کریپتو: زنجیره برد ر به چهارمین روز افزایش یافت

به‌روزرسانی‌های بازار کریپتو: زنجیره برد ر به چهارمین روز افزایش یافت

روز پنجشنبه، BTC به میزان 2.27 درصد افزایش یافت. پس از افزایش 2.91 درصدی در روز چهارشنبه، BTC جلسه پنجشنبه را با 45325 دلار به پایان رساند. به طور قابل توجهی، BTC زنجیره برد را به چهار جلسه متوالی افزایش داد.

 

BTC.png
نمودار روزانه بیت کوین

 

به‌روزرسانی‌های بازار ETF بیت‌کوین برای اولین بار از 11 ژانویه به بازگشت بیت کوین به قیمت 45000 دلار کمک کرد. در روز پنجشنبه، جیمز سیفارت، تحلیلگر ETF بلومبرگ، حجم و جریانات مربوط به 7 فوریه را به اشتراک گذاشت. به طور قابل توجهی، صندوق بیت کوین Fidelity Wise Origin (FBTC) با ورودی خالص 130.1 میلیون دلار در صدر رتبه بندی ورودی خالص قرار گرفت. با این حال، iShares Bitcoin Trust (IBIT) با حجم 347.7 میلیون دلار در رتبه بندی حجم ها پیشتاز بود. IBIT با وجود حجم معاملات بالاتر، تنها 56.2 میلیون دلار ورودی خالص داشت.

 

a-screenshot-of-a-computer-screen-description-aut-4.png

 

 داده های مربوط به بازار ETF نقطه بیت بیت کوین برای 8 فوریه حاکی از دور دیگری از جریان های ورودی مثبت بود. IBIT همچنان پیشرو در حجم معاملات بود که از 347.7 میلیون دلار به 478.5 میلیون دلار در 8 فوریه افزایش یافت. کل حجم معاملات بازار ETF نقطه BTC از 1026.2 میلیون دلار به 1278.7 میلیون دلار در روز پنجشنبه افزایش یافت. بر اساس تحقیقات BitMEX، با در نظر گرفتن جریان های احتمالی برای 8 فوریه، خروجی خالص GBTC از 80.8 میلیون دلار به 101.6 میلیون دلار افزایش یافت.

 

 

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید