Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: ریسک های نظارتی و ترس فدرال رزرو

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: ریسک های نظارتی و ترس فدرال رزرو

این پایانی نزولی فوریه برای بازار ارزهای دیجیتال بود. با این حال، Fed Fear و افزایش نظارت نظارتی احساسات سرمایه گذاران را مورد چالش قرار داد.
دیروز یک جلسه نزولی برای ده برتر ارزهای دیجیتال در روز سه شنبه بود. ADA ده ارز برتر را به سمت قلمرو قرمز هدایت کرد. جلسه نزولی باعث شد بیت کوین برای چهارمین جلسه متوالی کمتر از 24000 دلار باشد.

 

بت کوین زیر 24000.png

 

شاخص‌های اقتصادی ایالات متحده علیرغم ضعیف‌تر از حد انتظار اعداد اعتماد مصرف‌کننده در فوریه نتوانستند حمایتی را ارائه دهند. شاخص اعتماد مصرف کننده CB از 106.0 به 102.9 سقوط کرد.
داده‌های بخش مسکن نیز یک سیگنال نزولی ارسال کرد، به طوری که CS HPI Composite در دسامبر 4.6 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت. در ماه نوامبر، این شاخص 6.8 درصد افزایش یافت. افزایش نرخ وام مسکن در ایالات متحده بر تقاضا تأثیر گذاشت و منجر به کاهش رشد قیمت مسکن شد.

 

داده های امریکا.png

 

شاخص NASDAQ Composite در روز سه‌شنبه ۰.۱۰ درصد کاهش یافت تا یک ماه نزولی را تکمیل کند. خطر افزایش نرخ بهره فدرال رزرو همچنان بر احساسات سرمایه گذاران تاثیر می گذارد. امروز صبح، NASDAQ mini 36.25 واحد کاهش یافت.

 

نزدک.png


با این حال، اخبار بازار کریپتو به حال و هوای نزولی افزود. فعالیت های نظارتی همچنان توجه را جلب می کند. اخبار مربوط به صدور احضاریه رابینهود (HOOD) توسط SEC زنگ خطر را به صدا درآورد. همچنین شایعاتی مبنی بر تجدید نظر ویزا (V) و Mastercard (MA) در برنامه های رمزنگاری خود وجود داشت.

رویدادهای پیش رو

سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر اخبار ارز دیجیتال برای فعالیت‌های نظارتی و صحبت‌های قانون‌گذاران ایالات متحده ادامه دهند. به‌روزرسانی‌های Binance و FTX به همراه اخبار مربوط به پرونده جاری SEC v Ripple نیاز به بررسی دارند.

شاخص های اقتصادی نیز مورد توجه قرار خواهند گرفت. PMIهای بخش خصوصی چین تاثیر مثبتی بروی بازار کریپتو داشت چرا که نگرانی ها را در مورد رکود کاهش داد.

 

داده های چین.png

 

شاخص های اقتصادی ایالات متحده و شاخص ترکیبی NASDAQ بر جلسه بعد از ظهر تأثیر خواهند گذاشت. اعداد PMI تولیدی ایالات متحده برای ماه فوریه مورد توجه بسیاری قرار خواهد گرفت. سقوط غیرمنتظره PMI تولید ISM نزولی خواهد بود. با این حال، سرمایه گذاران همچنین باید صحبت های اعضای FOMC را در طول روز زیر نظر داشته باشند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با وجود احساسات نزولی برای دومین ماه افزایش یافت

پایان ماه فوربه پرتلاطم بود. پس از یک صبح مختلط، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال تا اواخر بعد از ظهر به بالاترین حد خود یعنی 1039 میلیارد دلار رسید و قبل از اینکه معکوس شود. این معکوس باعث شد که ارزش بازار کریپتو قبل از ثابت ماندن به کمترین میزان خود یعنی 1009 میلیارد دلار کاهش یابد. بهبود نسبی دیرهنگام باعث شد ارزش بازار ارزهای دیجیتال به 1015 میلیارد دلار برسد که در روز سه‌شنبه 16.29 میلیارد دلار زیان را نشان می‌دهد.

هفتمین ضرر روزانه از هشت جلسه باعث شد ارزش بازار ارزهای دیجیتال در ماه فوریه 10.73 میلیارد دلار افزایش یابد. با این وجود، بازار کریپتو روند پیروزی خود را به دو ماه افزایش داد که بهترین دوره از مارس 2022 بود.

 

کریپتو.png

انقضای 24 ساعته در جلسه سه شنبه سقوط کرد

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای رمزنگاری شده از سطح عادی عقب نشینی کرد. پوزیشن‌های لانگ سهم بیشتری از نقدینگی داشتند و 74.69 درصد از کل انحلال‌های ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دادند. امروز صبح، انحلال 24 ساعته به 66.69 میلیون دلار رسید که از 81.97 میلیون دلار در صبح روز سه شنبه (UTC) کاهش یافت.

با این حال، معامله گران منحل شده در 24 ساعت گذشته بالاتر بودند. صبح امروز، معامله گران منقضی شده به 28,953 در مقابل 26,357 در صبح روز سه شنبه رسید. انحلال ارزهای رمزنگاری شده بیش از 12 کمتر بود، در حالی که بیش از چهار ساعت و یک ساعت بیشتر بود.

 

انقضای 24 ساعته.webp

بر اساس گزارش Coinglass، انحلال 12 ساعته به 51.26 میلیون دلار رسید که از 62.38 میلیون دلار در صبح روز سه شنبه کاهش یافت. با این حال، انحلال های چهار ساعته از 8.47 میلیون دلار به 30.32 میلیون دلار افزایش یافت و انحلال های یک ساعته از 0.347 میلیون دلار به 0.619 میلیون دلار افزایش یافت.

 

 

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید