Your browser does not support JavaScript!
نماشا

آمار بازار کار ایالات متحده سطح 21500 را برای بیت کوین هدف قرار میدهد

آمار بازار کار ایالات متحده سطح 21500 را برای بیت کوین هدف قرار میدهد

بیت کوین در روز سه‌شنبه وارد قلمرو  قرمز شد، با تستیفای پاول، رئیس فدرال رزرو، که بر شاخص کامپوزیت NASDAQ و بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال تاثیر گذاشت.
روز سه شنبه، بیت کوین (BTC) 0.87 درصد کاهش یافت. پس از کاهش 0.12 درصدی در روز دوشنبه، BTC روز را با 22209 دلار به پایان رساند. در حالی که بیت کوین برای چهارمین جلسه متوالی از سطح 23000 دلاری خود فاصله داشت، برای دومین بار از 14 فوریه به زیر سطح 22000 دلار رسیده است.

 

بیت کوین زیر 22هزار.jpg

 


پاول رئیس فدرال رزرو بیت کوین و شاخص ترکیبی NASDAQ را به سمت قلمرو قرمز می فرستد

دیروز در تقویم اقتصادی ایالات متحده یک روز آرام بود. هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای سرمایه گذاران وجود نداشت که باعث شد پاول رئیس فدرال رزرو بر جلسه بعد از ظهر تأثیر بگذارد.

شهادت غیرمنتظره هاوکیش سرمایه گذاران را غافلگیر کرد. پاول بیت کوین را به زیر 22000 دلار و شاخص ترکیبی NASDAQ را به محدوده منفی فرستاد.

روز سه شنبه، پاول، رئیس فدرال رزرو، از نیاز به نرخ های بالاتر برای مبارزه با تورم صحبت کرد و اشاره کرد که داده های اقتصادی بهتر از حد انتظار است. در پاسخ، شاخص NASDAQ Composite 1.25% سقوط کرد و S&P 500 1.53% کاهش یافت. NASDAQ mini امروز صبح 15.75 واحد کاهش یافت.

 

نزدک و بیت کوین.jpg

در حالی که پاول، رئیس فدرال رزرو بر احساسات سرمایه گذاران فشار می آورد، فعالیت های نظارتی و صحبت های قانونگذاران ایالات متحده همچنان بر بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال فشار می آورد.

با این حال، تصمیمات دادگاه علیه پیشنهادات SEC باعث کاهش نزولی برای BTC و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال شد. روز سه‌شنبه، دادگاه‌های ایالات متحده خرید Binance.US از Voyager Digital را به مبلغ 1.3 میلیارد دلار تأیید کردند.

روز سه‌شنبه، جلسه استماع کمیته فرعی محیط‌زیست و کارهای عمومی سنا در مورد استخراج دارایی‌های رمزنگاری شده و محیط‌زیست تأثیر کمی بر قیمت ارزهای دیجیتال اثبات کار داشت.

رویدادهای پیش رو

شاخص های اقتصادی ایالات متحده و رئیس فدرال رزرو پاول بر جلسه بعد از ظهر تأثیر خواهند گذاشت. تغییر اشتغال غیرکشاورزی ADP ایالات متحده و فرصت های شغلی JOLTs مورد توجه قرار خواهد گرفت. پس از شهادت پاول رئیس فدرال رزرو در روز سه‌شنبه، اعداد داغ‌تر از حد انتظار باعث افزایش انتظارات از افزایش نیم درصد نرخ بهره فدرال رزرو در ماه مارس خواهد شد که در این صورت روند بیت کوین منفی خواهد بود.

پاول رئیس فدرال رزرو نیز روز دوم شهادت را ارائه خواهد کرد. پاول ممکن است در جلسه پرسش و پاسخ به اعداد بازار کار اشاره کند.

با این حال، عناوین خبری ارزهای دیجیتال با فعالیت‌های نظارتی و صحبت قانون‌گذاران بر نقاط کانونی بازار، همچنان به تأثیر خود ادامه خواهند داد. به‌روزرسانی‌ها و اخبار بایننس، FTX و بانک Silvergate از پرونده SEC v Ripple در حال انجام نیاز به نظارت دارند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید