Your browser does not support JavaScript!
نماشا

نکات برجسته بازار کریپتو: SOL پیشتاز حرکات صعودی

نکات برجسته بازار کریپتو: SOL پیشتاز حرکات صعودی

این یک جلسه کریپتو صعودی در روز چهارشنبه بود. در حالی که شایعه های نظارتی همچنان بر عناوین تاثیر می‌گذاشت، کاهش خطر سرایت FTX همچنان از صعود پشتیبانی می‌کرد.

 

SOL.png
نمودار یکساعتهSOL

 

 

نکات کلیدی:

  • این یک جلسه چهارشنبه صعودی برای ده برتر ارزهای دیجیتال بود که SOL پیشتاز بهبود بود.
  • به‌روزرسانی‌های اخبار کریپتو در حالی که شاخص NASDAQ قرمز بود، یک رالی گسترده ارزهای دیجیتال را به همراه داشت.
  • ارزش بازار ارزهای دیجیتال 24.12 میلیارد دلار افزایش یافت و به 1001 میلیارد دلار رسید.

 

این یک جلسه صعودی برای ده برتر ارزهای دیجیتال در روز چهارشنبه بود. SOL منجر به بازیابی 10 زیان روز سه‌شنبه شد. قابل ذکر است که بیت کوین برای اولین بار از 18 آگوست روز را با قیمت 23000 دلار به پایان رساند.

 

BTC.png
نمودار یکساعتهBTC

 

 

هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده برای هدایت سرمایه گذاران در روز چهارشنبه وجود نداشت. درآمد شرکت‌های ایالات متحده با جدا شدن بازار ارزهای دیجیتال از شاخص NASDAQ، تأثیر ضعیفی بر احساسات سرمایه‌گذاران گذاشت.

 

شاخص نزدک کامپوزیت.webp

در حالی که تقویم‌های اقتصادی و درآمد شرکت‌های ایالات متحده نتوانستند تأثیر بگذارند، عنوان های خبری ارز دیجیتال یک جلسه صعودی ارائه کردند.

این هفته، اخباری به گوش رسید که گلدمن ساکس (GS) بیت کوین را به عنوان بهترین دارایی جهان رتبه بندی کرد. بر اساس بازده کل، BTC از شاخص بازارهای نوظهور MSCI و طبقات دارایی، از جمله طلا، اوراق خزانه 10 ساله ایالات متحده و شاخص NASDAQ پیشی گرفت.

آخرین رتبه‌بندی، چرخه کامل بازار کریپتو را از زمان فروپاشی FTX منعکس می‌کند. خبر احیای FTX عامل کلیدی پشت چرخش بازار کریپتو بوده است.

در حالی که رتبه بندی گلدمن ساکس برای بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال صعودی است، کاهش ریسک سرایت FTX و امید به ورشکستگی بی دردسر جنسیس در اواسط هفته، پشتیبانی را ارائه کرد. با این حال، اخبار مربوط به درجه سلسیوس که به مشتریان اجازه برداشت وجوه سپرده شده پس از ورشکستگی را می دهد نیز مثبت بود.

روز چهارشنبه، همچنین یک نظرسنجی توییتری را داشتیم که به پاسخ دهندگان امکان انتخاب اصلاح بیت کوین یا شکست صعودی تا 25000 دلار را داد. بر اساس نتایج نهایی، 48.1 درصد از پاسخ دهندگان به اصلاح بیت کوین رأی دادند، در حالی که 51.9 درصد طرفدار شکست بیت کوین به 25000 دلار بودند.

امروز، شاخص های اقتصادی ایالات متحده احتمالاً جهت گیری را ارائه خواهند کرد. ادعاهای بیکاری ایالات متحده و اعداد تولید ناخالص داخلی سه ماهه چهارم می تواند از چرخش فدرال رزرو حمایت کند، که یک سیگنال صعودی برای دارایی های پرخطرتر خواهد بود. با این حال، سرمایه‌گذاران باید به نظارت بر سیم‌های اخبار ارزهای دیجیتال برای به‌روزرسانی‌های FTX، Genesis، Binance و هرگونه گفتگوی نظارتی ادامه دهند.

گاوهای بازار کریپتو کنترل بهبود محیط کریپتو را در دست می گیرند

یک جلسه چهارشنبه پر نوسان بود. با شروع نزولی روز، ارزش بازار ارزهای دیجیتال به پایین ترین حد اولیه یعنی 960.74 میلیارد دلار رسید. با این حال، یک رالی دیرهنگام شاهد افزایش ارزش بازار ارزهای دیجیتال قبل از کاهش قیمت به 1026 میلیارد دلار بود. با وجود عقب نشینی، ارزش بازار کریپتو این جلسه را با 1001 میلیارد دلار به پایان رساند که نشان دهنده افزایش 24.12 میلیارد دلاری در روز بود.

 

chart-description-automatically-generated-460.webp


این یک جلسه صعودی برای ده نفر برتر ارزهای دیجیتال بود.

SOL با افزایش 7.64 درصدی پیشرو شد و ADA (+3.90 درصد) و ETH (+3.63 درصد) حمایت قوی پیدا کردند.

با این حال، BNB (+ 2.13٪)، BTC (+ 1.89٪)، DOGE (+ 2.86٪)، و XRP (+ 2.26٪) از دوندگان پیشتاز عقب افتادند.

 

ده ارز برتر کریپتو.png

 

با بررسی 100 مورد برتر CoinMarketCap، این یک جلسه صعودی بود.

Aptos (APT) با افزایش 48.54 درصدی پیشرو شد، با Mina (MINA) و خوش بینی (OP) به ترتیب 22.67 درصد و 19.60 درصد افزایش یافت.

با این حال، کاوا (KAVA) 4.06٪ کاهش یافت و بیت کوین SV (BSV) 1.20٪ کاهش یافت تا روند گسترده تر بازار را کاهش دهد.

 

صد کوین برتر.png

 

انحلال های 24 ساعته در یک جلسه شلوغ وسط هفته بیشتر می شود

طی 24 ساعت، انحلال ارزهای دیجیتال به دلیل افزایش شدید انحلال‌ها در جلسه بعد از ظهر، بیشتر از سطح نرمال افزایش یافت. موقعیت های فروش سهم بیشتری از انحلال ها را به خود اختصاص دادند و 63.4 درصد از کل نقدینگی ها را به خود اختصاص دادند. در زمان نگارش این مقاله، انحلال 24 ساعته 238.29 میلیون دلار در مقابل 196.52 میلیون دلار در صبح چهارشنبه بود.

با این حال، معامله گران انحلال شده در 24 ساعت گذشته کمتر بودند. در زمان نگارش این مقاله، معامله‌گران منحل‌شده به 55,961 در مقابل 59,258 در صبح چهارشنبه رسید. انحلال‌های کریپتو در طی 12 ساعت و یک ساعت بیشتر بود در حالی که بیش از چهار ساعت کمتر بود.

 

a-screenshot-of-a-computer-description-automatica-6.webp

طبق گزارش Coinglass، انحلال‌های 12 ساعته به 184.02 میلیون دلار رسید در مقابل 173.88 میلیون دلار در روز چهارشنبه، با انحلال یک ساعته از 5.88 میلیون دلار به 7.64 میلیون دلار. با این حال، نقدینگی چهار ساعته از 143.48 میلیون دلار به 134.71 میلیون دلار کاهش یافت.

نمودار زیر شرایط بازار را در طول جلسه نشان می دهد.

 

شاخص کل.webp

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

1 رای (5.0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید