Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: سناتورهای امریکا به SEC وزن می دهند.

نکات برجسته روزانه بازار کریپتو: سناتورهای امریکا به SEC وزن می دهند.

پنج شنبه یک جلسه نزولی برای بازار ارزهای دیجیتال بود. آمارهای بازار کار ایالات متحده، قانونگذاران و گری جنسلر SEC پیش از روز جمعه بر احساسات تاثیر گذاشتند.
 ADA ده ارز برتر را به سمت قلمرو قرمز هدایت کرد. این جلسه نزولی برای پنجمین بار در شش جلسه بیت کوین را از کنترل 24000 دلاری نا امید کرد.

 

بیت کوین زیر 24000.png
نمودار یکساعته بیت کوین

 

تقویم اقتصادی ایالات متحده در روز پنجشنبه با توجه به بازار کار ایالات متحده مورد توجه بسیاری قرار گرفت. هزینه های نیروی کار واحد در سه ماهه چهارم 3.2 درصد افزایش یافت، از 2.0 درصد در سه ماهه سوم، با کاهش اولیه مطالبات بیکاری از 192 هزار به 190 هزار. آخرین اعداد بازار کار از مسیر هاوکیش تر نرخ بهره فدرال رزرو برای رساندن تورم به هدف حمایت می کند.

 

تقویم اقتصادی امریکا.png


سرمایه‌گذاران کریپتو به این آمار پاسخ دادند و ارزش بازار کریپتو قبل از جلب حمایت فدرال رزرو به یک جلسه کاهش یافت. Bostic عضو FOMC از افزایش 25 صدم درصد نرخ بهره حمایت کرد و تقاضا برای دارایی‌های پرریسک‌تر را افزایش داد.

شاخص NASDAQ Composite در روز پنجشنبه 0.73 درصد افزایش یافت. امروز صبح، NASDAQ mini 25 واحد کاهش یافت.

 

نزدک.png
شاخص سهام نزدک و بازار کریپتو

 

با بررسی دقیق بازار کریپتو اشتهای خریدار کمتر شده

عناوین خبری بازار کریپتو منجر به جدا شدن بازار کریپتو از شاخص کامپوزیت NASDAQ شد.

ترس دوباره از سقوط بانک سیلورگیت احساسات سرمایه گذاران را مورد چالش قرار داد. در پی ورشکستگی FTX، امید به پایان زمستان کریپتو کاهش یافته است. این هفته، این بانک دوستدار رمزارز، انتشار گزارش سالانه خود را به تاخیر انداخت.

نظارت قانونگذار و قانونگذار ایالات متحده بر روحیه نزولی افزود. در روز پنجشنبه، گری جنسلر، رئیس SEC، از فرصت استفاده کرد تا بازار ارزهای دیجیتال را در جلسه کمیته مشورتی سرمایه گذاران SEC مورد هدف قرار دهد. رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار بر روی مسائل مربوط به نگهداری و به دست آوردن دارایی های مشتری و زیان برای سرمایه گذاران تمرکز کرد.

قانونگذاران آمریکایی بر این روحیه تاریک افزودند. نامه ای از سناتورهای آمریکایی از هر دو طرف به بایننس توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

سناتورهای ایالات متحده خطاب به مدیر عامل بایننس CZ، از بایننس خواستند تا "اطلاعات مربوط به نگرانی های فزاینده در مورد امور مالی، مدیریت ریسک، و انطباق با مقررات بایننس، Binance.US و سایر نهادهای مرتبط را به اشتراک بگذارد."

در ادامه نامه آمده است:

 

" اطلاعات کمی درباره امور مالی بایننس در دسترس عموم است، نشان می‌دهد که این صرافی کانون فعالیت‌های مالی غیرقانونی است که پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار به مجرمان و فراریان تحریم را تسهیل کرده است."

 

رویدادهای پیش رو

سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر اخبار ارز دیجیتال برای فعالیت‌های نظارتی و صحبت‌های قانون‌گذاران ایالات متحده ادامه دهند. به‌روزرسانی‌های Binance و FTX به همراه اخبار مربوط به پرونده جاری SEC v Ripple نیاز به بررسی دارند.

شاخص های اقتصادی نیز مورد توجه قرار خواهند گرفت. بخش خدمات ایالات متحده و گفتگوهای فدرال رزرو بر جلسه بعد از ظهر تأثیر خواهد گذاشت. اعداد PMI غیر تولیدی ISM برای ماه فوریه به شاخص ترکیبی NASDAQ و جهت بازار کریپتو ارائه می شود.

با این حال، صحبت‌های فدرال‌رزرو نیز تأثیرگذار خواهد بود و اعضای FOMC، لوگان، بوستیک، و بومن امروز صحبت می‌کنند.

برای نگاه به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.

بازار کریپتو تحت فشار SEC  قرار گرفت

با شروع صعودی روز، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح اولیه 1051 میلیارد دلار رسید. با این حال، شاخص های اقتصادی ایالات متحده، SEC و سناتورهای ایالات متحده، ارزش بازار کریپتو را به پایین ترین سطح خود یعنی 1028 میلیارد دلار رساندند.

بهبود نسبی باعث شد که بازار کریپتو با 8.71 میلیارد دلار کاهش به 1032 میلیارد دلار برسد.

 

بازار کریپتو.png

اسلاید 24 ساعته انحلال در یک جلسه پنج شنبه متلاطم را نشان می دهد

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای رمزنگاری شده به زیر سطح نرمال رسید. پوزیشن های خرید سهم بیشتری از نقدینگی داشتند و 70.91 درصد از کل انحلال ارزهای دیجیتال را تشکیل می دادند. امروز صبح، انحلال 24 ساعته به 53.04 میلیون دلار رسید که از 70.98 میلیون دلار در صبح پنجشنبه کاهش یافته است.

با این حال، معامله گران منحل شده در 24 ساعت گذشته بالاتر بودند. صبح امروز، معامله‌گران منحل‌شده به 24,027 در مقابل 20,915 در صبح پنجشنبه رسید. انحلال‌های کریپتو طی 12 و 4 ساعت و بیش از یک ساعت کمتر بود.

 

منحل شدن قرارداهای کریپتو.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 26.99 میلیون دلار رسید که نسبت به 34.10 میلیون دلار در صبح پنج‌شنبه کاهش یافت و انحلال‌های چهار ساعته از 11.28 میلیون دلار به 3.74 میلیون دلار کاهش یافت. انحلال یک ساعته از 2.86 میلیون دلار به 0.415 میلیون دلار کاهش یافت.

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید