Your browser does not support JavaScript!
نماشا

پیش بینی قیمت اتریوم: نهنگ های ETHسطح روانی 2000 دلار را نشانه رفته اند.

پیش بینی قیمت اتریوم: نهنگ های ETHسطح روانی 2000 دلار را نشانه رفته اند.

قیمت اتریوم نشانه های متعددی را نشان می دهد که این روند صعودی قدرت خود حفظ خواهد کرد. جنگ قدرت آشکاری بین گاوها و خرس ها وجود دارد که منجر به یکپارچگی شدید شده است. اما به نظر می رسد شانس به نفع خریداران است.

خریدران اتریوم باید در مورد حرکت بعدی خود تصمیم بگیرد

نمودار قیمت اتریوم ساده به نظر می رسد و نشان می دهد که رد شدن از سطح 1629.9 دلار منجر بهصعودی دوباره  می شود. اما نفوذبه زیر این سطح میتواند سناریوی صعود را موقتا باطل کند.

 

پیش بینی اتریوم.png
نمودار یکساعته اتریوم

از سویی درگر IntoTheBlock's Global In/Out of the Money (GIOM) مجموعه عظیمی از سرمایه گذاری ها را با قیمت 1928 دلار نشان می دهد. در اینجا تقریباً 7.7 میلیون آدرسی که 25.5 میلیون ETH خریداری کرده‌اند نشان میدهد.

این سرمایه گذاران ETH خود را بین 1666 تا 2351 دلار خریداری کردند و احتمالاً با ورود اتریوم به منطقه اشباع خرید آنها، دارایی های خود را بفروشند. این حرکت به فشار فروش که باعث انحلال معاملات می شود، می افزاید.

از این رو، حداقل تا زمانی که قیمت بیت کوین بهبود نیابد، حرکت به سطح روانی 2000 دلار بسیار بعید به نظر می رسد.

 

خریدارن اتریوم.png

آنچه این سناریو را قوت می بخشد، تراکنش های بزرگ به ارزش 100000 دلار یا بیشتر در شبکه ETH است. این معیار به عنوان یک پروکسی برای تعداد نهنگ ها یا سرمایه گذاران نهادی که با شبکه اتریوم در تعامل هستند استفاده می شود.

به طور معمول، افزایش شدید معاملات بزرگ پس از یک رالی نشان می‌دهد که این نهنگ‌ها می‌توانند دارایی‌های خود را به سمت سود ذخیره کنند. از این رو، افزایش در این متریک را می توان برای پیش بینی تشکیلات بالای محلی استفاده کرد.

در مورد اتریوم، تراکنش‌های بزرگ از 2020 به 4070 افزایش یافته است که نشان‌دهنده افزایش 100 درصدی تعامل نهنگ‌ها با شبکه اتریوم و پتانسیل تشکیل تاپ محلی است.

 

تراکنش های اتریوم.png

افزودن این دو چشم انداز به این واقعیت که قیمت بیت کوین نیز در حال تشکیل یک سطح بالقوه است، تصویر مختصرتری از شرایط بازار ارائه می دهد. بنابراین سرمایه گذاران باید محتاط باشند.

 

تگ ها :

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (0)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید