Your browser does not support JavaScript!
نماشا

شاخص بخش تولیدی مدیران خرید آلمان در ارزیابی مقدماتی ماه ژانویه ...

شاخص بخش تولیدی مدیران خرید آلمان در ارزیابی مقدماتی ماه ژانویه ...

شاخص بخش تولیدی مدیران خرید آلمان در ارزیابی مقدماتی ماه ژانویه 

عدد واقعی ۴۷?

عدد مورد انتظار ۴۷.۹

عدد گذشته ۴۷.۱

 

 

شاخص بخش خدماتی مدیران خرید آلمان در ارزیابی ماه ژانویه 

عدد واقعی ۵۰.۴?

عدد مورد انتظار ۴۹.۷

عدد گذشته ۴۹.۲

 

?موسسه S&P Global:

✅دادهFlash PMI در ژانویه ، که در عدد 49.7 فعالیت تجاری در آلمان با گام پایدارتر در ابتدای سال را نشان داد به طور گسترده با اجماع بازار مطابقت داشت و از این ایده حمایت می کند که رکود اقتصادی در بزرگترین اقتصاد منطقه یورو به هیچ وجه  نتیجه گیری قبلی نیست.

حتی بازگشت به رشد فعالیت خدمات پس از شش ماه کاهش مستقیم وجود داشت ، اگرچه این افزایش فقط حاشیه ای بود و در بنیادهای تا حدودی لرزان به دست آمد زیرا ورود به تجارت جدید همچنان در حال کاهش بود.

 

✅در کنار تسکین سویه های زنجیره تأمین ، بررسی اولیه ژانویه همچنین به ادامه کاهش سرعت تورم اشاره داشت. با این حال ، در حالی که ما شاهد فشارهای اساسی در هزینه ها هستیم که به سرعت در تولید سهولت می یابد ، این یک داستان متفاوت در خدمات است که تورم تا حد زیادی به لطف تأثیر افزایش تقاضای دستمزد ، بسیار چسبناک تر است. نرخ افزایش قیمت متوسط برای کالاها و خدمات که فقط کمی خنک می شود و در ژانویه از نظر تاریخی بالا می رود ، نشان می دهد که احتمالاً تورم خالص حداقل در مدت زمان نزدیک ادامه خواهد داد. علائم ادامه مقاومت در برابر بازار کار فقط برای تقویت سرسختی تورم خواهد بود.

✅اعتماد به نفس تجارت از نقطه پایین اکتبر گذشته بهبود یافته است ، اما با این وجود در مقایسه با اوضاع قبل از حمله روسیه به اوکراین به ویژه در تولید جایی که ما هنوز در سفارشات جدید ضعف قابل توجه میبینم و شاید آغاز دوره ای از کاهش ذخایر است با توجه به اینکه زنجیره تأمین محو می شود.

 خوش بینی در میان کاهش ریسک های رکود اقتصادی بازگشت ، اما بنگاه ها نسبت به چشم انداز محتاط هستند.

 

 

 

شاخص بخش تولیدی مدیران خرید ناحیه یورو در ارزیابی مقدماتی ماه ژانویه 

عدد واقعی ۴۸.۸?

عدد مورد انتظار ۴۸.۵

عدد گذشته ۴۷.۸

 

 

شاخص بخش خدماتی مدیران خرید ناحیه یورو در ارزیابی مقدماتی ماه ژانویه 

عدد واقعی ۵۰.۷?

عدد مورد انتظار ۵۰.۲

عدد گذشته ۴۹.۸

 

 

?در مجموع گزارشات PMI فرانسه، آلمان و ناحیه یورو میکس می باشند که کمکی به حرکات پایدار در ارتباط با یورو در کوتاه مدت نمی کند.

رای خود را به این مطلب ثبت کنید

0 رای (NaN)
لطفا نظر خود را درباره این مطلب بنویسید