Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: BNB بیشترین کاهش را بعد از صعود شنبه و یکشنبه داشت.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: BNB بیشترین کاهش را بعد از صعود شنبه و یکشنبه داشت.

پس از پایان هفته مختلط گذشته، بازار ارزهای دیجیتال احتمالاً تحت فشار باقی خواهد ماند و SEC و احساسات نسبت به گزارش CPI ایالات متحده احتمالاً محرک‌ها هستند.
بایننس BNB روند نزولی را آغاز کرد. بیت کوین برای چهارمین جلسه روزانه متوالی روز را در سطح زیر 22000 دلار به پایان رساند.

 

بیت کوین.png
مودار یکساعته بیت کوین

 

تمرکز سرمایه گذار احتمالا به آخرین حرکت SEC در برابر فضای دارایی دیجیتال بازگشته است. پس از خبر توافق کراکن با SEC و توقف خدمات سهام ایالات متحده، سرمایه گذاران سیم های اخبار را برای اینکه چه کسی در لیست بازدید SEC قرار دارد، زیر نظر خواهد گرفت.
ابهامات زیادی وجود دارد و کمیسیون SEC هنوز توضیح نداده است که آیا تمرکز بر مبادلات متمرکز است یا برنامه‌هایی برای ممنوعیت سهام در ایالات متحده که بر پلتفرم‌های غیرمتمرکز نیز تأثیر می‌گذارد. چنین نتیجه‌ای می‌تواند بر پروتکل‌های Proof-of-Stake که اکنون شامل اتریوم است، تأثیر بگذارد.

جالب اینجاست که دولت ایالات متحده مدتی است که مخالف  anti-Proof-of-Work بوده است، با این حال حرکت SEC در برابر هدف قرار دادن پروتکل اثبات سهام سازگارتر با محیط زیست است. یک ممنوعیت کلی برای سهام‌داری می‌تواند به بهای هزینه‌های پروتکل‌های PoS و کریپتوها، علاقه به بیت‌کوین را دوباره تحریک کند.

 

index.jpg
تبلیغات

 

 

از آنجایی که سرمایه گذاران پیامدهای احتمالی ممنوعیت احتمالی سهام کریپتو را در نظر می گیرند، Fed Fear همچنان یک باد مخالف است.

در روز سه شنبه، گزارش CPI ایالات متحده احتمالاً مسیر نرخ بهره فدرال رزرو را تعیین می کند تا تورم را به هدف برساند. پس از گزارش مشاغل ایالات متحده که بالاتر از حد انتظار منتشر شد و صحبت های افراطی فدرال رزرو، خطر افزایش نرخ بهره به بالای 5 درصد افزایش می یابد. ما انتظار داریم که سرمایه گذاران قبل از گزارش CPI باعث ایجاد نوسانات شوند.

رویدادهای پیش رو

سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر  اخبار ارزهای دیجیتال برای به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis و Bank Silvergate ادامه دهند. با این حال، اخبار مبادلات ارزهای دیجیتال بیشتر که تحت بررسی SEC قرار می گیرند، اشتهای خریدار را آزمایش می کند.

در جلسه بعد از ظهر، شاخص ترکیبی NASDAQ نیز تحت تأثیر سرمایه گذاران به گزارش CPI فردا قرار خواهد گرفت. افزایش فشار تورمی ایالات متحده، قیمت کریپتو منفی خواهد بود. امروز صبح، NASDAQ mini 25.25 واحد کاهش یافت.

 

همبستگی نزدک و کریپتو.png

بازار کریپتو هفته را با قیمت پایین به پایان می رساند

پس از یک جلسه صبحگاهی روز شنبه ، ارزش بازار ارزهای دیجیتال تا اواخر بعدازظهر شنبه به بالاترین رقم 986.83 میلیارد دلار رسید( قبل از اینکه  روند معکوس شود). این حرکت معکوس باعث شد که ارزش بازار کریپتو به پایین ترین حد خود یعنی 958.50 میلیارد دلار قبل از پایان روز با 968.03 میلیارد دلار کاهش یابد.

نزول 6.19 میلیارد دلاری روز یکشنبه باعث شد ارزش بازار ارزهای دیجیتال در هفته 47.75 میلیارد دلار کاهش یابد.

 

بازار کریپتو.png

 

 یک جلسه ترکیبی برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال

BNB در بین ده ارز برتر، روند نزولی برتر را با 0.71 درصد کاهش داد.

با این حال، XRP با افت 2.29 درصدی پیشرو بود و ADA (-1.09٪)، ETH (-1.53٪) و MATIC (-0.84٪) نیز با مشکل مواجه شدند.

بیت کوین 0.32 درصد کاهش یافت و DOGE روز را ثابت به پایان رساند.

 

ده ارز برتر.png

 

درباره 100 مورد برتر CoinMarketCap، این یک جلسه ترکیبی بود.

BinaryX (BNX) با افزایش 17.05 درصدی پیشتاز شد و توکن رندر (RNDR) و شبکه واحه (ROSE) به ترتیب شاهد افزایش 6.59 درصدی و 9.40 درصدی بودند.

با این حال، Mina (MINA) 11.22٪ کاهش یافت و loopring (LRC) و singularityNET (AGIX) به ترتیب زیان 5.34٪ و 6.07٪ را مشاهده کردند.

انحلال قراردادهای 24 ساعته در مورد ترس فدرال رزرو و ناراحتی های SEC افزایش می یابد

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای دیجیتال افزایش یافت اما زیر سطح عادی باقی ماند. پوزیشن های خرید با 70.73 درصد از کل نقدینگی ها، سهم بیشتری از نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این مطلب، انحلال 24 ساعته 56.17 میلیون دلار در مقابل 29.80 میلیون دلار در صبح یکشنبه بود.

معامله گران منحل شده در 24 ساعت گذشته نیز بالاتر بودند. در زمان نگارش این مطلب، معامله‌گران منحل‌شده به 27327 در مقابل 16123 در صبح یکشنبه رسید. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت بالاتر بود در حالی که بیش از یک ساعت کمتر بود.

 

انحلال قرارداد.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 46.91 میلیون دلار رسید در مقابل 18.40 میلیون دلار در روز یکشنبه، با انحلال‌های چهار ساعته از 7.22 میلیون دلار به 33.42 میلیون دلار. با این حال، انحلال یک ساعته از 2.47 میلیون دلار به 0.490 میلیون دلار کاهش یافت.

معکوس شدن دیرهنگام بازار کریپتو منجر به افزایش انحلال های چهار ساعته شد که انحلال های 12 و 24 ساعته را بالاتر برد.

شاخص ترس و طمع با وجود یک بیت کوین نزولی خنثی می ماند

امروز، شاخص ترس و طمع BTC با وجود کاهش از 50/100 به 48/100، در منطقه خنثی باقی ماند. Fed Fear و ترس از ممنوعیت کلی خدمات سهام ایالات متحده همچنان بر احساسات سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد و شاخص را در منطقه بی طرف باقی می گذارد.

 

شاخص ترس بیت کوین.webp

 

سرمایه گذاران احتمالاً امروز در حالت انتظار از یک محرک قو باقی خواهند ماند. در روز سه شنبه، گزارش CPI ایالات متحده می تواند مسیر نرخ بهره فدرال رزرو را در کوتاه مدت تعیین کند.

در حالی که Fed Fear همچنان یک باد مخالف است، اخبار نظارتی نیز بر قیمت بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد داشت. ممنوعیت ایالات متحده برای استیکینگ کریپتو بدترین سناریو خواهد بود.

پس از بازگشت به منطقه خنثی، شاخص باید از منطقه ترس اجتناب کند تا از بیت کوین با قیمت 23000 دلار پشتیبانی کند. با این حال، بازگشت شاخص به منطقه ترس نشان دهنده یک تغییر روند صعودی کوتاه مدت است.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید