Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: پشتیبانی از بیت کوین دست آوردهای اندکی را داشت.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: پشتیبانی از بیت کوین دست آوردهای اندکی را داشت.

پایانی صعودی برای یک هفته نزولی برای بازار کریپتو رقم زد. با این حال، از آنجایی که سرمایه گذاران با  اخبار نظارت فزاینده، دست و پنجه نرم می کنند، این دستاوردهای رشد اندک بود.

در روز یکشنبه هیچ رویدادی در بازار کریپتو وجود نداشت که توجه سرمایه گذاران را جلب کند. فقدان رویداد باعث شد تا خریداران از عمق قیمتی بازگردند. با این حال، نگرانی سرمایه‌گذاران در مورد بانک سیلورگیت و تمایل به تشدید نظارت قانونگذار و نظارتی، بازار را محدود و با سودهای اندکی مواجه کرد.

در حالی که کاهش ترس از فدرال رزرو هاوکیش، یک مانع را برای سرمایه گذاران برطرف کرد، سرمایه گذاران با عدم اطمینان نظارتی و افزایش نظارت قانونگذار دست و پنجه نرم می کنند. فروپاشی FTX به بخش ضد رمزنگاری جایگاه بهتری بخشیده است، زیرا G20 به دنبال اعمال اصلاحات نظارتی برای مبارزه با شیوه‌های ضعیف کریپتو و کاهش خطراتی است که کریپتوها برای ثبات مالی ایجاد می‌کنند.

این هفته، هفته شلوغی برای بازارهای ارز دیجیتال خواهد بود. روز سه‌شنبه، استخراج بیت‌کوین موضوع داغ کاپیتول هیل خواهد بود، با «نخستین جلسه استماع سنا بر نیاز فوری برای سرکوب تأثیرات رو به رشد زیست‌محیطی استخراج کریپتو.»

ما همچنین انتظار بیشتری از Binance، Silvergate Bank و FTX داریم. هفته گذشته، قانونگذاران آمریکایی بایننس را با نامه ای به مدیرعامل CZ هدف قرار دادند. در این نامه از پلتفرم تسهیل پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار به مجرمان و فراریان تحریم صحبت شده است.

در میان بررسی های شدید، سرمایه گذاران بی سر و صدا امیدوارند که Ripple در پرونده جاری SEC v Ripple پیشرفت خوبی داشته باشد. پیروزی ریپل می‌تواند فشار را بر بازار ارزهای دیجیتال کاهش دهد، به‌ویژه اگر اسناد Hinman به موضوعی عمومی تبدیل شود.

رویدادهای پیش رو

به‌روزرسانی‌های Binance، FTX و Silvergate Bank همچنان به عنوان نقاط کانونی سرمایه‌گذار باقی خواهند ماند و فعالیت‌های نظارتی و صحبت‌های قانون‌گذاران ایالات متحده نیز نیاز به بررسی دارند.

با این حال، سرمایه گذاران همچنین باید صحبت های اعضای FOMC را قبل از شهادت پاول رئیس فدرال رزرو در روزهای سه شنبه و چهارشنبه زیر نظر داشته باشند. یک چرخش هاوکیش بر شاخص ترکیبی NASDAQ تاثیر می گذارد و به خرس های ارز دیجیتال جایگاه بهتری می دهد. NASDAQ mini امروز صبح 20 واحد کاهش یافت.

 

نزدک.jpg

کریپپتو پشتیبانی خریدار را پیدا می کند

این یک جلسه یکشنبه صعودی اما محدود بود. در شروع پرتلاطم روز، ارزش کل بازار کریپتو به پایین‌ترین سطح اولیه خود یعنی 978.69 میلیارد دلار سقوط کرد و سپس به بالاترین حد خود یعنی 1004 میلیارد دلار رسید. با این حال، پایان نزولی جلسه باعث شد ارزش بازار کریپتو 4.00 میلیارد دلار کاهش یابد و هفته را به 989.08 میلیارد دلار خاتمه دهد.

علیرغم روند صعودی پایان هفته، ارزش بازار ارزهای دیجیتال هفته را با 45.68 میلیارد دلار کاهش به پایان رساند. برداشت 41.41 میلیارد دلاری روز جمعه باعث آسیب شد.

 

بازار کریپتو.jpg

انقضاهای 24 ساعته در روند ضعیف صعودی، کاهش می‌یابند

در طی 24 ساعت، انحلال ارزهای رمزنگاری شده بیشتر از حد نرمال کاهش یافت. پوزیشن های فروش سهم بالاتری از نقدینگی داشتند و 54.75 درصد از کل انحلال ارزهای دیجیتال را تشکیل می دادند. امروز صبح، انحلال 24 ساعته به 29.74 میلیون دلار رسید که از 48.97 میلیون دلار در صبح یکشنبه (UTC) کاهش یافته است.

معاملات منقضی شده در 24 ساعت گذشته نیز کاهش یافته اند. صبح امروز، معامله‌گران منحل‌شده به 13019 رسید در مقابل 32246 معامله‌گران صبح یکشنبه. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت کمتر بود در حالی که بیش از یک ساعت بیشتر بود.

 

معاملات منقضی شده.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 9.31 میلیون دلار رسید که نسبت به 40.79 میلیون دلار در صبح یکشنبه کاهش یافت و انحلال‌های چهار ساعته از 28.07 میلیون دلار به 5.51 میلیون دلار کاهش یافت. با این حال، نقدینگی یک ساعته از 0.482 میلیون دلار به 2.29 میلیون دلار افزایش یافت.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید